Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmää sanoa toiselle että "terve"?

Vierailija
24.04.2023 |

Eihän sitä voi tietää että onko se toinen ihminen terve tai onko itsekään.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lyhenne sanasta tervehdys, pöljäke!

Vierailija
2/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sano. Sillähän siitä selviät :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jumalan terve!" Olen tällaisenkin tervehdyksen kuullut ja ei taida olla mikään uusi juttu.

Vierailija
4/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voi. Minä voin ainakin sanoa olevani terve. Ei ole epätervettä sisäisesti eikä siksikään ulkoisesti joten en ole haitallinen. Voi myös sanoa terve ja tuumata että josko auttaisi!

Vierailija
5/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kassalla töissä ja sanoin pukumiehelle että terve, niin se rupes huutaan ettei hän mikään terve ole. Oli siinnä pokassa pitelemistä, hih.;)

Vierailija
6/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa lääkäri tervehti huoneeseen tullessaan potilasta sanalla " terve ", johon tämä vastasi, että en tosiaankaan, kun olen täällä.

Vierailija
7/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa lääkäri tervehti huoneeseen tullessaan potilasta sanalla " terve ", johon tämä vastasi, että en tosiaankaan, kun olen täällä.

Voi olla muilta osin terve, vaikka olisikin joku vaiva.

Vierailija
8/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta! Kuolen kohta nauruun, kun olet niin hauska!

Vierailija
9/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa on paljon myös täysin terveitä esim. synnyttämässä, kipsattavana, erilaisissa tutkimuksissa jne. jne. 

Vierailija
10/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on huomattu kyllä, että nykyään on tervehtiminen monille hyvin vaikeaa. Yksi monista katoamaan päin olevista hyvistä käytöstavoista. 

Vierailija
11/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla muilta osin terve, vaikka olisikin joku vaiva.

Sitä paitsi sanomalla terve! itse asiassa toivotetaan terveyttä.

Vierailija
12/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa on paljon myös täysin terveitä esim. synnyttämässä, kipsattavana, erilaisissa tutkimuksissa jne. jne. 

"..kipsattavana, erilaisissa tutkimuksissa jne...", siis eihän tervettä kipsata tai tutkita, hönö!

Vierailija
13/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salve eli terve on muinainen toivotus.

Vierailija
14/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa vitsejä, joille kuuluu vain hymähtää tai päästää sieraimistaan normaalia enemmän ilmaa muutama puhahdus. Tämä vitsi oli yksi sellainen.  Sun ei tartte nauraa sille maha kippurassa eikä heittää epäonnistuneen sarkastisesti nauruun kuolemiskommentteja

Vierailija
15/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"..kipsattavana, erilaisissa tutkimuksissa jne...", siis eihän tervettä kipsata tai tutkita, hönö!

Itse olet hönö. Murtuma ei ole sairaus ja tutkimuksia tehdään siksi, että tiedetään onko jotain sairautta. Tulokseksi voi tulla myös "ei ole sairautta". 

Vierailija
16/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa ei niin kuitenkaan ollut, juuri teholta päässyt.

Vierailija
17/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa vitsejä, joille kuuluu vain hymähtää tai päästää sieraimistaan normaalia enemmän ilmaa muutama puhahdus. Tämä vitsi oli yksi sellainen.  Sun ei tartte nauraa sille maha kippurassa eikä heittää epäonnistuneen sarkastisesti nauruun kuolemiskommentteja

Minä saan tehdä niin kuin haluan. Jos et kestä v'ttuilua, älä tule tänne kirjoittelemaan mukahauskoja vitsejä. 

Vierailija
18/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa ei niin kuitenkaan ollut, juuri teholta päässyt.

Hirmu hauskaa. Varmaan lääkäri nauroi kippurassa tuolle vitsille, jonka kuulee noin tuhat kertaa päivässä. 

Vierailija
19/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa kommentteja, joita ei kannata ottaa noin helvetin tosissaan. Tuo kommentti oli yksi sellainen. Sun ei tartte pillastua siitä tuolla tavalla. 

Vierailija
20/56 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat sai sitten tästäkin tappelun aikaan..., hohhoijaa....