Mitä et siedä nais(t)en ulkonäössä?
Minä aloitan: Pidän hirveänä tasaisen vaaleaksi blondatun tukan ja piirrettyjen kulmakarvojen yhdistelmää. Pahimmillaan kulmakarvat ovat värin lisäksi myös luonnottoman muotoiset.
Olen nainen. (Olisi kiva, jos kerrot sukupuolesi :) )
Kommentit (103)
Tekotukka, tekokynnet, tekorusketus, usein kaikki samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Aknea yli 25-vuotiaalla. Ja monella yli 30-vuotiaallakin näyttää pärstä kukkivan. Yöks.
Toivon sinulle hormonaalista aknea. Tule sitten uudelleen kertomaan mielipiteesi.
Lyhyet hiukset, paljon luomia, liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aknea yli 25-vuotiaalla. Ja monella yli 30-vuotiaallakin näyttää pärstä kukkivan. Yöks.
29v ja kolmas isotretinoiini kuuri juuri menossa. Ei oo kaikilla yhtä helppoo.
Ikävä juttu sinun kannaltasi, mutta ei tuo tee aknesta aikuisen naamalla yhtään siedettävämmän näköistä. Onneksi osaan kääntää katseeni pois oksettavista asioista, joten ei finnitautisi minulle silti mikään ongelma ole.
Onneksi taidat olla itse varsinainen ruusunen...
Tuskin ainakaan kuhmuraista pizzanaamaa on.
Älähän vanno, karma voi iskeä kovastikin.
Vierailija kirjoitti:
Anastasía kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasía kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa lukea tällasia kommentteja. Juu, tiedän, akne ei kaunista ihmistä, mutta srsly se on tosi hankala kukistaa, se syö itsetuntoa, hoidot voivat auttaa vain väliaikaisesti, se voi pahentua ja se useimmiten jättää jälkensä.
Sympatiat multa, ketkä painii iho-ongelmien kanssa!
Been there, done that.
Turpa kiinni nimihomo
Ihhahhaa, en 😘
Näemmä ainakin vietät kaiken aikasi täällä. Aika noloa.
Nämä tällaiset pikapikaa ilmestyvät "aina sä oot täällä päivystämässä" -kommentit ovat äärimmäisen hilpeän huvittavia. Jostain syystä kommentoija itse ei koskaan tunnu tajuavan, mikä meni pieleen...
Piirretyt kulmakarvat
Joko pikimustaksi tai vitivalkoiseksi värjätty tukka
Kamalan isot tatuoinnit
Liian tumma meikkivoide
Sotkunuttura (voisiko ne hiukset joskus pestä?), sivukalju, liilat/siniset hiukset ja ripsien pidennykset.
T. Nainen
Nenärengas ja karmeat pallosilarit.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä olet fiksu, tsemppiä vaan aknesta kärsiville - uskon ja tiedän, että te ette tykkää myöskään siitä, mutta teillä ei ole vaihtoehtoja.
Voisin lisätä vielä, että itse en tykkää naisista enkä miehistä joilta puuttuu sydämen sivistys ja empatiakyky. Tyhmyys ottaa myös päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
29v ja kolmas isotretinoiini kuuri juuri menossa. Ei oo kaikilla yhtä helppoo.
Ikävä juttu sinun kannaltasi, mutta ei tuo tee aknesta aikuisen naamalla yhtään siedettävämmän näköistä. Onneksi osaan kääntää katseeni pois oksettavista asioista, joten ei finnitautisi minulle silti mikään ongelma ole.
Mistä näitä kusipäitä oikein sikiää ???
Voi ei. Olen sitten rumistus. Minulta löytyy kaikki edellä mainittu ja silti vaikka olen onnellisesti naimisissa ja lapsia niin ukkomiehetkin yrittävät uida liiveihini. Ette voi uskoakaan kuinka ukkomiehet puhuvat vaimoistaan minulle ja minä en voi käsittää miksi he minulle sellaista puhuvat. Minua ei kiinnosta muiden ongelmat ja turha niitä on mulle tulla puhumaan.
Mulle on kuitenkin aivan sama mitä muut ulkonäöstäni ajattelevat, sillä elän itseäni varten, enkä yritä miellyttää muita.
HOIHOI TE JOILLA ON AKNEA!!!
Ei siitä tartte kärsiä. Ihotautilääkärille vaan varaamaan aikaa ja vielä ehtii näin talvella syömään kuurin ennen kuin arinko tulee esiin.
Itse olen kamppaillit ihoni kanssa puolet elämästäni ja pääsin kaikesta aknesta eroon kun kävin halemassa lääkäriltä lääkkeet.
Tsemppii teille.
Piirretyt kulmakarvat, jotka ovat monesti liian tummat ja malliltaan ns siittiö.
liian ruskea meikkivoide, kuin olisi naamio päässä!
Tatuoinnit kasvoissa tai kaulassa.
liikkumattomaksi kiristetty naama ja ylitäytetyt ankanhuulet.
t. Nainen vm. 80
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Olen sitten rumistus. Minulta löytyy kaikki edellä mainittu ja silti vaikka olen onnellisesti naimisissa ja lapsia niin ukkomiehetkin yrittävät uida liiveihini. Ette voi uskoakaan kuinka ukkomiehet puhuvat vaimoistaan minulle ja minä en voi käsittää miksi he minulle sellaista puhuvat. Minua ei kiinnosta muiden ongelmat ja turha niitä on mulle tulla puhumaan.
Mulle on kuitenkin aivan sama mitä muut ulkonäöstäni ajattelevat, sillä elän itseäni varten, enkä yritä miellyttää muita.
Rumat ovat juuri keskustelua varten. Jos tosimies on iskulla, ei se ala ongelmia tilittämään koska ne ovat heikkouksia. Seinäruusut saa kuulla kaiken avautumisen huonosta avioliitosta kun taas kauniille naiselle kerrotaan ettei mitään avioliittoa ole olemassakaan.
T: ruma, joka joutuu baareissa istumaan nurkassa illat ja kuuntelemaan reppanoita miehiä
Alaselän makkaroita. Niin että lantio-perse seutu on yhtä tasaista läskimassaa ilman selkeitä muotoja. Yääääk!
Lihavaa alaleukaa. Näyttää aivan hirveältä.
Lihavuus ylipäätään nyt näyttää rumalta etenkin naisilla.
Huono iho, etenkin akne-arvet tai vielä kukkiva akne. Kylmänväristyksiä!
Lattanat mutta leveät pesisräpylätissit. Mieluummin ei tissejä ollenkaan kuin lerputtavat pesisräpylät, seksintappajat nro 1!
Liian lyhyet tai harvat hiukset. Naiselle sopii paksut, pitkät hiukset. Lyhyet ovat lesbon näköisiä naisellisuudenluovuttajia.
Lyhyet jalat. Hyi helvetti en voi sietää persjalkaisia patukkaämmiä. Näillä on melkein aina tuo suurin oksetus kanssa; perse ja alaselkä samaa lättää.
Silmälasit. Lähes aina vievät seksikkyyden pois. Poikkeuksiakin kyllä löytyy, mutta nelisilmä-ämmät ei yleensä sytytä. Vähän kuin vammaista nussisi. Käyttäkää piilareita!
Liian isot kädet tai hartiat - näyttää rumalta mieheltä. Helvetin oksettavaa.
Peep-toe -kengät. Mitään yhtä luotaantyöntävää ei voi olla. N37