Droneuhka - mistä tiedotusvälineestä kuulit uutisen ensiksi?
Mun kännykkään tuli Hesarin uutisilmoitus klo 4.33.
Kommentit (14)
No täältä av:lta nyt kun istahdin töissä kahvitauolle. Olen kuitenkin ollut liikenteessä jo puol viidestä lähtien. Töissä voi näprätä puhelinta vain tauoilla.
Mieheltä. Nousin laittamaan meille aamukahvin ja mies sillä välin avasi Hesarin ja tiedotti sitten minua.
Hyvä tiedotusväline hän on, faktatarkistettuja ja hyvin fereroituja uutisa vuodesta 2018 alkaen minulle tuottanut.
Jodel. Heräsin siihen, kun Helsinki-Vantaa hiljeni.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä. Nousin laittamaan meille aamukahvin ja mies sillä välin avasi Hesarin ja tiedotti sitten minua.
Hyvä tiedotusväline hän on, faktatarkistettuja ja hyvin fereroituja uutisa vuodesta 2018 alkaen minulle tuottanut.
Fereroituja?
Aamukahvikupin äärellä, hesarin uutisilmoituksesta puhelimessa. Hesari on paras, ihan näin oululaisellekin
Juu mutta en välittänyt ollut ulkona normaalisti pelkkää höpöä tollaset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fereroituja?
Fereroituja uutisa. Kirjoittaja on tollo. Sen uutisväline on mies.
Luin silmillä YLEn verkkosivulta. Minkäänlaista varoitusviestiä ei tullut 112-sovelluksen kautta vaikka sillä on kaikki luvat ja luurissa 100% virtaa.
9:30 iltalehdestä. Matkustin aamulla jo enenn 8 et joo..Sen kerran ku et avaa nettiä ni missaat kaiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fereroituja?
Fereroituja uutisa. Kirjoittaja on tollo. Sen uutisväline on mies.
Taitaa mies hoitaa kaiken muunkin ajattelun.
Avasin ip-lehden neljän jälkeen. Silloin ei Hesarissa vielä ollut.