Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä et siedä nais(t)en ulkonäössä?

Vierailija
28.12.2015 |

Minä aloitan: Pidän hirveänä tasaisen vaaleaksi blondatun tukan ja piirrettyjen kulmakarvojen yhdistelmää. Pahimmillaan kulmakarvat ovat värin lisäksi myös luonnottoman muotoiset.

Olen nainen. (Olisi kiva, jos kerrot sukupuolesi :) )

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aknea yli 25-vuotiaalla. Ja monella yli 30-vuotiaallakin näyttää pärstä kukkivan. Yöks.

29v ja kolmas isotretinoiini kuuri juuri menossa. Ei oo kaikilla yhtä helppoo.

Joo, tosiaan. Itsehän sen voi päättää, onko aknea vai ei. Not!

Vierailija
22/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aknea yli 25-vuotiaalla. Ja monella yli 30-vuotiaallakin näyttää pärstä kukkivan. Yöks.

Ikävä juttu sinun kannaltasi, mutta ei tuo tee aknesta aikuisen naamalla yhtään siedettävämmän näköistä. Onneksi osaan kääntää katseeni pois oksettavista asioista, joten ei finnitautisi minulle silti mikään ongelma ole.

Onneksi taidat olla itse varsinainen ruusunen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa on ns.  Vantaa-naama, näitä wt-mauttomuuksia olen bongannut juurikin siellä, eli hel-ve-tin rumat ja typerät, huomattavasti naista vanhentavat FEIKKIRIPSET, pituus jtn 2 cm.. Ellei enempi? Aivan karmeeta, tosi halvan ja alaluokkaisen näk. Siihen vielä tuhti kerros ruskeeta mönkkiä lahonestosuojaa, niin varmasti on nuorenkin, meikittä kenties semisomankin neitosen naama pilalla.

Olin Ruotsissa joulun, siellä ei vantaanaamoja näkyny.  Kevyttä, nättiä, tyylikästä ehostusta oli kiva kahviloissa katella.  RUOTTALAASET NE OSAA.  M28

Vierailija
24/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasía kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa lukea tällasia kommentteja. Juu, tiedän, akne ei kaunista ihmistä, mutta srsly se on tosi hankala kukistaa, se syö itsetuntoa, hoidot voivat auttaa vain väliaikaisesti, se voi pahentua ja se useimmiten jättää jälkensä.

Sympatiat multa, ketkä painii iho-ongelmien kanssa!

Been there, done that.

Turpa kiinni nimihomo

Vierailija
25/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea siedän, mutta epämiellyttäviä ovat kökkö ripsienpidennykset/hiustenpidennykset, läski maha, akne, viivaksi nypityt kulmakarvat, liika meikki, liian pienet vaatteet, homssuisuus/liian paljastavat asut, ns. rekkalesbo-tyyli jne.. näitä on monia. : D

t. kaunotar :D

Vierailija
26/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygieenisyys. Eriparisukat. Huolittelematon yleisilme. Tupakan harmaannuttama, mitäänsanomaton, keski-ikäisen naisen maantienharmaa keskimittainen lättätukka. Crocksit.

-N

Vierailija
27/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu sinun kannaltasi, mutta ei tuo tee aknesta aikuisen naamalla yhtään siedettävämmän näköistä. Onneksi osaan kääntää katseeni pois oksettavista asioista, joten ei finnitautisi minulle silti mikään ongelma ole.

Onneksi taidat olla itse varsinainen ruusunen...

Tuskin ainakaan kuhmuraista pizzanaamaa on.

Vierailija
28/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsymmetrinen pyllyreikä

Vierailija
29/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasía kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa lukea tällasia kommentteja. Juu, tiedän, akne ei kaunista ihmistä, mutta srsly se on tosi hankala kukistaa, se syö itsetuntoa, hoidot voivat auttaa vain väliaikaisesti, se voi pahentua ja se useimmiten jättää jälkensä.

Been there, done that.

Turpa kiinni nimihomo

Ihhahhaa, en 😘

Vierailija
30/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit.

m45

Vierailija
31/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienharmaat hiukset, perunanenä, persjalkaisuus. Kuvailin samalla omaa ulkonäköäni. N

Vierailija
32/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennykset. Tekotukka. Viikset. Röökihampaat. Lattaperse. Kiilakorkosaappaat. Musta tukka. Ylivaalennettu tukka. Sininen tai pinkki tukka. Tekokynnet. Semmoiset monivärilakkaukset ja koristeet kynsissä. Huomattava ylipaino. Nyrpeä ilme. Äkkipikaisuus ja kovaäänisyys. M32

Vierailija
33/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasía kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasía kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Been there, done that.

Turpa kiinni nimihomo

Ihhahhaa, en 😘

Näemmä ainakin vietät kaiken aikasi täällä. Aika noloa.

Vierailija
34/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ongelmia sietää mitään ihmisten ulkonäössä. Ylipäätään en koe, että naisen tai sen enempää miehenkään tehtävä olisi näyttää hyvältä ja miellyttää minun silmääni.

Vierailija
35/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ongelmia sietää mitään ihmisten ulkonäössä. Ylipäätään en koe, että naisen tai sen enempää miehenkään tehtävä olisi näyttää hyvältä ja miellyttää minun silmääni.

Amen tälle. Olen täsmälleen samaa mieltä.

Ainoa mitä toivon on, ettei haise häiritsevän pahalle (hygienia) ja osaa käyttäytyä (ei tule iholle tai kommentoimaan esim. mitä ei siedä minun ulkonäössäni, tai jonkun toisen).

Vierailija
36/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit sattuvat silmään pahasti, varsinkin tyypilliset suomalaiset epämääräisen muhkuraiset tapaukset. Toinen on tapaukset jossa kulmakarvat on nypitty pois ja sitten piirretty takaisin, mistäköhän tuossa on kysymys? Lisäksi teko hiukset ja kynnet ovat ehdoton turnnoff

Vierailija
37/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, etenkään yhtään isommat

Lyhyt tukka, mutta poikkeuksiakin on

Lihavuus

Liika laihuus

Löysä perse

Olemattomat tissit

Liian isot lihakset

Miesmäinen voimakas leuka

Kauheasti luomia

Paljon pisamia naamassa

Vierailija
38/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on läski

Vierailija
39/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä, läskiä, lyhyitä hiuksia.

Mies

Vierailija
40/103 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyyttä yhdistettynä kuntosalitreeniin jossa on treenattu pelkkää persettä ja sivutuotteena on kasvanut järkyttävät tunkkireidet verrattuna hintelään yläkroppaan jota ei tietenkään ole treenattu. Noh eikait siinä mitään jos haluaa oikein korostaa sitä omaa persjalkaisuuttaan.