Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatekaupan myyjää vituttaa eniten..

Vierailija
29.12.2015 |

Nyt kun eletään tätä jokaisen rättikaupan myyjän lempivuodenaikaa, niin ajattelin aloittaa keskustelua siitä, mikä vaatekaupan myyjiä vituttaa eniten. Myyjät pääsee avautumaan ilman asiakkaille räjähtämistä ja ehkä keskutelu avaa edes yhden asiakkaan silmiä siitä, mikä myyjiä vituttaa ihan saatanasti.

- Vaatteet sovituskopin lattialla. Mulle on ihan sama, jos pyörität vaikka pikkuhousujas siinä likaisella lattialla, mutta älä tee niin meidän vaatteille. Ja kyllä, ne on meidän niin pitkään, kunnes lunastat ne kassalla. Sovareiden lattiat kyllä siivotaan yleensä päivittäin, mutta lattialla on kuitenkin pölyä ja hiekkaa asiakkaiden kengistä. Vaatteita voi laittaa myös penkille tai useamman vaatteen samaan naulaan, joten turha narista naulakoiden vähyydestä.

- Onko ne nätisti viikatut vaatekasat pakko myllätä? Jos et helposti löydä kokoasi, niin pyydä myyjältä apua. Siistit vaatepinot = enemmän aikaa myyjillä palvella asiakkaita.

- Rahat voi myös antaa käteen. Jos isket ne pöydälle, niin on mahdollista, että huitaisen ne 'vahingossa' vaatteitasi viikatessa lattialle ja sitten joudut noukkimaan ne itse.

- Vahdi lapsiasi. Me emme ole lastenhoitajia ja jos lapsesi eivät osaa käyttäytyä (etkä jaksa niitä komentaa), niin jätä lapset suosiolla kotiin. Lapsille olisi myös ehkä fiksua opettaa, että kaupan peilejä ei ole tarkoitettu nuoltavaksi.

- Ai sait extra-alennusta kuukausi sitten joltain toiselta myyjältä? No se ei tarkoita, että saat alennusta minulta juuri nyt.

Muita?

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitin kerran takkia ja kun tulin sovituskopista myyjä sirkutti (just se teennäisen ystävällinen hyvä-frendi ilme kasvoillaan) että no oliko hyvä takki. Vastasin, että ei ole tarpeeksi pitkä. Myyjän naama valahti alas ja hän toisi "ai ei ollut tarpeeksi pitkä" ja sitten hän mulkkasi minua pahimmalla resting bitch facella mitä olen koskaan nähnyt.

Jos jotain olen ei-myyjän työssäni oppinut niin se on tämä "älä ota henkilökohtaisesti". Tuo myyjä tuntui ottavan loukkauksena syyni sille, ettei takki kelvannut. Ja kyse oli pienestä liikkeestä jossa ei sitä pidempää vaihtoehtoa tosiaan ollut.

Kotikaupungissani oli aiemmin vaateliike, jossa yksi myyjä oli juuri tällainen. Ihan sama mitä sovitti, aina sellainen mairea ilme naamalla kehumassa, miten hyvin juuri kyseinen vaate sopii, ihan sama vaikka olisi ollut pari numeroa liian pieni tai suuri. Kerran sovitin mekkoa, jonka malli ei todellakaan sopinut vartalolleni yhtään. Vaate näytti päälläni lähinnä perunasäkiltä, mutta oli myyjän mielestä tietysti tosi kiva. Sanoin suoraan, että mielestäni vaate ei näytä hyvältä kun kiristää rinnasta ja pepusta ja vyötärölle jää tyhjä pussi. Myyjä siihen loukkaantuneena, että tuolta sen kyseisen mekon kuuluukin näyttää, siinä on tuollainen leikkaus! Joo niin on, ja varmasti näyttää oikein kivalta jonkun sirojalkaisemman naisen päällä, jolla on kapeampi takapuoli, mutta mun päälläni se oli kyllä niin hirveä, että vieläkin puistattaa.

Vierailija
182/182 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vituttaa eniten kun asiakas huutaa haluaa raivoaa kun ei ole enää oikeaa väriä tai kokoa. Tältä kuulostaa myyjän puolelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla