Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E-pillerit petti.. abortti edessä :/

Vierailija
08.01.2016 |

Rv 8 mennään, sain tietää toissapäivänä. Uskomattoman helppo alku, ei helvetti oireen oiretta paitsi menkat poissa ja siksi testin teinkin. Ei painoa tullut lisää vielä lainkaan, ei turvotusta, ehkä vähän kahvi etoo? mutta senkin tajunnut vasta nytten kun testin tein. Olen 24v ja saman miehen kanssa seurustellut nyt 5 vuotta, molemmat olemme kuitenkin kovia menijöitä ja nämäkin 8 viikkoa kyllä tullut käytettyä alkoa ja nikotiinia. Ei millään pysty lasta pitämään, minusta ei ole äidiksi enkä pelkää sanoa sitä ääneen, tämä on olemattoman lapseni etu. Ensi viikolla on lääkäriaika jolloin annetaan myös abortti-lähete, tuntuu niin ikävältä, en olisi koskaan tähän tilanteeseen tahtonut. Nyt lentää kyllä sitten Zoely- pillerit roskikseen, niin helvetin hyvin toimivat. Pakko oli johonkin avautua.

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi koskaan kyennyt aborttiin. Minulla on ehkäisy toiminut loistavasti, lapset ovat syntyneet tarkoituksella. Vaikka abortti on ollut minulle aina ehdoton ei, mahdollisuus raskauden keskeytykseen on minusta ehdottomasti oltava. Hirvittää ajatuskin, jos se poistettaisiin, sillä tilalle tulisivat puoskarit, jotka tekisivät niitä salassa. Ap:lle sattui nyt huono tuuri, jossa on vain huonoja vaihtoehtoja. Tsemppiä!

Vierailija
102/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako abortoidun sikiön mukaansa jos haluaa säilyttää kotona vaikka lasipurkissa alkoholiin säilöttynä.

Olisi joku ihana muisto tapetusta lapsesta.

Olet oksettava, toisin kuin ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi aborttia takana (teiniajoilta), toivotan sinulle paljon tsemppiä! Asia painoi alkuun, mutta jäi pian pois mielestä. Olen vieläkin lapseton - tarkoituksella.

N30

Vierailija
104/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Jos lääkkeellisesti keskeyttää ja sikiö tulee ulos kotona, erottaako sen mille näyttää (miten iso se voi olla 8 viikolla ja miten iso jo 11-12 viikolla? Hyi hemmetti miten ällöttävää.. Toivottavasti ei tarvitse tuota tehdä, ettei tule vahinkoja..

Kahdeksannella ei ainakaan erottanut mitenkään. Kätilö kysy, haluanko nähdä alkion, ja halusin. Hän näytti pientä palasta, josta ei erottanut yhtään mitään. Ällömpiä ne muut raskausmateriaalit, mitkä tulivat ulos olivat.

Vierailija
105/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten abortinvastustajat jaksaa aina tulla näihin ketjuihin meuhkaamaan ja pahoittamaan mielensä.

Eipä se minua haittaa, saapahan fanaatikot purkaa aggressioitaan.

Vierailija
106/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulet tänne kääntämään veistä monen haavassa? Tietysti tämä on provo, mutta aika sairas silti. Täällä ihmiset odottaa vuosia lasta, maksaa kymmeniätuhansia hoidoista, kärsii keskenmenoista... Tuntuu pahalta että tapat lapsesi, mutta on selvä, että lapsenasi kasvaminen olisi vielä huonompi vaihtoehto. Tämä on kuitenkin väärä areena leveillä asialla.

Siis yhyy...

Elämä on epäreilua ja sille ei mitään voi. Miksi itse tulet tällaisiin ketjuihin pahoittamaan mielesi ja katkeroitumaan?

Onko se muka jonkun abortin tehneen vika että joku muu ei voi tulla raskaaksi? Niinpä, ei se ole. Että lopeta jo syyllistäminen, myrkytät vain omaa mieltäsi.

Vierailija
107/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vasta olet seurustellut 5 vuotta ja olet vain 24v, ei kannata vielä lapsia hankkia, vasta kun on kultahäät ja ikää 80v voi harkita vauvantekoa tosissaan, on jo sitä elämänkokemustakin

Mikä pakko se on parikymppisenä alkaa poikimaan? Ei kaikki vielä silloin ole valmiita vanhemmiksi.

Turhaan provoilet, oletko kenties katkera jostain? :)

Vierailija
108/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma olis parempi paikka jos abortinvastustajien äidit olisivat abortoineet nuo vastustajat. :)

Vierailija
109/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans Zoelyt ja allekirjoitan haluttomuuden vähenemisen. Käytin joulukuussa kahden viikon ehkäisypillereiden tehoa vähentävän antibioottikuurin, jonka aikana pidin taukopäivät. Nyt mulla on ollu outoja tuntemuksia ainakin viikon ajan. Pelkään, että olen raskaana :/

Miksi alapeukut? Ihan oikea huoli.  Ei missään lue, kuinka kauan antibiootit vaikuttavat ehkäisytehoon.

Vierailija
110/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans Zoelyt ja allekirjoitan haluttomuuden vähenemisen. Käytin joulukuussa kahden viikon ehkäisypillereiden tehoa vähentävän antibioottikuurin, jonka aikana pidin taukopäivät. Nyt mulla on ollu outoja tuntemuksia ainakin viikon ajan. Pelkään, että olen raskaana :/

Miksi alapeukut? Ihan oikea huoli.  Ei missään lue, kuinka kauan antibiootit vaikuttavat ehkäisytehoon.

Jos ehkäisytehon aleneminen oli jo tiedossa, niin miksi et käyttänyt lisäehkäisyä? Esim. kondomia.

En vastusta aborttia missään nimessä, mutta kyllä noissa ehkäisyasioissa saa olla ihan helkkarin tarkkana.

Raskaus selviää vain testaamalla, ei tällä palstalla.

Vierailija
111/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ehkäisytehon aleneminen oli jo tiedossa, niin miksi et käyttänyt lisäehkäisyä? Esim. kondomia.

En vastusta aborttia missään nimessä, mutta kyllä noissa ehkäisyasioissa saa olla ihan helkkarin tarkkana.

Raskaus selviää vain testaamalla, ei tällä palstalla.

Kuuri loppui vuotopäiviin, ja seuraavan pillerilaatan alkaettua ajattelin asian olevan ok. Lääkärikään ei antanut mitään lisäohjeita, vaikka kerroin pillereistä. Mutta oikeassa olet, testin teen joka tapauksessa.

Vierailija
112/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi hävettävän myöntää että on niin huono ihminen ettei kykene äidiksi

Vierailija
113/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku se olis abortin tekijän vika, ettei joku muu voi saada lapsia. Mikä logiikka?? Monen olis pitänyt tehdä se abortti eikä pitää lastaan, tiiän et kuulostaa karulta, mutta totta on. :/ 

Vierailija
114/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan hävetä. Ei äitiys ole mikään minun unelmani, ei ole vikani jos ehkäisy pettää. Olen ihan oikein tässä yrittänyt estää raskauden, toivon luonnollista keskenmenoa jo ennen aborttia. Sitä paitsi moni äitikään ei oikeasti olisi kykenyt äidiksi, ja harmittaa heidän puolestaan etteivät voineet myöntää asiaa aikoinaan. Lapsi siinä kärsii. Pidätkö sinä siitä, että tänne maailmaan syntyy lapsia vanhemmille, jotka eivät heitä tahdo? Lapsi ei saa sitä mitä tarvitsee, koska eiväthän vanhemmat edes halunneet häntä? Vanhemmat ovat meneviä ja lapsi on hoidossa eikä saa vanhemmiltaan rakkautta, koska ei sitä välttämättä edes ole. Äiti, joka ei tahdo lastaan, ei ehkä oikeasti tunne mitään tätä vatsa-asukkia kohtaan. Minä olen tälläinen, myönnän. Abortti on paljon parempi asia. Jos olet eri mieltä, niin en tiedä mitä ajatella.... :D

-ap

Vierailija
115/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ku se olis abortin tekijän vika, ettei joku muu voi saada lapsia. Mikä logiikka?? Monen olis pitänyt tehdä se abortti eikä pitää lastaan, tiiän et kuulostaa karulta, mutta totta on. :/ 

Jotkut lapsettomuudesta kärsivät katkeroituvat maailmalle ja haluavat jonkun muun jota syyttää ja vihata. Säälin sellaisia ihmisiä, koska he itse aiheuttavat itselleen pahan mielen vihaamalla toisia, jotka ovat täysin syyttömiä heidän lapsettomuuteensa.

Vierailija
116/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi hävittävän myöntää olevansa katkero ja oman mielensä myrkyttäjä.

Vierailija
117/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kääntää ja vääntää abortin hyväksi asiaksi mutta olet huonompi kuin se joka pystyy rakastamaan lapsiaan.

Vierailija
118/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sydämeni pohjasta, että jokainen lapsen oikeasti haluava myös saa sen lapsen. Lapselle on ihanaa syntyä toivottuna ja rakastettuna vanhemmilleen. Sen sijaan toivon, että me ehkäisyä käyttävät voisimme pysyä lapsettomina, niin ei tarvitsisi näitä abortteja tehdä. Ihan kun tämä olisi joku helppo asia? En tahdo lasta, mutta kamalaa miten joku täällä puhui että lähden ILOISENA tekemään aborttia. Miten voi edes sanoa noin? Nämä vastustajat täällä vasta sairaita juttuja puhuukin, aivan käsittämättömän sairaita. Ei voi olla kaikki kotona siellä omassa pääkopassa.

Kiitän kaikkia tsempeistä! Ensi viikolla asian kanssa edetään, ja uusi ehkäisy tulee käyttöön. Toivottavasti ei tarvi enää koskaan tässä tilanteessa olla. Tsempit myös muille mahdollisesti samassa tilanteessa oleville, sekä tsempit teille vastoin tahtoa lapsettomille, että vihdoin tärppäisi! Lapset kuuluvat teille, jotka heitä innolla odotatte ja rakastatte, ei minun kaltaisilleni. :)

-ap 

Vierailija
119/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kääntää ja vääntää abortin hyväksi asiaksi mutta olet huonompi kuin se joka pystyy rakastamaan lapsiaan.

katkera ämmä

Vierailija
120/208 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel.

Ihan nyt mielesi pahoitit noin kovasti.

Lasten rakastamisella ja abortilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Jos olisit järkeä käyttävä ihminen, niin tietäisit tämän.