Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E-pillerit petti.. abortti edessä :/

Vierailija
08.01.2016 |

Rv 8 mennään, sain tietää toissapäivänä. Uskomattoman helppo alku, ei helvetti oireen oiretta paitsi menkat poissa ja siksi testin teinkin. Ei painoa tullut lisää vielä lainkaan, ei turvotusta, ehkä vähän kahvi etoo? mutta senkin tajunnut vasta nytten kun testin tein. Olen 24v ja saman miehen kanssa seurustellut nyt 5 vuotta, molemmat olemme kuitenkin kovia menijöitä ja nämäkin 8 viikkoa kyllä tullut käytettyä alkoa ja nikotiinia. Ei millään pysty lasta pitämään, minusta ei ole äidiksi enkä pelkää sanoa sitä ääneen, tämä on olemattoman lapseni etu. Ensi viikolla on lääkäriaika jolloin annetaan myös abortti-lähete, tuntuu niin ikävältä, en olisi koskaan tähän tilanteeseen tahtonut. Nyt lentää kyllä sitten Zoely- pillerit roskikseen, niin helvetin hyvin toimivat. Pakko oli johonkin avautua.

Kommentit (208)

Vierailija
121/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto säätelee asian niin, ettei kaikille naisille tule koskaan biologisen kellon tikitystä (vauvakuumetta), tämä johtuu siitä, ettei maapallo ylikansoittuisi (on kyllä nytkin jo ylikansoittunut), valtava määrä täällä maailmassa on tälläkin hetkellä ilman kotia, ruokaa, juomaa, rakkautta, läheisyyttä jne. On luonnon määräämää, että osa jää lapsettomiksi. Osa vasten tahtoaan, ja osa vapaaehtoisesti. Kiittäisitte vaan niitä vapaaehtoisesti lapsettomia, kyllä täällä porukkaa riittää muutenkin ei huolta!!

Vierailija
122/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kääntää ja vääntää abortin hyväksi asiaksi mutta olet huonompi kuin se joka pystyy rakastamaan lapsiaan.

En missään nimessä pidä itseäni huonona ihmisenä, vaikka niin haluaisitkin. Toimin tässä tilanteessa parhaimmalla mahdollisella tavalla. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailmahan on terroriuhan alla ja muutenkin tulevaisuus näyttää kovin epävakaalta. Miksi tänne lapsia pitäisi vääntää? Ihme kommentteja tullut ap:lle.

Vierailija
124/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisiä kommentteja olet saanut, huhhuh aikuiset ihmiset. Ap on huolehtinut ehkäisystä, eikä ketään voi pakottaa olemaan raskaana ja synnyttämään!

Vierailija
125/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAATANA ETTEKÖ TE JUMALAUTA OLE KOSKAAN KUULLEET KAKSOISEHKÄIYSTÄ PERKELE

Vierailija
126/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekään ei oo 100%.

Vierailija
127/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan nää abortinvastustajat samalla lailla huutelemassa täällä jos heidät olisi raiskattu ja olisivat sitten siitä tulleet raskaaksi? Vai onko tollaset vauvat oikein "tappaa" mutta sitten parisuhteessa alun saaneita ei?

Ap tekee ihan oikeen ratkaisun. Lapsen tulee syntyä haluttuna ja toivottuna eikä siksi että kokisi abortin jotenkin vääräksi eikä pystyisi tekemään sitä. Ja maailmassa on jo ihan tarpeeksi lapsia odottamassa adoptiota, ei niitäkään tarvita enempää.

Vierailija
128/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caps lockilla kirjoittaminen viestii syvästä katkeruudesta. Tarvitsetko keskusteluapua? Ahdistaako?

Vierailija
129/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri otsikossa jo asia näkyy. Ei siis voi ohittaa asiaa. Miksi tuota täytyy tulla kertomaan ihmisille? Ja juuri vauvapalstalle. Miten kummassa lapsia haluamaton juuri tänne tulee abortillaan retostelemaan? Ja tuohon tyyliin: Ähä kutti ettepä mahda mitään, meikäpä menee aborttiin. Ei noilla sanoilla, mutta ihan samaa tarkoittaen. Ei halua loukkaavia kommentteja, mutta tulee palstalle ihan tarkoituksella loukkaamaan.

Vierailija
130/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

127, olisin samaa mieltä. Jos minut raiskattaisiin, pitäisin lapsen. Jos lapsi uhkaisi terveyttäni, pitäisin lapsen. En voi murhata ihmistä, vähiten omaa lastani. On kumma, että kaikilla on mielipiteen vapaus, paitsi jos ei ole samaa mieltä kanssanne. Ihmettelen suuresti, miksi tulla vauva-palstalle kertomaan abortista. Täällä keskustellaan äitiydestä ja sen tuomista haasteista, ei kuitenkaan oman lapsen tappamisesta. Minulle on aina ollut käsittämätöntä, että samoilla viikoilla olevia lapsia seurataan ja hoidetaan suurella rakkaudella, kun toisessa huoneessa ne valutetaan roskiin tai viemäriin äidin itsekkyyden vuoksi. Minulla on oikeus tuntea näin. Yksikään lapsi ei ole syyllinen olemassaoloonsa, kyse on vanhemmista, jotka harrastivat seksiä. Kaikki tietävät, että silloin on mahdollista tulla raskaaksi ja joutua kantamaan vastuuta. Huonoihinkin oloihin syntynyt lapsi on onnellisempi kuin se tapettu lapsi. En ole katkera, minulla on lapsi jne jne. Minun etiikkani ei vain salli aborttia. AP ei tätä lue (asia ei ole hänelle ns. iso juttu, mutta kuitenkin haluaa sääliä ja huomiota, säälisipä vain sitä lastaankin). Olen vain niin yllättynyt, kun suurimman osan mielestä äiti ei saa käyttää alkoa tai huumeita koska sikiö on arvokas lapsi, mutta kemiallisesti lapsen lopettaminen on ok. Ehkä se on sitä tarvetta tyynnytellä hiljaa kuiskailevaa omaatuntoa. Surullista jokatapauksessa, toivottavasti AP:n haarat pysyvät jatkossa kiinni ja hän tutustuu esim. suuseksin saloihin, niin ei tule lisää hupsista vain-tilanteita:(

Vierailija
131/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne zoelyt toimii ihan samalla lailla kuin muutkin pillerit. Käyttäjässä vaan taitaa olla vikaa.

Kyllä on jokainen pilleri otettu ihan oikein ja ajallaan. En ole oksennellut eikä ole vatsakaan ollut löysänä, en todellakaan syytä tästä itseäni vaan paskoja pillereitäni. Suututtaa niin paljon, käytin aiemmin toisia pillereitä, mutta vuoden reseptin jälkeen lääkäri kehotti vaihtamaan tähän uuteen ja ''ihanaan'' zoelyyn. Päätin sitten hetken mielijohteesta kokeilla. Helvetti, että kannatti. 

Femoden- yhdistelmäpillereillä alkoi raskaus vuonna 1997. Joka pilleri otettu ajallaan. 2 kk raskauden alusta edelleen pillereitä raskaudesta tietämättömänä popsin. Olin tuolloin 23 v opiskelija, opinnot puolivälissä. Poikaystävän kanssa oli vajaa vuosi ensitapaamisesta. Tytär täyttää ensi vuonna 18v, poikaystävästä tuli aviomies, minusta 3 v tyttären syntymän jälkeen lääkäri.

Vierailija
132/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri otsikossa jo asia näkyy. Ei siis voi ohittaa asiaa. Miksi tuota täytyy tulla kertomaan ihmisille? Ja juuri vauvapalstalle. Miten kummassa lapsia haluamaton juuri tänne tulee abortillaan retostelemaan? Ja tuohon tyyliin: Ähä kutti ettepä mahda mitään, meikäpä menee aborttiin. Ei noilla sanoilla, mutta ihan samaa tarkoittaen. Ei halua loukkaavia kommentteja, mutta tulee palstalle ihan tarkoituksella loukkaamaan.

Sinäkin olet lukenut tätä ketjua kuin piru raamattua. Mene pois jos ahdistaa, ei ole AP:n vika että sinulla on henkisiä ongelmia.

Vierailija
133/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on oikea yhteiskunnan kerma vauhdissa. Näillä naisilla Suomi nousuun...Haarat auki, raskaaksi ja silmiä räpäyttämättä ei muuta kuin tappamaan viattomia ja saatesanoina: "Ei tunnu missään!"

Luulenpa, että esimerkiksi omassa tapauksessa me abortoidun sikiön "vanhemmat" tulemme elämämme aikana maksamaan aika paljon enemmän veroja, kuin esimerkiksi sinä. Elätetään niillä rahoilla sitten sut ja kakaras:) Että indeed - Suomi nousuun juurikin näillä ratkaisuilla!

Vierailija
134/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

127, olisin samaa mieltä. Jos minut raiskattaisiin, pitäisin lapsen. Jos lapsi uhkaisi terveyttäni, pitäisin lapsen. En voi murhata ihmistä, vähiten omaa lastani. On kumma, että kaikilla on mielipiteen vapaus, paitsi jos ei ole samaa mieltä kanssanne. Ihmettelen suuresti, miksi tulla vauva-palstalle kertomaan abortista. Täällä keskustellaan äitiydestä ja sen tuomista haasteista, ei kuitenkaan oman lapsen tappamisesta. Minulle on aina ollut käsittämätöntä, että samoilla viikoilla olevia lapsia seurataan ja hoidetaan suurella rakkaudella, kun toisessa huoneessa ne valutetaan roskiin tai viemäriin äidin itsekkyyden vuoksi. Minulla on oikeus tuntea näin. Yksikään lapsi ei ole syyllinen olemassaoloonsa, kyse on vanhemmista, jotka harrastivat seksiä. Kaikki tietävät, että silloin on mahdollista tulla raskaaksi ja joutua kantamaan vastuuta. Huonoihinkin oloihin syntynyt lapsi on onnellisempi kuin se tapettu lapsi. En ole katkera, minulla on lapsi jne jne. Minun etiikkani ei vain salli aborttia. AP ei tätä lue (asia ei ole hänelle ns. iso juttu, mutta kuitenkin haluaa sääliä ja huomiota, säälisipä vain sitä lastaankin). Olen vain niin yllättynyt, kun suurimman osan mielestä äiti ei saa käyttää alkoa tai huumeita koska sikiö on arvokas lapsi, mutta kemiallisesti lapsen lopettaminen on ok. Ehkä se on sitä tarvetta tyynnytellä hiljaa kuiskailevaa omaatuntoa. Surullista jokatapauksessa, toivottavasti AP:n haarat pysyvät jatkossa kiinni ja hän tutustuu esim. suuseksin saloihin, niin ei tule lisää hupsista vain-tilanteita:(

Ihan oikeasti, ota se katkeroitunut pää pois pyllystäsi.

Vierailija
135/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on oikea yhteiskunnan kerma vauhdissa. Näillä naisilla Suomi nousuun...Haarat auki, raskaaksi ja silmiä räpäyttämättä ei muuta kuin tappamaan viattomia ja saatesanoina: "Ei tunnu missään!"

Luulenpa, että esimerkiksi omassa tapauksessa me abortoidun sikiön "vanhemmat" tulemme elämämme aikana maksamaan aika paljon enemmän veroja, kuin esimerkiksi sinä. Elätetään niillä rahoilla sitten sut ja kakaras:) Että indeed - Suomi nousuun juurikin näillä ratkaisuilla!

Niinpä. Jos Suomessa abortit kiellettäisiin, olisi veronmaksajilla aika monta sossuäitiä ja kakaroita elätettävänä.

Muutenkin on tässä maassa liikaa ihmisiä pelkästään tulonsiirtojen varassa ja köyhyys on vain lisääntymässä.

Tiesittekö fanaatikot, että huono-osaisuudella on tapana periytyä? Haluatteko että kaikki sossupummit lisääntyvät holtittomasti ja me kaikki joutuisimme maksamaan siitä?

Vierailija
136/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kamalaa että niin monen mielestä sossun asiakas tai muuten köyhä ei saisi tehdä lapsia tai ainakin pitäisi abortoida. Maksan mielelläni veroja että köyhimmistä pidetään huolta eikä kenenkään tarvitsisi tehdä aborttia taloudellisista syistä.

Vierailija
137/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee, sanoo täti 45 v. Aivosi sopeutuvat tulevaan, vaikka järkesi nyt muuta sanoo. Järki ei ole kaikki. Järki ei aina ole pidemmällä tähtäimellä oikeassa. Olet kuitenkin jo 25, eli oikein sopivassa lapsentekoiässäkin.

Tein itse abortin 26-vuotiaana. Olin silloin tavannut vastikää tuon miehen ja järkevästi silloin ajattelin, että liian varhaista.

No ei olis ollut.

Sain ne "tilatut" lapseni sitten 6 ja 9 vuotta myöhemmin. Ovat nyt 11 ja 14. Jos olisin synnyttänyt tuon ensimmäisen lapsen, hän olisi jo 20. Synnyttämällä hänet, elämäni ei olisi ollut yhtään huonompaa. Lapsi vain tuo enemmän sisältöä elämään.

Vierailija
138/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huonoihinkin oloihin syntynyt on onnellisempi kuin se tapettu lapsi" Onko tosiaan näin? Abortoitu alkio ei tunne mitään äidistä irrottuaan. Syntynyt lapsi on elävä, ajatteleva ja tunteva. 

Vierailija
139/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on kamalaa että niin monen mielestä sossun asiakas tai muuten köyhä ei saisi tehdä lapsia tai ainakin pitäisi abortoida. Maksan mielelläni veroja että köyhimmistä pidetään huolta eikä kenenkään tarvitsisi tehdä aborttia taloudellisista syistä.

En tee aborttia taloudellisista syistä. En halua lasta.

-Ap

Vierailija
140/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

134. Hyvä ihminen. En ole katkeroitunut, päin vastoin. Olen onnellinen äiti, elän unelmieni miehen kanssa ja teen työtä, jota rakastan. Onko todella noin vaikeaa ymmärtää, että en hyväksy aborttia? Tuskin sinäkään olet mistään katkera, vaikka olet eri mieltä kanssani. 138 ja kyllä, silloin lapsi saa mahdollisuuden elää. Hänellä on mahdollisuus tulla myöhemmin onnelliseksi. Vai pitäisikö kaikki huostaanotettavat lapset hoitaa eutanasian keinoin, koska heille olisi parempi, etteivät olisi syntyneet. Ja sinä olisit se, joka asian ratkaisee? Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta niin on minullakin. Minulle jokainen lapsi on arvokas oli sen kehitysvaihe tai ikä mikä tahansa. Oletko sinäkin niitä, jotka paheksuvat päihteiden käyttöä raskausaikana, sillä silloin lapsella yhtäkkiä onkin oikeutensa? Ja ap haluaa selvästi, että yrittäisimme estellä häntä, ei muuten tulisi asiasta kertomaan. Olisi mennyt aborttiin, eikä olisi tehnyt asiasta numeroa.