Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin 300 g kohventi rasian ja vielä 300g karkkia kahden päivän aikna

Vierailija
25.12.2022 |

Onko tuo oikeesti paljon näin joulu aikaan. morkkis

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha. Kyllä jouluna saa herkutella. :)

Vierailija
2/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että kondohteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, on kyllä todella paljon.

Vierailija
4/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä rasia. Konvehdit jäi

Vierailija
5/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko jouluna syönyt 10 wienernougata. Ei pysty enempään. En ole  muutenkaan mässäillyt, syönyt vain kasvisruokaa, laatikoita ja kasvispataa. Eilen söin yhden pienen lautasellisen näitä ja yhden ruisleivän koko päivän aikana.

Ihmettelen kun olen lukenut eri palstoilta ihmisten ruokapöytien jouluruokia että  miten ihmeessä he jaksavat? Minulle tulee ähky jo ihan pienestäkin annoksesta. En käytä normaalikokoisia lautasiakaan, syön leipälautaselta tai jälkiruokakulhosta, riittää minulle.

Jos söisin niin kuin muut lihoisin varmaan 300 kiloiseksi. Nyt 100 kg.

Suklaata sopiva viikkoannos on 25- 60g jos ei laihduta kuten minä. Karkkia sen lisäksi ei kannata syödä, siitähän tulee huono olokin. Karkkejakin riittää vain muutama, tuo 300 g kuulostaa ahmimishäiriöltä. Eikö sinulle tule huono olo?

Kannattaa pyrkiä siihen että viikon aikana syö herkkuja korkeintaan 500 kcal edestä.

Vierailija
6/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söit ainakin 15000 kaloria

Vierailija
7/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kohventi rasia?

Vierailija
8/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koko jouluna syönyt 10 wienernougata. Ei pysty enempään. En ole  muutenkaan mässäillyt, syönyt vain kasvisruokaa, laatikoita ja kasvispataa. Eilen söin yhden pienen lautasellisen näitä ja yhden ruisleivän koko päivän aikana.

Ihmettelen kun olen lukenut eri palstoilta ihmisten ruokapöytien jouluruokia että  miten ihmeessä he jaksavat? Minulle tulee ähky jo ihan pienestäkin annoksesta. En käytä normaalikokoisia lautasiakaan, syön leipälautaselta tai jälkiruokakulhosta, riittää minulle.

Jos söisin niin kuin muut lihoisin varmaan 300 kiloiseksi. Nyt 100 kg.

Suklaata sopiva viikkoannos on 25- 60g jos ei laihduta kuten minä. Karkkia sen lisäksi ei kannata syödä, siitähän tulee huono olokin. Karkkejakin riittää vain muutama, tuo 300 g kuulostaa ahmimishäiriöltä. Eikö sinulle tule huono olo?

Kannattaa pyrkiä siihen että viikon aikana syö herkkuja korkeintaan 500 kcal edestä.

Huono olo karkista 🤔 suklaastahan se helpommin tulee kun on rasvaakin lisänä.

Vierailija
9/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mässänyt koko kuukauden suklaata. En ymmärrä kun paino on tippunut pari kiloa. Sama juttu on ollut edellisinä vuosina. Onko kellään samaa kokemusta? Mutta sitten jos yritän laiduttaa niin paino ei putoa millään. Nainen 50v 60kg

Vierailija
10/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti rasvamaksastasi.

Vierailija
11/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syönyt kuin yhden semmosen 300g konvehtirasian,ei yhtään torttua,piparia tai muuta jouluherkkua koko jouluna,ikinä ei vielä näin vähällä ole tultu toimeen :) tarkoitus on ihan saada kilojakin pois,että ei huono juttu ollenkaan,vaikka näin pieneen jääkin 

Vierailija
12/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä noilla lukemilla alkaisi kerskumaan, annahan ku ammattilainen lyö lukuja tiskiin. Oon syöny 22. päivästä alkaen joka päivä puoli After8-pakettia, aattona ja tänään yht. 250g Julia-karkkeja ja päälle vielä ainakin yhden konvehtirasian. Lisäksi vihreitä kuulua niin paljon, että vaikea laskea.

Ei jäänyt tilaa kinkulle.

Vierailija
13/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin yliannostuksen lanttulaatikkoa ja nyt odotellaan, että vatsalääke alkaisi tehota... :-[

Vierailija
14/14 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että kondohteja.

Mun on nyt pakko tasotella pari päivää, jotta alkaa taas upota.

Kohdohdit on ihan parasta joulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi