Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisella lyhyet hiukset?

Vierailija
11.01.2016 |

Olenpahan huomannut, että Iltapaska-lehtiä lukiessa jos tulee vastaan juttu jostain julkisuuden henkilöstä (naisesta), joka on lyhentänyt hiuksiaan, niin kommenttikenttä täyttyy välittömästi negatiivisista viesteistä. Nimenomaan miehet tuntuvat aina lyttäävän naisten lyhyet hiukset, vaikka olisi kuinka kaunis. "Hiukset on naisen kruunu", "naisilla kuuluu olla pitkät hiukset" jne. kommentteja satelee pilvin pimein. Miksi naisella ei saisi olla lyhyet hiukset? Itselläni on ollut sekä lyhyttä että pitkää, oma mies pitää kummastakin tyylistä, enkä itse koe omia hiuksiani ongelmaksi. Silti aina näen punaista kun huomaan että muiden naisten hiuksia haukutaan nimenomaan lyhyyden vuoksi. Eiköhän sitä saa ihan itse päättää omista hiuksistaan! Tuskin kukaan laittaa hiuksiaan sen mukaan mistä miehet tykkää, tärkeintä on että miellyttää itseään.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ystävä joka on erittäin kaunis ja kaunis päänmuoto. Hänelle sopi lyhyet hiukset erinomaisesti. Hiukset olivat paksut ja luonnostaan tummat.

Vierailija
62/67 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oma mies oma mies, miehen maku nyt on mitä on.Ettekö näe peilistä naiset, että naisen pitää näyttää naiselta, ei mieheltä.Selittävät ja lyhyiden puolustajat, olette vain katkeria kun teillä ei ole ettekä saa sitä omaa kiiltävää kaunista leijonanharjaa.

Tällä logiikalla pitkähiuksiset miehet näyttävät siis naisilta? Niin kuin esim Jason Momoa, Jouni Hynynen, Atso Almila, Jarkko Ahola...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle wrote:

Jos asia olisi niin yksinkertainen että miehet vain pitävät pitkistä hiuksista naisella.

Jos haluat miellyttää vain itseäsi niin mitä väliä on kommenteilla. Jos haluat miellyttää laajemmalti niin tieto siitä mistä miehet pitävät voi olla hyödyksi.

Miksi miesten pitäisi olla kertomatta mistä pitävät vain siksi että sinun mielestäsi lyhyt tukka voi olla naiselle sopiva? 

Jaa, miksi miehen pitäisi olla kertomatta? No esimerkiksi siksi, kun kukaan ei ole kysynyt. On kyllä liikuttavaa tämä miesten sitkeä usko, että tuntematonta naista pitäisi jotenkin kiinnostaa, mitä joku random Kalle ajattelee hänen hiuksistaan. Eikö kotona opetettu normaaleja käytöstapoja vai mikä on? 

Vierailija
64/67 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkät ja paksut, värjäämättömät hiukset, mutta ajelin pääni kuukausi sitten - käytännön vuoksi. Ei tarvitse nyt olla edustavan näköinen. (Ekana päivänä säikähdin pari kertaa, kun näin itseni peilistä kaljuna!) Hiusteni paksuuden vuoksi näytän yhä enemmän siililtä... ei sitä kauniiksi voi sanoa. Tulee mieleen keskitysleiriltä karannut.

Vierailija
65/67 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvalla itsetunnolla varustetut naiset näyttävät just siltä miltä haluavat. Pidän aina lyhyttä hiusmallia, koska silloin näytän itseltäni ja hiukset pysyvät hyväkuntoisina, kun niitä leikataan säännöllisesti. Pitkät suorat hiukset ovat persoonattomia. Sitten jos ne ovat vielä huonokuntoiset, niin ei tule mieleen kun joku nuukapirkko, joka säästää parturikäynneissä eikä osaa edes itse leikata latvoja.

Mulle on ihan sama mitä mieltä miehet ovat mun hiuksista ja jos hiukset ovat ne kynnyskysymys, niin sitten on. Mullakin on tiettyjä vaatimuksia miehen ulkonäölle (tietynlainen nenä, hampaat ja perse). Joten pääasia on, että vakka kantensa valkkaa ulkomuodonkin suhteen.

Vierailija
66/67 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oma mies oma mies, miehen maku nyt on mitä on.Ettekö näe peilistä naiset, että naisen pitää näyttää naiselta, ei mieheltä.Selittävät ja lyhyiden puolustajat, olette vain katkeria kun teillä ei ole ettekä saa sitä omaa kiiltävää kaunista leijonanharjaa.

Tällä logiikalla pitkähiuksiset miehet näyttävät siis naisilta? Niin kuin esim Jason Momoa, Jouni Hynynen, Atso Almila, Jarkko Ahola...

Aholan pitäis leikata sen hirvittävät harvat haivenet pois. Ei voi olla kamalampaa kuin se mies ja tukka putoaa pois päästä.

Vierailija
67/67 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintaa huivilla tai hiuksilla.

Täällä nyt ei vielä kait hiuksista fyysistä väkivaltaa?