Itsetyydytys vuoteessa salaa puolison nukkuessa.
Olen oppinut 35 yhteisen taipaleen aikana, että mikäli vaimoni nukkuu on turha mennä herättelemään seksin toivossa, ei tipu.
Joskus kun on panettanut niin, ettei uni tule olen tyydyttänyt itseni varovaisesti niin ettei vaimoni herää. En ole ihan sata mutta lähes varma, että myös usein siveyden sipulia esittävä, vaimonikin olisi sormettanut itseään kun on luullut minun olevan unessa. Olen ollut kuulevani peiton alta varovaista litinää ja vaimoni hengityksen voimistumista ja hetken päästä pikkuhousujen kuminauhan napsahduksen ihoa vasten ikään kuin olisi vetänyt kätensä pois housuista. En ole ikinä halunnut keskeyttää hänen touhujaan ja kysynyt,että saanko auttaa,semminkin kun en ole ollut ihan varma mitä sängyn toisella laidalla tapahtuu ja tietäen ettei vaimoni kuitenkaan ikinä tunnustaisi tyydyttäneen itseään. Sen sijaan kiihotun siitä ihan tolkuttomasti ja käännän hänelle selän ja tyydytän itseni niin äänettömästi kuin kykenen. Että tämmöistä "avioseksiä" meillä harrastetaan silloin tällöin, toki normi yhdyntöjäkin noin kerran viikossa.
Terveisin: Mies vuosimalli 1966
Kommentit (2)
Kyllä meillä on joskus ollut sama homma. Toki ollaan nyt yli 70v pari ja ne hommat on loppunut, kun mulla ei seiso ja vaimo ei kaipaa.
mun ei tarvi runkata salaa omassa kodissani, koska omistan sen ja kaiken muunkin. Jos vaimoa ei miellytä, voi lähteä kävelemään ja ainoa asia minkä saa mukaansa on puolalainen pallogrilli.