Mitä et siedä nais(t)en ulkonäössä?
Minä aloitan: Pidän hirveänä tasaisen vaaleaksi blondatun tukan ja piirrettyjen kulmakarvojen yhdistelmää. Pahimmillaan kulmakarvat ovat värin lisäksi myös luonnottoman muotoiset.
Olen nainen. (Olisi kiva, jos kerrot sukupuolesi :) )
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit, etenkään yhtään isommat
Lyhyt tukka, mutta poikkeuksiakin on
Lihavuus
Liika laihuus
Löysä perse
Olemattomat tissit
Liian isot lihakset
Miesmäinen voimakas leuka
Kauheasti luomia
Paljon pisamia naamassa
Kyllähän naiset odottaa miehiltä rehellisyyttä, mutta kestävätkö sitä? Kun katsoo tämänkin viestin saamia alapeukkuja niin...
Hah. Tuolla miesten ulkonäköä koskevassa vastaavassa ketjussa tuollaiset listat saavat suunnilleen pelkkiä yläpeukkuja. Vittu tätä naisten kaksinaismoralismia.
Siellä ei ollut yhtään niin törkeää viestiä kuin tuo sinun nelisilmä-ämmäviestisi. Ketjun sisältö on aika yksi yhteen tämän ketjun sisällön kanssa, ei ole yhtään sen ilkeämpää.
No kun se ei ole minun viestini, vaan puhuin eri viestistä. Katso niitä lainauksia.
Lyhyeksi kynittyjä hiuksia, esim. Tanja Karpela ja Monacon Albertin puoliso, ei nyt nimi muistu. Kauniit kasvotkin menettävät voimaansa, jos tukka on ohennettu kananperse. Ihan kuin ei välittäisi enää itsestään. Kyl se naisen kruunu on edelleen. Nainen oon.
-laihat ja heikot jalat yhdistettynä isoon mahaan ja lättänä takapuoleen
-hoitamattomat hampaat esim. tummentumia, lohkenneita tai puuttuvia hampaita
-maantienharmaat hiukset
-ohuet pitkät hiukset
-huonosti tehdyt ripsienpidennykset
-crocksit tai verkkarit (kuuluvat mökille ja verkkarit urheiluun tai max. kotiasuksi)