Vierailija

Me kaikkihan luultavasti teemme jotakin sellaista, joka on AV:n/Iltalehden Facebookin/mammakerhon äitien tai vastaavien mielestä vain yksinkertaisesti väärin: olet huono äiti, ihminen ja universumin olento, jos teet näin tai et tee tätä.

Meidän kohta 3-vuotias menee vanhemmilleni hoitoon uudenvuoden aatoksi ja me lähdemme miehen kanssa kaveriporukalla ihan kunnolla bilettämään, ensimmäistä kertaa lapsen syntymän jälkeen yhdessä! Perhejuhla, vastuuttomat vanhemmat, isovanhempiparat, lastensuojeluilmoitus, näitähän riittää, mutta ai että olen innolla suunnitellut! :)

Mites teillä?

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen parikymppinen nainen, ei koulutusta peruskoulun jälkeen, elän muhkeilla tuilla ja liikun "epämääräisissä piireissä" (palstalla tähän riittää ganjan polttelu, tuilla eläminen, päihdeongelmat jne ). 

Ei tunnu missään, olen päivä päivältä onnellisempi kuin koskaan aiemmin. Nuorempana olin vielä parissa eri koulussa (jäivät kesken) ja tein töitä, oli paskaa.

Vierailija

Vein lapsen hoitoon alle kaksivuotiaana, se ei koskaan jäänyt itkemään. Ilmeisesti oli niin turvaton raukka jo vauvasta saakka, ettei ymmärtänyt ikävöidä.

Flirttailen joskus muiden miesten kanssa, vaikka on oma parisuhde. Hyi minua.

Olen vienyt lapsen hoitoon, jos olen ollut itse kipeänä, vaikkakaan en kuolemankielissä.

Vein lapseni äidilleni yöhoitoon ekan kerran, kun lapsi oli vähän reilun vuoden vanha. Sen jälkeen olen vienyt säännöllisesti yöhoitoon ns. huvikseen, ilman mitään erityistä syytä.

---

Inhoan mieheni lapsia. Siis ihan tosissani inhoan. He herättävät minussa suuria vastenmielisyyden tunteita. Ja nautin aina kun heillä menee jokin asia huonosti.

Vierailija

Karvat. Olen tosin mies joten en tiedä onko se pitkä miinus. En myöskään juoruile tai elä kulissielämää joten se myös vaikeuttaa mahtumistani av-muottiin!

Vierailija

Esikoinen on päiväkodissa vaikka olen vauvan kanssa kotona. Eikä siihen ole edes mitään oikeaa syytä, molemmat ovat terveitä ja helppoja lapsia! Ja meillä helppoa arkea, ai että <3

Vierailija

Mulla on lävistyksiä, pinkit hiukset, kånken-reppu ja ruskeat saappaat(??!), kaikki oli lueteltu inhokeiksi jossain ketjussa. Niin ja olen työtönkin kaiken lisäksi.

Vierailija

Vaimoke ei tiedä paljonko oikeasti tienaan, ei omakotitalomme hintaa eikä auton hintaa. Käytän näillä omilla rahoilla prostituoitujen palveluja kerran viikossa, jos olen vieraalla paikkakunnalla niin saatan ottaa huoran hotelliin koko yöksi.

Vierailija

Koska teen lähihoitajan töitä (koulutus sh). Olin lasten kanssa 10v kotona ( siipeilin siis miehen palkalla). Meillä on pikä parisuhde ( av: lla paljon eronneita).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pillukarvoista.

Oletko siis kuvottava, epähygieeninen ämemajava vai onko miehesi pedofiili?

Näinhän se meni av:lla jos en nyt väärin muista...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat