Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa jouluateriaa kannattaa vanhemmille kertoa olevansa lesbo?

Vierailija
23.12.2015 |

Olen 32 v ja siis päättänyt viimein tulla kaapista vanhemmilleni ja lähisuvulle. Huomenna siihen on hyvä mahdollisuus, kun koko joukko on koolla jouluaterialla. Nyt mietin pitäisikö kertoa heti alussa gaarilohta maistellessa vai vasta lämpimän ruuan aikaan?

Olen muuten valmistautunut tilanteeseen pikkuisella jallupullolla, ilman rohkaisua en tuohon pystyisi (isä on sellainen)

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
82/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän AP:tä. Vuosikausien salailu on varmasti todella rankkaa. Hyvässä lykyssä saa joka joulu kuunnella itse vitsailuja nirsoilevista nykynaisista, joille ei tavalliset miehet kelpaa. Täräyttelisin vaan menemään kertakirpaisulla. Miksi lesbon pitäisi olla niin kovin hienotunteinen, ettei pilaisi muiden joulua "järkyttävällä paljastuksellaan". Ajoituskin on täydellinen, kaikki koolla ja jos suku kestä, tulee kerralla selväksi. Vielä rasittavampaa olisi tipotelleen kertoa aina yhdelle kerrallaan. Niinhän tämä homopoliitikko keskustastakin teki vuosikymmenien salailun jälkeen asian kerralla julkiseksi ja luin tarinan lehdestä tippa linssissä. Huom. en ole itse lesbo. 

Et ole lesbo koska olet trollaavan ap:n sivupersoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huomionkipeää tehdä tälläisiä isoja ilmoituksia jouluaterialla. Odottaisit muuta ajankohtaa. Jos on aivan pakko, odota edes että ruokailu on ohi ettei keneltäkään mene ruokahalut.

Ne ihmiset kenellä menee ruokahalu homoudesta, voisi Joulun kunniaksi hirttäytyä joulukuusen.

Vierailija
84/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu teidän "säästäkää lapset" ja "seksiasoista puhumista" kanssa. Apn ei kannata ottaa asiaa esille itse, mutta ei valehdella jos häneltä kysytään suhdeasioista. Samalla tavalla kun jos joku on raskaana, niin en arvosta, että jokainen saa omat ultrakuvat, kutsun vaivan facebook-sivuille ja muuta, mutta ymmärrän jos asia tulee puheeksi. Eli älä tytkytä, jos ketään ei kiinnosta, niin sitten muutaman vuoden päästä pelmahdat vain paikalle tyttöystävän kanssa.

Vierailija
85/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta miten tämän ketjun kommentit osoittavat, että Suomi elää vielä jossain perunapellossa. Ai että mummon pitäisi antaa rauhassa niellä lanttulooraansa, eikä mitään saa puhua ruokapöydässä? Pitää varmaan lukea vielä ruokarukouskin?

Itse olen asunut täällä Etelä-Amerikassa yli kymmenen vuotta ja tuollainen teidän joulunne, jossa tonttulakki päässä ja kravatti kaulassa isä leikkaa kinkkua, olisi pahin painajainen!

Meillä täällä tuollainen keskustelu olis ihan normaalia.

Vierailija
86/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta miten tämän ketjun kommentit osoittavat, että Suomi elää vielä jossain perunapellossa. Ai että mummon pitäisi antaa rauhassa niellä lanttulooraansa, eikä mitään saa puhua ruokapöydässä? Pitää varmaan lukea vielä ruokarukouskin?

Itse olen asunut täällä Etelä-Amerikassa yli kymmenen vuotta ja tuollainen teidän joulunne, jossa tonttulakki päässä ja kravatti kaulassa isä leikkaa kinkkua, olisi pahin painajainen!

Me täällä Etelä-Amerikassa ollaan ylivoimaisia, te rupusakki siellä Suomessa ootte pahin painajainen!

Vierailija
87/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut, että mikä himo osalla homoseksuaaleista on jotenkin dramaattisesti kertoa suuntautumisestaan muille.

Vierailija
88/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me täällä Etelä-Amerikassa ollaan ylivoimaisia, te rupusakki siellä Suomessa ootte pahin painajainen!

Juuri näin!

Vierailija
89/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saatana, ap!

pitääkö pilata teidän perheen muiden normaalien ihmisten joulu kertomalla, että olet lesbo?? siinä sitten on isällä ja äidillä sun muilla sukulaisilla mielikuva, kun nuolet toisen naisen vittua ja hinkaatte niitä yhteen... kiva syödä!!

tässä se nähdään, että káikenmaailman lepakot sun muut perverssit pitävät itseään ja "omaa onneaan" niinkuin sanoit, ihan vitun tärkeinä, ettekä ajattele muita! vain itseänne ja omia tarpeitanne!

jos olisin äiti/isäsi, ja kertoisit tuon joulupöydässä, pyytäisin sinua välittömästi poistumaan kodistani.

häpeä!

Vierailija
90/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi saatana, ap!

pitääkö pilata teidän perheen muiden normaalien ihmisten joulu kertomalla, että olet lesbo?? siinä sitten on isällä ja äidillä sun muilla sukulaisilla mielikuva, kun nuolet toisen naisen vittua ja hinkaatte niitä yhteen... kiva syödä!!

tässä se nähdään, että káikenmaailman lepakot sun muut perverssit pitävät itseään ja "omaa onneaan" niinkuin sanoit, ihan vitun tärkeinä, ettekä ajattele muita! vain itseänne ja omia tarpeitanne!

jos olisin äiti/isäsi, ja kertoisit tuon joulupöydässä, pyytäisin sinua välittömästi poistumaan kodistani.

häpeä!

Ap se jaksaa jatkaa omaa tympeätä trollileikkiään...

Vierailija
91/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyi saatana, ap!

häpeä!

Ap se jaksaa jatkaa omaa tympeätä trollileikkiään...

:D No en todellakaan kirjoittanut tuota.

Ihana aurinkoinen aamu, riisipuuro syöty, viimeitet lahjat pakattu (ja jallupullo on jo kassissa) ja kohta jo lähdenkin vanhempieni luokse. :)

Hyvää joulua kaikille teille ahdasmielisillekin. Muistakaa, että tonttu voi tulla ikkunan taa.

Alkuperäinen ap

Vierailija
92/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oottehan te kauheita ja maalaisia. Katsokaa vaikka itteänne peilistä.

Vierailija
93/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut, että mikä himo osalla homoseksuaaleista on jotenkin dramaattisesti kertoa suuntautumisestaan muille.

Etkö itse sanoisi mitään, jos kaikki olettaisivat, ettet ole hetero?

Pitäisin suuntautumiseni ja ihastukseni mieluusti omana tietonani. En erityisemmin haluaisi julistaa tai mainita olevani lesbo. Miksi joudun niin tekemään? Siksi, että heterosukulaisillani on ollut tapana 13-vuotiaasta lähtien kysellä, JOKO sinua on alkanut pojat kiinnostaa ja yli 15-vuotiaasta lähtien kysellä JOKO sinulla on poikaystävä? Että tästä johtuu se, että asian joutuu mainitsemaan, ellei halua valehdella päin naamaa.

Vierailija
94/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi saatana, ap!

häpeä!

Mietitkö aina heteroidenkin seksielämää joulupöydässä noin?

Vierailija
95/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös perheen kaappihomot voivat hyödyntää joulupöydän antimia ja pyöritellä kielenkärkeään vikkelästi viikunassa.

Viikuna näyttää tältä:

http://aijaa.com/8KrCEg

Vierailija
96/99 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan silloin kannata kertoa kun juotte glögiä. paikkallaolijoitte suusta voi purskahtaa kuuma glögi päällesi.

Vierailija
97/99 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin siinä vaiheessa, jos löytäisin riisipuurosta mantelin.

Vierailija
98/99 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee gaarilohesta sellainen pimppi nyytti ja nuole sitä pöydässä ja sano "arvaatteko, arvaatteko jo"

Hahaha :D Luin tän joskus aikoinaan täältä ja edelleen aivan yhtä legendaarinen lause :DD Huippu!

Vierailija
99/99 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tässä kävi? Joko APlla on tyttöystävä? <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän