Mies ei suostu lähtemään kotoa pois illaksi!
Meillä on tyttöjen ilta tänään, 8 minun ystävätärtä tulossa kylään. Tehdään hoitoja, saunotaan ja juorutaan. Lapset menee jaloista kavereilleen yökylään. Ihana ilta tulossa siis!
Mutta, mutta, mutta. Nyt mies ilmoitti, että on tulossa kipeäksi. Kurkku kipeä ja kuumetta kuulemma. Miehen piti lähteä kaverien kanssa pelaamaan sählyä ja sitten baariin ja kaverille yöksi. Nyt ei haluakaan lähteä!
Mihin dumppaan sairaan miehen illaksi? En voi pitää sitä täällä, koska sitten ei olisi oikea tyttöjen ilta.
Kommentit (50)
Höh, onpa täällä taas kiukkuista porukkaa liikkeellä. Hankala on juttu kyllä, minkäs mies sairastumiselleen mahtaa. Itse voisin samassa tilanteessa perua illan, jos mies sitä välttämättä haluaa, mutta uskon että miehelle sopisi se, että vien hänet vaikka lapsuudenkotiinsa yhdeksi yöksi. Mies olisi todennäköisesti vain mielissään siitä, että pääsee mamman helmoihin täyshoitoon sairastamaan :D jos tilanne olisi toisinpäin niin en todellakaan vaatisi miestä perumaan saunailtaa, kun näkee kavereitaan muutenkin niin harvoin. Menisin siis vanhemmilleni yhdeksi yöksi. Tietysti jos miehesi haluaa sairastaa kotona eikä halua lähteä pois niin olisi aika tylyä ajaa aikuinen sairas mies omasta kodistaan. Sitten ei kai auta kun sopia uusi aika ystävien kanssa saunomiselle.
Kyseessä on siis miesflunssa - hieno käsite, jolla miehen sairastuminen on mitätöity. Miehen on sairaanakin oltava vahva, eikä vinkua.
Hauskinta on, että miehen huonon olon väheksymisessä ei ole mitään pahaa, vaan asia on "just noin". Mutta menepä väheksymään kuukautiskipuja tai raskauspahoinvointia tai synnytyksen jälkeistä masentumista, niin...
Vierailija kirjoitti:
Koska ilmeisesti tätä iltaa on suunniteltu pitkään, jo senkin takia että on löytynyt kaikille sopiva aika, niin kyllä mies joutuu lähtemään vaikka sinne kaverilleen jonne oli jo menossa yöksi.
Ei miehen "sairastuminen" ole syy perua. Varsinkin kun kuulostaa ihan siltä että sairastuu just sopivasti.
Kyllä, naiset tekevät hoitoja: kasvohoito, vartalon kuorinta, hiusnaamioita yms ja ei silloin todellakaan kaivata miehiä paikalle.
Et ole itsekäs vaan miehesi joka EI näemmä halua että sulla olisi kivaa...
Ihana! Kiitos kun ymmärrät ja tsemppaat mua! Mies saa kyllä soittaa kaverilleen että tulee yöksi mutta ei mene baariin. Ap
Mies haluaa puolustaa kotiaan uhkatekijöiltä.
Miksi ap te ette voi mennä viettämään tyttöjen iltaa hotelliin? Jossain keskustahotellissa olisi jo valmiiksi ns. ytimessä, kun kuitenkin aiotte lähteä krebaamaan kaupungille. Ja sulla olisi lyhyt matka mennä hotelliin yöksi, aamulla vieläpä ihanalle hotelliaamiaiselle.
No siirtäkää ilta muualle?
Itse en haluaisi edes tulla tautisten kotiin viettämään iltaa. Jos ukkos on kipeänä nyt, on se tauti jo sinussakin itämässä ja levität sitä ympäriinsä ja ukkoskin levittänyt pitkin kotinne pintoja. Jätän mielummin hoidot ja influenssat saamatta.
Sie et s**tana voi olla tosissas...
Hei sitten sinulle ykkönen tiedoksi; kaikki naiset ei ole tuollaisia. Eikä tee "hoitoja".
Vierailija kirjoitti:
Hei sitten sinulle ykkönen tiedoksi; kaikki naiset ei ole tuollaisia. Eikä tee "hoitoja".
Niinpä! Olen 31, eikä ole kokemusta mistään kasvo, hius tai vartalohoidoista.
Riittää että mies hoitelee mut suurinpiirtein kerran päivässä.
Ymmärrän että suunnitelmien muutokset harmittaa, mutta on sillä miehellä oikeus sairastaa omassa kodissaan. Jos on makkarissa ja te saatte koko muun kämpän itsellenne niin ei sen luulisi erityisesti häiritsevän, sua ehkä korkeintaan se ajatus että mies on kotona.