Miehet tykkää enemmän naisista kuin naiset miehistä
Esimerkiksi netissä en tiedä yhtäkään naista jolla ei olisi netissä yhtäkään fania. Sen sijaan tiedän lukuisia miehiä netissä joista kukaan nainen ei tykkää. Miehillä on myös suurempi seksuaalivietti kuin naisilla, ja naisista noin puolet ei ole ikinä saanut orgasmia.
Kommentit (26)
MIkä ihmeen ala-asteketju tämä on? o_O
Ei tarvi ihmetellä esim.muslimien naisvihaa kun jo suomalaiset, tasa-arvon etujoukot, käy tämän tasoista keskustelua näillä kommenteilla! Järkyttävää keskustelua, nyt vähän miettikää ihmiset!
Naiset tykkäävät enemmän naisista kuin miehet miehistä. Siksi naisjärjestöt saavat yhteiskunnalta paljon rahaa ja feminismi on pop, vaikka pohjalla olevat ovat miehiä, joiden kohtalo ei kiinnosta ketään.
Mies 29v ja 1v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä saan orgasmin pelkistä kiihottavista ajatuksista. mun mies tarvitsee fyysistä kosketusta tullakseen. ja sit kun mä olisi valmis panemaan heti uudestaan se tarvitsee aikaa kootakseen munansa taas panokuntoon. mun orgasmi kestää kauan, miehen vähemmän aikaa. kyllä mä sanoisin, et se seksuaalisuus on suurempaa minussa, naisessa. olen saanut orgasmin mm. junassa ja kirjastossa. kukaan ei huomaan mitään. on kivaa olla nainen.
Ei nainen voi olla valmis panemaan, koska naisella ei ole mitään millä panna. Naista vain pannaan.
Ja monet naiset ovat aseksuaaleja eivätkä koe orgasmia yksinkään.
Sisäänpäin lämpiävä seksuaalisuus on ehkä suurempaa naisessa, jos sitä nyt voi mitenkään mitata, kun taas ulospäin suuntautuva seksuaalisuus sata kertaa suurempaa miehessä.
Ei aseksuaalisuus tarkoita ettei saa orgasmeja.
Ja tietenkin nainen voi panna, minä olen useinkin pannut peniksen vaginaani, mieluummin laitan sinne kyllä jotain muuta, vaikka vibraattorin.
Mulla on tapailusuhde mutta ei seurustella, mies on kiinnostunut panemisesta mutta muuten on mieluummin "jätkien kanssa"! En usko että muidenkaan naisten sielunelämä hirveästi kiinnostaa, pillut varmaan kyllä. Jotenkin hämmentävää että en usko että hänen mielestään mussa voisi edes olla mitään sisältöä. Naiminen on aika hyvää, joten olen toistaiseksi katsellut tästä asenteesta huolimatta.