Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttava vaatimattomuus

Vierailija
02.01.2016 |

Äitini on ihminen, joka saa mut raivon partaalle, kun aina yrittää olla maan matonen... Vastaus joka kysymykseen on aina "ei mulla ole väliä", "ei mun takia kannata", "ihan kuinka teille vaan sopii" ja niin edelleen. Otatko kahvia vai teetä? "Ei oo väliä, kumpaa vaan". Mitä helvettiä? Kaikesta tulee niin hankalaa, kun ei se saa sanottua, mitä tahtoo ja sitten se on omasta mielestään niin vaatimaton, eikä taatusti kenenkään tiellä. Itsestä tuntuu täsmälleen päinvastaiselta, kaikki pyörii sen ympärillä, kun se ei saa sanottua mitään ja pitää joka asia kiskoa hohtimilla tai päättää hänen puolestaan, ja senkin jälkeen jää epävarma olo, että meniköhän nyt oikein. Aina se onnistuu pilaamaan hyvän mielen. Joskus tekis mieli puristaa pillistä ja ravistaa, kunnes tulee joku vastaus!!!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jospa asia on todella hänelle yhdentekevä? Jos hänelle sopii kaikki, hän on toinen ääripää ihmisistä. Toinen ääripää on sellainen, että mikään ei kelpaa. Jospa äidin mielipidettä ei ole aiemmin kyselty, tai se on joka tapauksessa ohitettu. Oppinut ja tottunut sellaiseen, että ei kannata haluta mitään.

Miksi sinä kiukkuat siitä?

Tai sitten tee vs. kahvi on todellakin ihan samantekevää. Sama kuin jollekin on samantekevää, saako suklaakakkua vai kermakakkua, kunhan saa jompaakumpaa.

Ymmärrän kyllä pointin ja vihaan itsekin liiallista vaatimattomuutta, mutta joissain asioissa se voi todellakin olla ihan sama.

Mulle monesti onkin näin ettei ole väliä. Silti valitsen jomman kumman kun minulta kysytään, koska en halua rasittaa toisia omalla päättämättömyydelläni. Jos toinen joutuu päättämään puolestani, se on ensinnäkin ikävää häntä kohtaan ja pahimmillaan hän jää miettimään, että olisinko nyt sitten kuitenkin halunnut sitä toista.

Mutta minut onkin opetettu aidosti kohteliaaksi, toisin kuin ap:n äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän