Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni ei koskaan muistanut...

Vierailija
24.12.2015 |

...kuinka vanha olen, millä luokalla olen, minkä nimisiä kavereita minulla on (meitä oli tiivis neljän tytön ryhmä) tai esim. mikä tärkeimmän nallekarhuni nimi on. Ja olin ainoa lapsi. Mistähän tämä johtui?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään muista ihmisten nimiä tai ikiä. En muista myöskään kavereideni kuulumisia.

Ei liity välittämiseen millään tavalla.

t. mies

Kyllä voisin kuvitella, että liittyy välittämiseen, mikäli et muista heidän kuulumisiaankaan. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi jokin hahmotushäiriö eikö siksi muistaisi ihmisten ikää, mutta kyllä läheisten ihmisten elämä on sen verran tärkeää että muistaa heidä kuulumisensa.

Vierailija
22/27 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilijoiden ja formulakuskien nimet muistetaan, mutta ei lapsen tai vaimon kavereiden.

Ja naiset muistaa bloggaajien ja fitness-missien nimet.

En muista yhdenkään sellaisen nimeä. En kai sitten ole nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni ei muista vieläkäään sellaisten parhaiden kavereiden nimiä, jotka mulla on olleet yli 10 vuotta. Lisäksi se on aina muistavinaan jonkun kaverin nimen, joka on sekoitus kahden kaverin nimestä, eikä mulla sen nimistä kaveria ole. En nyt halua kertoa oikeita nimiä, mutta jos leikitään että mulla ois vaikka kaverit nimeltä Anni ja Anniina, niin isä kyselee vuodesta toiseen että olinko jossain Annikan kanssa, vaikka aina korjaan etten tunne ketään Annikaa että tarkoitatko nyt Annia vai Anniinaa.

Vierailija
24/27 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilijoiden ja formulakuskien nimet muistetaan, mutta ei lapsen tai vaimon kavereiden.

Et ilmeisesti käy paljon av:llä. Itse en ole koskaan seurannut mitään muotiblogeja ja silti tiedän varmaan puolet Suomen bloggaajista, koska niiden nimet vilisee av-otsikoissa joka päivä.

Vierailija
25/27 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miespuolinen ja armeijan käynyt ja isä ja isoisä. en minä silti muista jääkiekkoilijoita. Tai muistanpa, Mölli Keinonen ja Leuka Mononen. Jotkut lasteni asiat  muistan paremmin kuin he itse.

Vierailija
26/27 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen enkä muista sukulaisten nimiä, ikiä ja montako lasta kelläkin on (saati nimiä), sama koskee työkavereita, en muista miesten nimiä enkä lapsia enkä määrää vaikka joka päivä niistä puhuvat. Olen huomannut että naiset puhuvat paljon iästä ja se tuntuu olevan tärkeä ja on ikäkriisiä ja plaa plaa. En ymmärrä sellaista.

Mieheni ei muista siskonsa eikä vanhempiensa syntymäpäiviä. Unohtaa usein omansakin. Kyllä, on muuten ihan normaali.

Kunhan isäsi muisti sinut ja huomioi sinut, kaikki on ihan ok. Älä tee surua asiasta joka ei sellainen ole.

Vierailija
27/27 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen enkä muista sukulaisten nimiä, ikiä ja montako lasta kelläkin on (saati nimiä), sama koskee työkavereita, en muista miesten nimiä enkä lapsia enkä määrää vaikka joka päivä niistä puhuvat. Olen huomannut että naiset puhuvat paljon iästä ja se tuntuu olevan tärkeä ja on ikäkriisiä ja plaa plaa. En ymmärrä sellaista.

Mieheni ei muista siskonsa eikä vanhempiensa syntymäpäiviä. Unohtaa usein omansakin. Kyllä, on muuten ihan normaali.

Kunhan isäsi muisti sinut ja huomioi sinut, kaikki on ihan ok. Älä tee surua asiasta joka ei sellainen ole.

Minusta on aidosti outoa, jos ei muista ainoan lapsensa syntymäpäivää.

Itse olen jo monta vuotta muistanut myös vanhempieni syntymäpäivän.

Oma isäni ei muista syntymäpäivääni eikä lapsuudestani paljon mitään, mutta hän on iäkäs ja on monta vuotta ollut alkoholin ahkera kuluttaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan