Mies ei suostu lähtemään kotoa pois illaksi!
Meillä on tyttöjen ilta tänään, 8 minun ystävätärtä tulossa kylään. Tehdään hoitoja, saunotaan ja juorutaan. Lapset menee jaloista kavereilleen yökylään. Ihana ilta tulossa siis!
Mutta, mutta, mutta. Nyt mies ilmoitti, että on tulossa kipeäksi. Kurkku kipeä ja kuumetta kuulemma. Miehen piti lähteä kaverien kanssa pelaamaan sählyä ja sitten baariin ja kaverille yöksi. Nyt ei haluakaan lähteä!
Mihin dumppaan sairaan miehen illaksi? En voi pitää sitä täällä, koska sitten ei olisi oikea tyttöjen ilta.
Kommentit (50)
Menkää te hotelliin tai kylpylähotelliin,jos löytyy läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Olet itsekäs.
Enkä ole. Ajattelen mun 8 ystävätärtä. Miten ne pettyy jos ilta peruuntui tai ne löytää flunssasairaan miehen täältä, kun pitäisi juoda skumppaa ja saunoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei haluakaan lähteä? Haluaisitko itse oikeasti, että miehesi lähtisi kuumeessa pelaamaan sählyä ja baariin?
Miksen voisi haluta? En välitä missä on, kunhan ei täällä just tänään. Huomenna pääsee taas omaan sänkyyn. Ap
Nojoo et tunnu hirveästi miehestäsi välittävän. Pääasiahan on, että te voitte tehdä niitä hoitoja! Huh huh harvoin näkee näin paljasta itsekkyyttä.
No, meillä kävi juuri niin, että mies oli sopinut jätkien saunaillan meille ja olin tosiaan kipeä (kuumetta, flunssa). Minä menin silti äitini luo huilaamaan :) sain levätä rauhassa enkä häirinnyt miehiä. En tiedä kuka on itsekäs? Mies odotti iltaa pitkään enkä halunnut omalla sairastumisella pilata sitä. Ei käynyt edes mielessä pyytää, josko siirtäisivät! Mies itse kysyi ja sanoin, että ei hätää.
Nyt taisit kyllä keksiä tämän jutun pelastaaksesi itsesi. Ei mee läpi.
Mulla ei kyllä kävis mielessäkään häätää sairastunutta miestä omasta kodistaan. Ei edes tervettäkään. Kyllä meillä saa olla kotona vaikka olis tyttöjen tai poikien ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te juoruatte olohuoneessa, mies kipuilee makkarissa ovi kiinni. Ei mua ainakaan miehesi haittaisi, mikäli olisin kutsuttujen listalla.
Juoruaisitko miehen kuullen esim. hairahduksistasi tai kavereidesi hairahduksista? Tai miehestä?
Kiitos! Ihanaa että edes joku ymmärtää! Ap
Minkä hiton takia miehestä pitäis juoruta? Jos oot hairahdellut ole rehellinen ja eroa miehestäsi, hän ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei haluakaan lähteä? Haluaisitko itse oikeasti, että miehesi lähtisi kuumeessa pelaamaan sählyä ja baariin?
Miksen voisi haluta? En välitä missä on, kunhan ei täällä just tänään. Huomenna pääsee taas omaan sänkyyn. Ap
Nojoo et tunnu hirveästi miehestäsi välittävän. Pääasiahan on, että te voitte tehdä niitä hoitoja! Huh huh harvoin näkee näin paljasta itsekkyyttä.
No, meillä kävi juuri niin, että mies oli sopinut jätkien saunaillan meille ja olin tosiaan kipeä (kuumetta, flunssa). Minä menin silti äitini luo huilaamaan :) sain levätä rauhassa enkä häirinnyt miehiä. En tiedä kuka on itsekäs? Mies odotti iltaa pitkään enkä halunnut omalla sairastumisella pilata sitä. Ei käynyt edes mielessä pyytää, josko siirtäisivät! Mies itse kysyi ja sanoin, että ei hätää.
Minä? En ole ap jos sitä meinasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä? En ole ap jos sitä meinasit.
Älä selitä!
No, noi juorun aiheet eivät muutenkaan kuulu minun aihevarastooni.
Onko illanistujaiset porvoossa.
Luoja, voi vain kuvitella sitä kanojen kälinää ja rääkymistä. Onko aikomuksena ihan heittää korkkarit kattoon? Voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te juoruatte olohuoneessa, mies kipuilee makkarissa ovi kiinni. Ei mua ainakaan miehesi haittaisi, mikäli olisin kutsuttujen listalla.
Juoruaisitko miehen kuullen esim. hairahduksistasi tai kavereidesi hairahduksista? Tai miehestä?
Kuulostaa oikein laatuvaimoilta. Kun ei petä niin ei tarvitse juoruta hairahduksista. Puolisostakaan ei ole asiallista juoruta.
Koska ilmeisesti tätä iltaa on suunniteltu pitkään, jo senkin takia että on löytynyt kaikille sopiva aika, niin kyllä mies joutuu lähtemään vaikka sinne kaverilleen jonne oli jo menossa yöksi.
Ei miehen "sairastuminen" ole syy perua. Varsinkin kun kuulostaa ihan siltä että sairastuu just sopivasti.
Kyllä, naiset tekevät hoitoja: kasvohoito, vartalon kuorinta, hiusnaamioita yms ja ei silloin todellakaan kaivata miehiä paikalle.
Et ole itsekäs vaan miehesi joka EI näemmä halua että sulla olisi kivaa...
Vierailija kirjoitti:
Hotelliin.
Jonka ap maksaa :)
Vierailija kirjoitti:
Koska ilmeisesti tätä iltaa on suunniteltu pitkään, jo senkin takia että on löytynyt kaikille sopiva aika, niin kyllä mies joutuu lähtemään vaikka sinne kaverilleen jonne oli jo menossa yöksi.
Ei miehen "sairastuminen" ole syy perua. Varsinkin kun kuulostaa ihan siltä että sairastuu just sopivasti.
Kyllä, naiset tekevät hoitoja: kasvohoito, vartalon kuorinta, hiusnaamioita yms ja ei silloin todellakaan kaivata miehiä paikalle.
Mihin mahtaisi ap itse lähteä sairastuneenna pois miehen kavereiden tieltä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelliin.
Jonka ap maksaa :)
Ei tietenkään maksa. Mieshän se sairastui joten varmasti mies myös maksaakin. Näin tämä akkalogiikka menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan sinne minne alunperinkin oli ollut menossa, kaverille yöksi!
Jos mun kaverille tulisi käymään noin, että tulisi kipeäksi silloin kun kumppanilla on kaveri-ilta, niin tietysti SILTI ottaisin hänet meille. Miksi en ottaisi???
On se hitto miehenkin koti! Kyllä mäkin suuttuisin jos mun ukko ajais mut kotoa, luultavasti en enää takaisin tuliskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan sinne minne alunperinkin oli ollut menossa, kaverille yöksi!
Jos mun kaverille tulisi käymään noin, että tulisi kipeäksi silloin kun kumppanilla on kaveri-ilta, niin tietysti SILTI ottaisin hänet meille. Miksi en ottaisi???
Harva ihminen haluaa itselleen kipeän vieraan, nyt on ihan kiitettävästi RS- ja influenssavirusta liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
On se hitto miehenkin koti! Kyllä mäkin suuttuisin jos mun ukko ajais mut kotoa, luultavasti en enää takaisin tuliskaan!
Tässä tapauksessa kyseessä on kuitenkin mies niin ei sillä ole mitään väliä vaikka se hänen kotinsa myös on. Naisen pitää saada pitää kaveribileensä, mies istukoon vaikka lumihangessa sen aikaa. Mikäli AP miehensä kuitenkin pois ajaa niin toivottavasti mies älyää ottaa mukaansa esimerkiksi kaikki sulakkeet sulakekaapista.