Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää enemmän naisista kuin naiset miehistä

Vierailija
11.01.2016 |

Esimerkiksi netissä en tiedä yhtäkään naista jolla ei olisi netissä yhtäkään fania. Sen sijaan tiedän lukuisia miehiä netissä joista kukaan nainen ei tykkää. Miehillä on myös suurempi seksuaalivietti kuin naisilla, ja naisista noin puolet ei ole ikinä saanut orgasmia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisesti ajatellen naisella ei pitäisi olla seksuaaliviettiä ollenkaan. Eihän naaraan tarvitse lisääntymisen kannalta tehdä muuta kuin olla valmis paritteluun. Uroksella sen sijaan pitää olla hirmuinen hinku paritteluun, sillä muuten ei laji jatku. Naaras ei etsi uroksia vaan valitsee kiimaisesta laumasta parhaan, jonka kanssa sitten suostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Täälläkin todella vähän näkyy sitä, että naiset haikailisivat miesten perään. Ja mitä ihmeen faneja? Siis yksityishenkilöillä?

Vierailija
4/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologisesti ajatellen naisella ei pitäisi olla seksuaaliviettiä ollenkaan. Eihän naaraan tarvitse lisääntymisen kannalta tehdä muuta kuin olla valmis paritteluun. Uroksella sen sijaan pitää olla hirmuinen hinku paritteluun, sillä muuten ei laji jatku. Naaras ei etsi uroksia vaan valitsee kiimaisesta laumasta parhaan, jonka kanssa sitten suostuu.

Eipä naisilla olekaan kovin paljon sitä seksuaaliviettiä...

Vierailija
5/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä naisilla olekaan kovin paljon sitä seksuaaliviettiä...

En ole tuon edellisen kommentin kirjoittaja, mutta kysyn silti, että miten niin?

Vierailija
6/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh Mitä helkutin fania? Mulla ei ainakaan ole mitään fania ja olen nainen. Nyt ne realityschaibat vähemmälle ja lenkille sieltä.

Vierailija
7/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä faneja? Missä se mun fanilauma on?

Vierailija
8/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä faneja? Missä se mun fanilauma on?

Olen täällä ikkunasi takana. Päästä sisään, kun täällä on melko kylmä.

Fanisi

Vierailija
9/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä uros ainakin on ihminen eikä mikään avara luonto dokumentin tunturisopuli jonka elämän tehtävä on lisääntyä :D

Vierailija
10/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi netissä en tiedä yhtäkään naista jolla ei olisi netissä yhtäkään fania. Sen sijaan tiedän lukuisia miehiä netissä joista kukaan nainen ei tykkää. Miehillä on myös suurempi seksuaalivietti kuin naisilla, ja naisista noin puolet ei ole ikinä saanut orgasmia.

Tarkoittanet, että saanut miehen kanssa. Omin käsin saa kyllä suurin osa.

Vierailija
11/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niitä teinien juttuja.

Vierailija
12/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti naiset käyvät vankilassakin fanittamassa enemmän vankeja. Miehet hylkäävät vankivaimonsa oitis. Juu, katsoin sen Vankilavaimot, Vankilasiskot -ohjelman vai mikä sen nimi nyt olikaan.

Vierailija
13/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ainakin jaksaa paapoa miehiään viimoiseen asti, kunnes selkäranka katkeaa ja ero on enää vaihtoehto.

Vierailija
14/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uroksella sen sijaan pitää olla hirmuinen hinku paritteluun, sillä muuten ei laji jatku. Naaras ei etsi uroksia vaan valitsee kiimaisesta laumasta parhaan, jonka kanssa sitten suostuu.

Näin se menee. Tätä kutsutaan biologiassa seksuaali- tai sukupuolivalinnaksi, luonnovalinnan mekanismi.

Mutta toki naaraan pitää syttyä siitä yhdestä valioyksilöstä, eli ei naaras vailla viettiä ole.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Seksuaalivalinta

Vierailija
15/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheen ja naiseen ei viitata sanoilla "naaras" ja "uros". "Valmis paritteluun" ja "hirmuinen hinku paritteluun" ovat samoja asioita. Toinen vain laimeammin ilmaistu.

Vierailija
16/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saan orgasmin pelkistä kiihottavista ajatuksista. mun mies tarvitsee fyysistä kosketusta tullakseen. ja sit kun mä olisi valmis panemaan heti uudestaan se tarvitsee aikaa kootakseen munansa taas panokuntoon. mun orgasmi kestää kauan, miehen vähemmän aikaa. kyllä mä sanoisin, et se seksuaalisuus on suurempaa minussa, naisessa. olen saanut orgasmin mm. junassa ja kirjastossa. kukaan ei huomaan mitään. on kivaa olla nainen.

Vierailija
17/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostumiseen vaaditaan sitä sukuviettiä.

Vierailija
18/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilölliset erot ovat suurempia kuin sukupuolten erot seksuaalisuuden "määrässä".

Mutta otsikossa puhuttiin tykkäämisestä. Kyllä näen asian niin, että noin yleisesti ottaen naiset ovat enemmän toisiin ihmisiin pain suuntautuneita ja pitävät ihmisistä enemmän kuin miehet.

Vierailija
19/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aika harva mies tykkää naisista ja oikeasti viihtyy naisten seurassa. Monet naiset sen sijaan tykkäävät olla miseten seurassa, joten kyllä tuo otsikko pitäisi olla toisten päin.

Vierailija
20/26 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät miehistä, mutta miehet tykkäävät enemmän vain saada seksiä naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi