Vierailija

Olen lähestymässä neljääkymppiä ja kenkiä on alkanut kerääntymään viitisen vuotta sitten. Osan olen ostanut huutonetistä vähän käytettynä, suurimman osan jostain tarjouksesta. Erityisen addiktoitunut olen El Naturalistaan, Merreliin, Crocseihin (ei niihin perus) ja Riekeriin. Lenkkareitakin tulee äkkiseltään mieleen neljät, Crocsin eri versioita ja El Naturalistoja en edes uskalla alkaa laskemaan.

Osa on epäsopivia, mutta en vaan saa aikaiseksi myydä niitä. Yhdet sain vihdoin heitettyä roskiin kun olin pari kesää jo tallaillut niillä vaikka olivat kuluneet jo pohjasta puhki, toimivat kuivalla kelillä oikein hyvin. Ongelmani on siis se, että löydän uusia ja kivoja enkä pääse vanhoista eroon.

Miten saan itseni kuriin? Alennusmyynnitkin on alkamassa.

Kommentit (9)

Vierailija

Sama! Olen mies, 55 vuotta, ja noin kaksi vuotta sitten koin herätyksen. Tilasin Thaimaasta rekkalastillisen pastillivärisiä muovikorkkareita koossa 35. En minä niillä mitään tee, muuta kuin ihastelen ja ihmettelen, mutta luopuakaan en voi. Niin ihania ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itselle on kertynyt satoja kenkiä kaappiin!! Olen huomannut paremmiksi pysyä poissa kaupoista sillä silloin ei tee mieli ostella mitään. Käy kaikki kengät läpi niin todella näet mitä jo omistat ja silloin ei tule niin suurta houkutusta ostella enää kun voit ajatella että minullahan on jo tollaiset/ samantyylisen!

Vierailija

Juuri suunnittelin reissua Ikeaan hakemaan varta vasten säilytyslaatikoita kengille, joiden omat boksit ovat hukuksissa. Yleensä hankin netistä jollain alella varustettuna. Billi Bi:tä, Dr. Martenseja, Vagabondeja, Ilse Jacobsenia, ei mitään ylihintaista, mutta kun niitä on ihan helvetisti liikaa! Ja pakko aina hamstrata lisää. Just tilasin aleista Whistlesin ylipolvensaappaat ja Dr Martensin kauniit viininpunaiset nilkkurit kultaisella soljella. Muuten olen, ihme kyllä, varsin harkitseva kuluttaja ja rahankäyttäjä, mutta kolmea K:tani en vaihda: kahvihifistelyä, kenkiä ja kirjoja. Hulluutta on monenlaista, ne minun.

N26

Vierailija

Olin auttamassa yhden naisen muutossa. Hänellä oli 120 paria mustia avokkaita - siis noin äkkiä laskettuna. Saattoi niitä olla jokunen kymmen vielä jossain muuallakin: töissä, ullakolla tms. Suurin osa oli käyttämättömiä, laatikoissa, hintalaput päällä. Sitten oli saappaita, nilkkureita, sandaaleja, lenkkareita, tennareja vielä saman verran lisää.

Miehenä tietysti laskin äkkiä, että jos käyttää vaikka vain puoli vuotta yksiä avokkaita, niin niitä riittää seuraavaksi 60 vuodeksi...

Mikä on se ongelma, joka ratkeaa ostamalla vielä yhdet mustat avokkaat?

Vierailija

Periaatteessa kenkähulluuskin on ihan ok, jos sinulla oikeasti on varaa ostoksiisi.

Miten olisi, jos ostamisen sijaan vain keräisit itsellesi kuvakansion kengistä (esim. tietokoneen kovalevylle)?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat