Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, kamala kokemus oli olla tyävuorossa ihmisen kanssa, joka vihaa minua jostain syystä.

Vierailija
04.11.2025 |

Se oli toissapäivänä. Aivan kuin jokin musta pilvi olisi painanut pään yllä.  Eilen eri työkaveri ja työt soljui kuin tanssi ja olo kevyt.

Oli todella ahdistava kokemus, kun ei voi kommunikoida asiallisesti edes työasioista ja kuinka tehdään, ilman että saa myrkyllistä mulkaisua.. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kuokkaan sitä ja potki munuaisiin kun se huutaa lattialla äitiä.

Kyllä helpottaa kummasti.

Vierailija
2/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, tiedän tunteen. Kärsin tuosta joka päivä, tosin nyt onneksi vihaajakollega on saikulla ja saan olla rauhassa paremmassa seurassa. Ihan eri tunnelma ja meininki töissä. Voi kunpa se ei tulisi töihin enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta on myös levottoman ja rajattoman hölöttäjä-adhd:n työparina. Et haluaisi kuulla niistä jutuista puoliakaan, eikä ne intiimiasiat edes kuuluisi työpaikalle 

Vierailija
4/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskasta on myös levottoman ja rajattoman hölöttäjä-adhd:n työparina. Et haluaisi kuulla niistä jutuista puoliakaan, eikä ne intiimiasiat edes kuuluisi työpaikalle 

En ole tätä "lajia". Todennäköisesti yksi syy, miksi hän minua vihaakin. 

Ap

Vierailija
5/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedätte mitä maahanmuuttajat kokevat jatkuvasti. 

Vierailija
6/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, tiedän tunteen. Kärsin tuosta joka päivä, tosin nyt onneksi vihaajakollega on saikulla ja saan olla rauhassa paremmassa seurassa. Ihan eri tunnelma ja meininki töissä. Voi kunpa se ei tulisi töihin enää koskaan.

Tätä minäkin rukoilin, tuloksetta. Irtisanouduin. 

Vierailija
7/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin puhuisit entisestä työkaverista. Entinen siksi, ku irtisanouduin. 

Vierailija
8/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naiset

Vierailija
9/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei hän sinusta puhunut.

Vierailija
10/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asiassa kuullaan nyt vaan yksi mielipide ja veikkaan että olet autistivammainen. 

Vierailija
11/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja työelämä, osa XXXXXXVI

Vierailija
12/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että on adhd? Kaikki adhd ihmiset eivät ole samanlaisia, osa on todella hiljaisia, eivät puhu omia asioitaan lainkaan.

Vierailija
13/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä on myös kokemus.Vuodis yritti saada pois.Viimein onnistui kun pomoksi tuli järkkypomo.Ei kirj.työtod mulle ennen kuin puuttui joku.Eli pomokin oli mukana kiusaamisesta.En niin kokenut olin niin kova tyyppi.Ihanaa kun pääsin pois.Sen jälkeen oli kaikkea,mutta toka vika työ hoitoala sielläkin kiusaamista olevinaan.Pomo kertoi Lähdin vit..n soittelivat ehkä töihin.Ja olisin päässyt muualle töihin samaa en lähtenyt.Sain muualta sen jälkeen parikin työpaikkaa.Lähtekää älkää jääkö.Ains tulee uusi kiusattava olen kuullut.

Vierailija
14/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ravintola-alalla olisi luksusuta jos työilmapiiri olisi sitä luokkaa että on varaa ottaa kierroksia hölöttäjästä. Kirjainyhdistelmäkollega on oikein tervetullutta seuraa, jos vaihtoehtona on pienessäkin tiimissä kolme tai neljä ihan häiriintynyttä kilipäätä

Vierailija
15/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on venäläinen tuollainen. Jaksaa ylistää venäjää ja haukkua suomea joka päivä.

Vierailija
16/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asiassa kuullaan nyt vaan yksi mielipide ja veikkaan että olet autistivammainen. 

Kiitos paljon.

Ap

Vierailija
17/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin rukoilin, tuloksetta. Irtisanouduin. 

Minä en sen hullun akan takia irtisanoudu, se on varma.

Vierailija
18/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleistä monilla suomalaisilla työpaikoilla. Ulkomailla on erilaista

Vierailija
19/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olin itse juuri työharjoittelussa ja kaikki muut oli todella mukavia, mutta sitten siellä oli yksi varsinainen "päivänsäde" ja koko ajan piti olla varpaillaan. Sekin oli aluksi tosi mukava ja kehui oma-aloitteisuuttani, mutta sitten jokin napsahti ja sain vain mulkoilua ja tiuskintaa. En vaan tehnyt mitään oikein. Aluksi luulin, että se oli siksi, että olin harjoittelija ja/tai olin huomaamattani astunut hänen varpailleen jotenkin, mutta sitten onneksi joku muu oikea työntekijä oli saanut osuutensa ja avautui siinä mulle lyhyesti. On siis samanlainen kaikille. Ainiin, paitsi miehille on aina kiva.

Ja itse olen jo ihan kunnolla aikuinen ja ollut työelämässä aiemminkin, joten vaikka tietenkin joitakin asioita opettelin, niin selviydyin erinomaisesti harjoittelustani.

Vierailija
20/21 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän