Vierailija

Itselläni palstailua takana kymmenisen vuotta, ikää 27.

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En tiedä tarkalleen, mutta taisin olla ehkä 17-18 kun ensimmäistä kertaa päädyin tänne (IRC-Gallerissa kiersi av:n keskustelu "epäromanttisinta mitä miehesi on sanonut sängyssä"). Hihittelin ja kikattelin sitä lukiessani ja sille tielle jäin, ikää nyt 25.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkalleen, mutta taisin olla ehkä 17-18 kun ensimmäistä kertaa päädyin tänne (IRC-Gallerissa kiersi av:n keskustelu "epäromanttisinta mitä miehesi on sanonut sängyssä"). Hihittelin ja kikattelin sitä lukiessani ja sille tielle jäin, ikää nyt 25.

Minä muistan tämän kanssa. :D
" virkanaisen vittu".

Vierailija

Joku 1,5 vuotta olen täällä käynyt enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Olen 26-vuotias. Olisinpa minäkin löytänyt AV:n jo kymmenen vuotta sitten :D

Vierailija

Kuinka kauan tämä palsta on ollut? Nuorena yksinhuoltajana mieheni kuoltua olisin varmaan surrut itseni hengiltä tämän palstan vuoksi. Onneksi nykyään en ota näitä vakavasti.

Vierailija

vuonna -97 löysin vauva-lehden yleisönosastopalsta netistä, siitä se muuttui onlineksi ja myöhemmin tuli av. Ikää mulla on 44 ja silloin -97 harvalla helsinkiliäisellä yliopisto-opiskelijallakaan oli nettiä. Meillä oli kun mies opiskeli polilla ja 25 000 markan lainalla oli ostettu pc.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat