Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä et siedä nais(t)en ulkonäössä?

Vierailija
28.12.2015 |

Minä aloitan: Pidän hirveänä tasaisen vaaleaksi blondatun tukan ja piirrettyjen kulmakarvojen yhdistelmää. Pahimmillaan kulmakarvat ovat värin lisäksi myös luonnottoman muotoiset.

Olen nainen. (Olisi kiva, jos kerrot sukupuolesi :) )

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla naisilla esiintyvää syvää naaman happamuutta en siedä. Siitä huokuu asenne, minulla on oikeus olla huonolla tuulella (kynsi katki, huono sää tms. suurta ikävyyttä elämässä) ja koska olen huonolla tuulella, niin hyvä, että kaikkia muitakin vituttaa, teen kaikkeni sen eteen. Tyypit ei meikkaa tai laittaudu, ja halveksii kaikkia meikkaavia ja itseään positiivisempia.

Vierailija
62/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantien värinen, päätä pitkin makaava ohut tukka.. suosittelen näille hiirenhäntäisille lyhyttä mallia ja värihuuhtelua!

Vatsasta lihomisen ja minitissien yhdistelmä!

Eli A-kupin alla valtava kiinteä pallo..

ikäänkuin raskausmaha olisi !

Sofi Oksanen-lasit.

Ja lyhyt farkkutakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa mitä mieltä  naiset ovat muiden naisten pukeutumisesta? Se, että joku pissaliisa Joensuusta inhoaa jotakin naisten asustetta, ei vaikuta mun päivääni mitenkään :)

Vierailija
64/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOIHOI TE JOILLA ON AKNEA!!!

Ei siitä tartte kärsiä. Ihotautilääkärille vaan varaamaan aikaa ja vielä ehtii näin talvella syömään kuurin ennen kuin arinko tulee esiin.

Itse olen kamppaillit ihoni kanssa puolet elämästäni ja pääsin kaikesta aknesta eroon kun kävin halemassa lääkäriltä lääkkeet.

Tsemppii teille.

HOHOI vaan, ei ne lääkkeet auta kaikille! Olen syönyt kaksi roaccutan kuuriakin, ja auttoivat tasan sen kuurin ajan. Sen jälkeen (ja kaikki mahdolliset sivuoireet kärsineenä) finnit palasivat, ja sen lisäksi tuli vielä pintakuiva ihokin. Mieluummin olisin pitänyt sen rasvaisen + finnisen naaman kuin tämän kuivan karstaisen + finnisen.

Ei ole olemassa hoitoa joka auttaisi kaikille, eikä kaikille ole olemassa hoitoa joka auttaisi. On todella alentuvaa pitää meitä finninaamaisia niin tyhminä, ettei olisi itse osattu edes lääkäriin vaivamme kanssa mennä...

T. 36v finninaama, kaikki lääkärin ja hoitoloiden keinot kokeiltu

Vierailija
65/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, laittautumattomuus, lävistykset, itse tehdyt kulmakarvat, ruma pukeutuminen (esim siisti h&m ja zara pukeutuminen ei ole kallista), shokkivärjätyt hiukset, lyhyet tai ns. räväkästi leikatut parturikampaajahiukset, miesmäinen olemus yms.

Vierailija
66/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaselän makkaroita. Niin että lantio-perse seutu on yhtä tasaista läskimassaa ilman selkeitä muotoja. Yääääk!

Lihavaa alaleukaa. Näyttää aivan hirveältä.

Lihavuus ylipäätään nyt näyttää rumalta etenkin naisilla.

Huono iho, etenkin akne-arvet tai vielä kukkiva akne. Kylmänväristyksiä!

Lattanat mutta leveät pesisräpylätissit. Mieluummin ei tissejä ollenkaan kuin lerputtavat pesisräpylät, seksintappajat nro 1!

Liian lyhyet tai harvat hiukset. Naiselle sopii paksut, pitkät hiukset. Lyhyet ovat lesbon näköisiä naisellisuudenluovuttajia.

Lyhyet jalat. Hyi helvetti en voi sietää persjalkaisia patukkaämmiä. Näillä on melkein aina tuo suurin oksetus kanssa; perse ja alaselkä samaa lättää.

Silmälasit. Lähes aina vievät seksikkyyden pois. Poikkeuksiakin kyllä löytyy, mutta nelisilmä-ämmät ei yleensä sytytä. Vähän kuin vammaista nussisi. Käyttäkää piilareita!

Liian isot kädet tai hartiat - näyttää rumalta mieheltä. Helvetin oksettavaa.

Oijjoi, on sulla vaikeaa. Niitä pitkäsäärisiä ja paksutukkaisia malleja kun ei kasva ihan joka oksalla, ja niistä harvoista tuskin kaltaisellesi päivänsäteelle riittää. :)

Vierailija
67/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aknea yli 25-vuotiaalla. Ja monella yli 30-vuotiaallakin näyttää pärstä kukkivan. Yöks.

Tälle valitettavasti ei voi mitään, vaikka kaikkensa tekee. Terveisin 48 v joka kärsii ruusufinnistä. Iho suht hyvä nyt, sen hintana se, että olen syönyt nyt 3 kk antibioottikuuria. Ja nyt on sitten toistuvia hiivatulehduksia. Kesällä tätä ei voi syödä.

Vierailija
68/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnottomat kulmakarvat, varsinkin tatuoidut. Kyllä niitä vähän trimmata saa mutta järki mukaan!

Botoxhuulet, en tykkää ankoista

Ripsienpidennykset, varsinkin huonot sellaiset

Liiallinen meikkaus, pakkelinaamat ei oikein iske ja kirkkaanpunainen huulipuna... hui!

Lävistykset kasvoissa

... nämä kaikki liittyivätkin kasvoihin ja tuosta voi ehkä vetää johtopäätöksen että pidän luonnollisuudesta.

Tuohon voisi vielä lisätä että asiat joita te naiset pidätte usein kasvojen "epätäydellisyyksinä" (näppylät tai yleisesti vähän huono iho jne.) ei minua saa pois tolaltani vaan oikeastaan päinvastoin saavat kasvot näyttämään yksilöllisiltä ja kiinostavilta.

... niin ja joo, kyllähän selkeä ylipainoisuus on "turn-off".

t:mies38

Vierailija
69/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä tartte kärsiä. Ihotautilääkärille vaan varaamaan aikaa ja vielä ehtii näin talvella syömään kuurin ennen kuin arinko tulee esiin.

Itse olen kamppaillit ihoni kanssa puolet elämästäni ja pääsin kaikesta aknesta eroon kun kävin halemassa lääkäriltä lääkkeet.

Tsemppii teille.

HOHOI vaan, ei ne lääkkeet auta kaikille! Olen syönyt kaksi roaccutan kuuriakin, ja auttoivat tasan sen kuurin ajan. Sen jälkeen (ja kaikki mahdolliset sivuoireet kärsineenä) finnit palasivat, ja sen lisäksi tuli vielä pintakuiva ihokin. Mieluummin olisin pitänyt sen rasvaisen + finnisen naaman kuin tämän kuivan karstaisen + finnisen.

Ei ole olemassa hoitoa joka auttaisi kaikille, eikä kaikille ole olemassa hoitoa joka auttaisi. On todella alentuvaa pitää meitä finninaamaisia niin tyhminä, ettei olisi itse osattu edes lääkäriin vaivamme kanssa mennä...

Olen pahoillani puolestasi. En ole tarkoittanut loukata sinua ja viesti ei ollut ketään loukatakseen vaan itse olen saanut näin apua ja laitoin viestin siksi, koska aina on vain niitä kavereita, jotka kertovat "poppakonsteja" ja viisauksiaan, jotka eivät pidä paikkaansa. Itse olen saanut kärsiä juuri näistä kavereiden kaikenmaailman ohjeista ja onneksi lopultakin löysin lääkäriin. Minä olen sitten se todella onnekas, jolle lääkärin kuurit auttoivat.

Vierailija
70/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppii teille.

Sama juttu täälläkin! Naamani rajähti aivan hirveään kuntoon 14-vuotiaana hormonitoiminnan alettua, ja on sitä edelleen 35-vuotiaana. 

Olen syönyt elämäni aikana useamman roaccutan-kuurin, ties kuinka monia miedompia antibiootteja, e-pillereitä yms. lääkkeitä, käynyt läpi kaikki mahdolliset kosmetologihoidot ja erikoisruokavaliot, mutta mikään ei auta. Roaccutan on auttanut hetkellisesti, mutta kuurin lopuutua finnit ovat palanneet kahta kauheampana. Hoitoihin ja lääkkeisiin on palanut rahaa tuhansia euroja, joten alkaa hieman tympimään kun joku tulee neuvomaan, että oletkos ajatellut käydä lääkärillä tai kosmetologilla!

Vierailija
71/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonipallotissit naisella joka on niin laiha että rintarangan luut paistaa läpi. Ja sitä kauneutta sitten esitellään avonaisen kaula-aukon kanssa. En ymmärrä.

Vierailija
72/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaiset hiukset

selvästi ulkonevat etuhampaat

voimakas alapurenta

perunanenä

rasvaluomet kasvoissa

luonnottomat hiuslisäkkeet/jatkeet/tuuhennokset

karvatekniikalla tehdyt kulmakarvat

överit ripset ja kynnet

Vierailija
73/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipputissejä.

Tissejä jotka on liian kaukana toisistaan.

Minitissejä.

Ketunnokkatissejä.

Silikonitissejä.

Pesisräpylätissejä.

Kainalotissejä.

Jättinännitissejä.

Ryppytissejä.

Miestissejä.

Mummotissejä.

Kassialmatissejä.

Tatuoituja tissejä.

Tissejä joissa feikki rusketusraja.

Vierailija
74/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisleuka ja roikkuvat posket ja läskinaama. Olen itse sitä lajia, että olin sitten laiha tai lihava niin pärstässä riittää läskiä ja se roikkuu. No, eipä palele naamaa pakkasella. Mutta kyllä vit....a kun peiliin katsoo.

Vierailija
75/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovisennäköiset silarit joilla nainen haluaa näyttää pelkältä tyrkyltä tissiltä, kaikenmaailman tekoripset ja hiustenpidennykset ja tekokynnet sekä pakkeli kuin naamari naamalla. Lävistykset on myös sellainen mistä en pidä jos mennään liiallisuuksiin sekä tatuoinnit. Joku oikein kunnon löllyrä maha ja maassa asti riippuvat tissitköön ei ihan kivat ole.

Vierailija
76/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaselän makkaroita. Niin että lantio-perse seutu on yhtä tasaista läskimassaa ilman selkeitä muotoja. Yääääk!

Lihavaa alaleukaa. Näyttää aivan hirveältä.

Lihavuus ylipäätään nyt näyttää rumalta etenkin naisilla.

Huono iho, etenkin akne-arvet tai vielä kukkiva akne. Kylmänväristyksiä!

Lattanat mutta leveät pesisräpylätissit. Mieluummin ei tissejä ollenkaan kuin lerputtavat pesisräpylät, seksintappajat nro 1!

Liian lyhyet tai harvat hiukset. Naiselle sopii paksut, pitkät hiukset. Lyhyet ovat lesbon näköisiä naisellisuudenluovuttajia.

Lyhyet jalat. Hyi helvetti en voi sietää persjalkaisia patukkaämmiä. Näillä on melkein aina tuo suurin oksetus kanssa; perse ja alaselkä samaa lättää.

Silmälasit. Lähes aina vievät seksikkyyden pois. Poikkeuksiakin kyllä löytyy, mutta nelisilmä-ämmät ei yleensä sytytä. Vähän kuin vammaista nussisi. Käyttäkää piilareita!

Liian isot kädet tai hartiat - näyttää rumalta mieheltä. Helvetin oksettavaa.

Off topic, mutta juolahtipa vain mieleen, että kaltaisellasi ritarillisuuden ruumiillistumalla varmaan riittää tosi paljon ottajia naisten keskuudessa ;)

Varsinkin tuo silmälaseja koskeva ajatuspieru oli ihan helmi, kiitos päivän nauruista!

Vierailija
77/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riipputissejä.

Tissejä jotka on liian kaukana toisistaan.

Minitissejä.

Ketunnokkatissejä.

Silikonitissejä.

Pesisräpylätissejä.

Kainalotissejä.

Jättinännitissejä.

Ryppytissejä.

Miestissejä.

Mummotissejä.

Kassialmatissejä.

Tatuoituja tissejä.

Tissejä joissa feikki rusketusraja.

Summa summarum, et siis pidä rinnoista ylipääpään. Tämä selvä.

Vierailija
78/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, lävistykset muualla kuin korvissa ja myös korvissa jos niitä on enemmän kuin yhdet, ankkahuulet

Mies

Vierailija
79/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino. Etenkin yhdistettynä tiukkaan pukeutumiseen. En ymmärrä, miksi pitää pukeutua makkarankuoriin ja vesiraja "mekkoihin" mihin selvästi on täytynyt väkisin ahtautua ja läskit vaan tursuaa jokapuolelta. Koko komeuden kruunaa järkyttävän överit ripsienpidennykset ja jatkotukka. Meikkiä on kaksi kiloa liikaa ja kynnet mallia rotta.

Siiderivalas onkin oikein oiva kuvaus.

Vierailija
80/103 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit, etenkään yhtään isommat

Lyhyt tukka, mutta poikkeuksiakin on

Lihavuus

Liika laihuus

Löysä perse

Olemattomat tissit

Liian isot lihakset

Miesmäinen voimakas leuka

Kauheasti luomia

Paljon pisamia naamassa

Kyllähän naiset odottaa miehiltä rehellisyyttä, mutta kestävätkö sitä? Kun katsoo tämänkin viestin saamia alapeukkuja niin...