Vierailija

Olen 32 v ja siis päättänyt viimein tulla kaapista vanhemmilleni ja lähisuvulle. Huomenna siihen on hyvä mahdollisuus, kun koko joukko on koolla jouluaterialla. Nyt mietin pitäisikö kertoa heti alussa gaarilohta maistellessa vai vasta lämpimän ruuan aikaan?

Olen muuten valmistautunut tilanteeseen pikkuisella jallupullolla, ilman rohkaisua en tuohon pystyisi (isä on sellainen)

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

Jotenkin huomionkipeää tehdä tälläisiä isoja ilmoituksia jouluaterialla. Odottaisit muuta ajankohtaa. Jos on aivan pakko, odota edes että ruokailu on ohi ettei keneltäkään mene ruokahalut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huomionkipeää tehdä tälläisiä isoja ilmoituksia jouluaterialla. Odottaisit muuta ajankohtaa. Jos on aivan pakko, odota edes että ruokailu on ohi ettei keneltäkään mene ruokahalut.

Minulla on oikeus onneen samoin kuin kaikilla muillakin. Minulla on OIKEUS kertoa asia milloin haluan.

ap

Vierailija

Siinä vaiheessa kun kaloja laitetaan pöytään täräytät, että onpa hyvä että on pöydässä silliä, kun lesbona tykkäät sillin mausta.

Vierailija

En kertoisi jouluaterialla. Miksi pitäisi kertoa juuri silloin? Jos arvelet, että tulee ongelmia, kukaan ei "pääse pakoon" joulupöydästä, on myöskin vaikea mennä minnekään rauhoittumaan ja ajattelemaan itsekseen asiaa, jos on taipuvainen räjähtämään (isäsi ehkä on sellainen vai miksi juuri hänelle kertominen on vaikeaa?)

Haluaisin varmaan saada omalta lapseltani vastaavan tiedon ihan rauhassa kahdestaan, enkä todellakaan koko suvun ollessa paikalla. Tuohan on yksityinen asia eikä mikään sukukekkeri-ilmoituksen paikka.

Vierailija

Siinä vaiheessa kun joku alkaa hämmästellä, että kas kun ei miestä vielä kuulu? Sitten naurahdat iloisesti että ei ole eikä tule, olen itseasiassa lesbo :) sitten seuraat näytöstä kun sukulaiset, isäsi etunenässä, meinaavat tukehtua lipeäkalaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulla on oikeus onneen samoin kuin kaikilla muillakin. Minulla on OIKEUS kertoa asia milloin haluan.

ap

Minullakin on oikeus kertoa vanhemmilleni milloin haluan, etten aio ikinä hankkia lapsia. En kuitenkaan aio kertoa sitä joulupöydässä, vaan annan huomaavaisesti heidän nauttia joulusta ihan rauhassa. Kerron sitten myöhemmin, ehkä tapanina. Enkä kerro sukulaisten ollessa paikalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtiessä jos isä on sellainen.

Ajattelin jäädä sinne yöksi.

Sitten ehkä kannattaa sanoa heti ennen pöytään siirtymistä isän halatessa "sori isi mutta olen lesbo".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Wouhh ATTENTION we have mad lesbian here ATTENTION!!

Vierailija

Kerro heti sen jälkeen , kun veljen vaimo on tehnyt ison numeron siitä, että ei voi ottaa punaviiniä, kun hihihihihi arvaatteko mitä ja sitten ruokailutilan kattoon heijastuu ultrakuva sikiöstä. Siihen perään on hyvä sanoa, että et ikinä suostuisi tekemään lasta niin vanhanaikaisella menetelmällä kuin veli ja vaimonsa. Sen jälkeen voit kertoa tarkemmin, että miksi.

Vierailija

No älä sitä jouluna kerro. Se on kuitenkin iso juttu ja jos kerrot jouluna niin kaikki mieltää tästä lähin joulun siihen että joku kertoo jotain järisyttävää.
Tärkeä asia kertoa mutta ei jouluna kun ihmiset haluaa rentoutua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat