Terveisiä Dubaista!
Minä olen se jonka Dubain matka aiheutti paskamyrskyn taannoin tällä palstalla. No nyt olen täällä ja nauttinut täysin siemauksin.
Illalla tiedossa upeat uudenvuodenjuhlat erään loistohotellin kattoravintolassa erään kansainvälisen yrityksen järjestämänä. Me saimme myös mieheni kanssa kutsun koska ystävämme on yksi johtajista siinä yrityksessä.
Nyt olen pian menossa kampaajalle ja meikkaukseen, iltapuku löytyi eilen. Lastenvahtikin on hommattu. Luksusta!
Aamupäivä meni nauttien altaalla auringosta.
Suosittelen tätä paikkaa kaikille!
Kommentit (25)
Toivotan hauskaa iltaa. Itse en valitsisi Dubaita matkakohteeksi, koska siellä on lämmintä ja aurinkoista, mutta rannoilla ei voi olla nakuna. Menen mieluummin Corralejoon tai Jandiaan, jossa uikkareita ei paljon tarvita.
Vierailija kirjoitti:
No siinähän suosittelet, mutta kyllä tiedostava kuluttaja kiertää moisen persereiän kaukaa!
Ai että ihan "tiedostava". Tulipa 1970-luku mieleen. Tiedostatko, että Neuvostoliitto on hyvä ja USA paha?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se jonka Dubain matka aiheutti paskamyrskyn taannoin tällä palstalla. No nyt olen täällä ja nauttinut täysin siemauksin.
Illalla tiedossa upeat uudenvuodenjuhlat erään loistohotellin kattoravintolassa erään kansainvälisen yrityksen järjestämänä. Me saimme myös mieheni kanssa kutsun koska ystävämme on yksi johtajista siinä yrityksessä.
Nyt olen pian menossa kampaajalle ja meikkaukseen, iltapuku löytyi eilen. Lastenvahtikin on hommattu. Luksusta!
Aamupäivä meni nauttien altaalla auringosta.
Suosittelen tätä paikkaa kaikille!
: D
Harmi etten ole lukenut myrskyä, koska en taannoin ollut palstalla! Hauskaa iltaa!
Ap parodioi alkuperäistä Dubain-matkaajaa hyvin. :D
Nauti! Hyvää uutta vuotta :)
Keteeksi käy mutta sillai hyvällä tavalla...
Oikeesti aika tekopyhää valittaa Emiraateista noin paljon vaikka USA, eurooppa ja venäjä pommittaa viattomia siviilejä joka päivä. Euroopassa tapahtuu ihmisoikeusrikoksia koko ajan on prostituutiota, huumeongelmia ja väkivaltaa. Dubain työntekijät menevät sinne vapaasta tahdostaan ei heitä sinne väkisin viedä!
Vierailija kirjoitti:
Muista humaltua sitten illalla reilusti ja revityttää pilluasi ja peräreikääsi mahdollisimman monen kuramulkun kanssa. Heräät aamulla reiät spermaisina ja perse ja rinnat mustelmilla sit. Siitä te naiset tykkäätte <3
Jyst näin. Nainen rakastaa olla miesten kiiman kohteena!
Mun mielestä Dubai oli aika kaksijakoinen. Itse pidän satunnaisesti luksuksesta, ostan laadukasta ja merkkituotteita. Omistan laatukelloja ja -laukkuja, kuten myös premium auton. Pidin Dubaissa shoppailusta, hienoista autoista, puhtaudesta ja siitä, että kaikki oli uutta. Hiekkadyyneillä ajelu oli mahtava kokemus ja beduiiniruoka hyvää, kuten shishan polttokin.
Kuitenkin, kun tietää, että ihmisoikeudet on Dubaissa sitä mitä on, tuossa muslimivaltiossa voi kadulla suutelemisesta saada rangaistuksen ja homoseksuaalisuus on rikos, en menisi sinne enää uudestaan. Riistorikkaat hyväksikäyttää rutiköyhiä maahanmuuttajia naapurimaista, joilla ei ole mitään. Ihan näkemisen arvoinen, mutta ymmärrän hyvin, ettei monia paikka kiinnosta pätkääkään.
Meri, lämpö ja aurinko on toki plussaa.
Miten APn tekstin alapuolella näkyvä ip-osoite näyttää silti Suomeen ja tarkemmin tuonne Itä-Helsinkiin päin, eikä edes Arabiemiraattien maatunnusta?
Tuo ei varmaan näy teillä joilla windows- tai applekoneet tai androidikännyt?
Muistakaa käydä Dubai Porta Potty showssa, paikallista erikoisuutta ja taiteenlajia :)
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti aika tekopyhää valittaa Emiraateista noin paljon vaikka USA, eurooppa ja venäjä pommittaa viattomia siviilejä joka päivä. Euroopassa tapahtuu ihmisoikeusrikoksia koko ajan on prostituutiota, huumeongelmia ja väkivaltaa. Dubain työntekijät menevät sinne vapaasta tahdostaan ei heitä sinne väkisin viedä!
Eli kun yhdessä paikassa kohdellaan ihmisä huonosti, on okei mennä toiseen paikkaan kohtelemaan ihmisiä helvetin huonosti.
Voi olla, että Dubain orjista moni on mennyt sinne vapaaehtoisesti, mutta pois he eivät enää vapaaehtoisesti pääse.
Tämä on sulle okei? Ja sillä keuliminen?
Vierailija kirjoitti:
Miten APn tekstin alapuolella näkyvä ip-osoite näyttää silti Suomeen ja tarkemmin tuonne Itä-Helsinkiin päin, eikä edes Arabiemiraattien maatunnusta?
Voiko muka oikeesti nähdä näiden viestien perusteella missä joku on? :/
AP: Eti sieltä Dubaista niitä afrikkalaisia tai intialaisia kotiorjia, niitä on siellä, ja mieti mille tuntuu kannattaa moista sortoa harrastavaa paska-valtiota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko muka oikeesti nähdä näiden viestien perusteella missä joku on? :/
Ei voi. Ylläpito varmaan näkee, mutta ei tosiaan kukaan satunnainen palstailija.
Nyt palaa teidän hotelli, ootko kunnossa?
Voi ei, AV-mamma siellä tulipalon keskellä juuri nyt! :O
No siinähän suosittelet, mutta kyllä tiedostava kuluttaja kiertää moisen persereiän kaukaa!