Mitä et siedä nais(t)en ulkonäössä?
Minä aloitan: Pidän hirveänä tasaisen vaaleaksi blondatun tukan ja piirrettyjen kulmakarvojen yhdistelmää. Pahimmillaan kulmakarvat ovat värin lisäksi myös luonnottoman muotoiset.
Olen nainen. (Olisi kiva, jos kerrot sukupuolesi :) )
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aknea yli 25-vuotiaalla. Ja monella yli 30-vuotiaallakin näyttää pärstä kukkivan. Yöks.
29v ja kolmas isotretinoiini kuuri juuri menossa. Ei oo kaikilla yhtä helppoo.
Ikävä juttu sinun kannaltasi, mutta ei tuo tee aknesta aikuisen naamalla yhtään siedettävämmän näköistä. Onneksi osaan kääntää katseeni pois oksettavista asioista, joten ei finnitautisi minulle silti mikään ongelma ole.
Onneksi taidat olla itse varsinainen ruusunen...
Rumaa on ns. Vantaa-naama, näitä wt-mauttomuuksia olen bongannut juurikin siellä, eli hel-ve-tin rumat ja typerät, huomattavasti naista vanhentavat FEIKKIRIPSET, pituus jtn 2 cm.. Ellei enempi? Aivan karmeeta, tosi halvan ja alaluokkaisen näk. Siihen vielä tuhti kerros ruskeeta mönkkiä lahonestosuojaa, niin varmasti on nuorenkin, meikittä kenties semisomankin neitosen naama pilalla.
Olin Ruotsissa joulun, siellä ei vantaanaamoja näkyny. Kevyttä, nättiä, tyylikästä ehostusta oli kiva kahviloissa katella. RUOTTALAASET NE OSAA. M28
Anastasía kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aknea yli 25-vuotiaalla. Ja monella yli 30-vuotiaallakin näyttää pärstä kukkivan. Yöks.
Inhottaa lukea tällasia kommentteja. Juu, tiedän, akne ei kaunista ihmistä, mutta srsly se on tosi hankala kukistaa, se syö itsetuntoa, hoidot voivat auttaa vain väliaikaisesti, se voi pahentua ja se useimmiten jättää jälkensä.
Sympatiat multa, ketkä painii iho-ongelmien kanssa!
Been there, done that.
Turpa kiinni nimihomo
Kaikkea siedän, mutta epämiellyttäviä ovat kökkö ripsienpidennykset/hiustenpidennykset, läski maha, akne, viivaksi nypityt kulmakarvat, liika meikki, liian pienet vaatteet, homssuisuus/liian paljastavat asut, ns. rekkalesbo-tyyli jne.. näitä on monia. : D
t. kaunotar :D
Epähygieenisyys. Eriparisukat. Huolittelematon yleisilme. Tupakan harmaannuttama, mitäänsanomaton, keski-ikäisen naisen maantienharmaa keskimittainen lättätukka. Crocksit.
-N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
29v ja kolmas isotretinoiini kuuri juuri menossa. Ei oo kaikilla yhtä helppoo.
Ikävä juttu sinun kannaltasi, mutta ei tuo tee aknesta aikuisen naamalla yhtään siedettävämmän näköistä. Onneksi osaan kääntää katseeni pois oksettavista asioista, joten ei finnitautisi minulle silti mikään ongelma ole.
Onneksi taidat olla itse varsinainen ruusunen...
Tuskin ainakaan kuhmuraista pizzanaamaa on.
Vierailija kirjoitti:
Anastasía kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa lukea tällasia kommentteja. Juu, tiedän, akne ei kaunista ihmistä, mutta srsly se on tosi hankala kukistaa, se syö itsetuntoa, hoidot voivat auttaa vain väliaikaisesti, se voi pahentua ja se useimmiten jättää jälkensä.
Been there, done that.
Turpa kiinni nimihomo
Ihhahhaa, en 😘
Maantienharmaat hiukset, perunanenä, persjalkaisuus. Kuvailin samalla omaa ulkonäköäni. N
Ripsienpidennykset. Tekotukka. Viikset. Röökihampaat. Lattaperse. Kiilakorkosaappaat. Musta tukka. Ylivaalennettu tukka. Sininen tai pinkki tukka. Tekokynnet. Semmoiset monivärilakkaukset ja koristeet kynsissä. Huomattava ylipaino. Nyrpeä ilme. Äkkipikaisuus ja kovaäänisyys. M32
Anastasía kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasía kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there, done that.
Turpa kiinni nimihomo
Ihhahhaa, en 😘
Näemmä ainakin vietät kaiken aikasi täällä. Aika noloa.
Minulla ei ole ongelmia sietää mitään ihmisten ulkonäössä. Ylipäätään en koe, että naisen tai sen enempää miehenkään tehtävä olisi näyttää hyvältä ja miellyttää minun silmääni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ongelmia sietää mitään ihmisten ulkonäössä. Ylipäätään en koe, että naisen tai sen enempää miehenkään tehtävä olisi näyttää hyvältä ja miellyttää minun silmääni.
Amen tälle. Olen täsmälleen samaa mieltä.
Ainoa mitä toivon on, ettei haise häiritsevän pahalle (hygienia) ja osaa käyttäytyä (ei tule iholle tai kommentoimaan esim. mitä ei siedä minun ulkonäössäni, tai jonkun toisen).
Läskit sattuvat silmään pahasti, varsinkin tyypilliset suomalaiset epämääräisen muhkuraiset tapaukset. Toinen on tapaukset jossa kulmakarvat on nypitty pois ja sitten piirretty takaisin, mistäköhän tuossa on kysymys? Lisäksi teko hiukset ja kynnet ovat ehdoton turnnoff
Tatuoinnit, etenkään yhtään isommat
Lyhyt tukka, mutta poikkeuksiakin on
Lihavuus
Liika laihuus
Löysä perse
Olemattomat tissit
Liian isot lihakset
Miesmäinen voimakas leuka
Kauheasti luomia
Paljon pisamia naamassa
Ryppyjä, läskiä, lyhyitä hiuksia.
Mies
Lyhyyttä yhdistettynä kuntosalitreeniin jossa on treenattu pelkkää persettä ja sivutuotteena on kasvanut järkyttävät tunkkireidet verrattuna hintelään yläkroppaan jota ei tietenkään ole treenattu. Noh eikait siinä mitään jos haluaa oikein korostaa sitä omaa persjalkaisuuttaan.
Joo, tosiaan. Itsehän sen voi päättää, onko aknea vai ei. Not!