Missä vaiheessa jouluateriaa kannattaa vanhemmille kertoa olevansa lesbo?
Olen 32 v ja siis päättänyt viimein tulla kaapista vanhemmilleni ja lähisuvulle. Huomenna siihen on hyvä mahdollisuus, kun koko joukko on koolla jouluaterialla. Nyt mietin pitäisikö kertoa heti alussa gaarilohta maistellessa vai vasta lämpimän ruuan aikaan?
Olen muuten valmistautunut tilanteeseen pikkuisella jallupullolla, ilman rohkaisua en tuohon pystyisi (isä on sellainen)
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on kriittistä väkeä. Ja jotkut epäilevät minua provoksi. No voin kertoa, että olin naimisissa aiemmin miehen kanssa, mutta eihän se luonnistunut kun huomasin pitäväni vain naisista. Siksi tämä aihe on tavallista "Kallion lesboa" mutkikkaampi.
Ja tätä haluani puida asiaa on myös arvosteltu täällä. Siksi haluan keskustella suvun kanssa, kun haluan tietää, miltä heistä tuntuu minun lesbouteni.
ap
Ei se heistä tunnu miltään. Pidä pillu housuissas ja turpa tukossa vaan. Joulu ei ole seksiasioita varten.
Joulu on avoimuuden ja suvaitsevaisuuden juhla, ihmisillä hyvä mieli ja rauha maassa (rintamallakaan ei ammuttu jouluna). Siksi huominen on minun mielestä paras ajankohta asian esittämiseen ja samalla lähentyä entisestään muuhun sukuun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huomionkipeää tehdä tälläisiä isoja ilmoituksia jouluaterialla. Odottaisit muuta ajankohtaa. Jos on aivan pakko, odota edes että ruokailu on ohi ettei keneltäkään mene ruokahalut.
Minulla on oikeus onneen samoin kuin kaikilla muillakin. Minulla on OIKEUS kertoa asia milloin haluan.
ap
Ei ole
Voin vain kuvitella, kun ap jallupullon jälkeen hoippuu joulupöytään mokeltamaan "vitthu, kun te ette hyväkkshy mua, mä oon lesssbho", oksentaa kinkun päälle ja sammuu Eero-sedän syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on kriittistä väkeä. Ja jotkut epäilevät minua provoksi. No voin kertoa, että olin naimisissa aiemmin miehen kanssa, mutta eihän se luonnistunut kun huomasin pitäväni vain naisista. Siksi tämä aihe on tavallista "Kallion lesboa" mutkikkaampi.
Ja tätä haluani puida asiaa on myös arvosteltu täällä. Siksi haluan keskustella suvun kanssa, kun haluan tietää, miltä heistä tuntuu minun lesbouteni.
ap
Ei se heistä tunnu miltään. Pidä pillu housuissas ja turpa tukossa vaan. Joulu ei ole seksiasioita varten.
Joulu on avoimuuden ja suvaitsevaisuuden juhla, ihmisillä hyvä mieli ja rauha maassa (rintamallakaan ei ammuttu jouluna). Siksi huominen on minun mielestä paras ajankohta asian esittämiseen ja samalla lähentyä entisestään muuhun sukuun.
ap
Miksi juuri ruokapöydässä? Ehtiihän tuon tunnelman pilata syönnin jälkeenkin? Saisi kaikki edes syötyä ennen kuin rytinä alkaa.
Jo toisen kerran tänään jymäytin teitä mammoja homojutulla. Olisittepa nähneet ilmeenne! :D Hyvää joulua!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Miksi julkinen tieto sun suuntautumisesta lähentäisi sukua? Se on kaikille ihan evvk.
Itse kertoisin vasta jälkiruokakahveilla.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun joku alkaa hämmästellä, että kas kun ei miestä vielä kuulu? Sitten naurahdat iloisesti että ei ole eikä tule, olen itseasiassa lesbo :) sitten seuraat näytöstä kun sukulaiset, isäsi etunenässä, meinaavat tukehtua lipeäkalaansa.
Minulle tuli myös heti mieleen, että julistuksen on tapahduttava silloin, kun syödään lipeäkalaa. Lipeäkalaan tukehtuminen ei toisaalta tunnu kovin juhlavalta.
Kyllästyttää nämä umpiheteroiden vittuilualoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Jo toisen kerran tänään jymäytin teitä mammoja homojutulla. Olisittepa nähneet ilmeenne! :D Hyvää joulua!
ap
Tämä en ole minä vaan joku katkeroitunut yksilö.
Aito ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Miksi juuri ruokapöydässä? Ehtiihän tuon tunnelman pilata syönnin jälkeenkin? Saisi kaikki edes syötyä ennen kuin rytinä alkaa.
Ruokailun jälkeen porukka ikävästi jakaantuu: lapset alkavat leikkiä saamillaan star wars -leluilla, miehet menevät ulos tupakalle ja äiti lataa tiskikonetta. Olen miettinyt tätä paljon ja paras hetki on ruokailu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aito ap
Tämähän menee ihan mahdottomaksi kun joku teeskentelee olevansa minä. Lapset nukkumaan.
ap, se muka lesbo
Pitäiskö mulla kertoa tänäjouluna ruokapöydässä että tykkään saada munaa niin että tuntuu? Tosin olenhan minä ollut mieheni kanssa jo pitkän aikaa mutta kun minulla on OIKEUS kertoa siitä!
Naurattais jos ei itkettäis :D Juuri tässä mietin itse, että miten vastaisin uteluihin miesystävästä, kun sellaista ei ole eikä tule. Ei tulisi mieleenkään julistamalla julistaa lesboutta joulupöydässä, jos kukaan ei sitä esille ota. Toivon todella, että olet ap vain provoilemassa joulun kunniaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aito ap
Tämähän menee ihan mahdottomaksi kun joku teeskentelee olevansa minä. Lapset nukkumaan.
ap, se muka lesbo
Kylläpä sinulla ottaa koville, kun puhutaan vakavista asioista. Ei taida olla joulumieli vielä tullut teidän taloon. Tyylistäsikin kaikki huomaavat, että teeskentelet olevani minä.
Alkuperäinen ap
Tosikkolesbojen kustannuksella vähän hupsuttelin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mulla kertoa tänäjouluna ruokapöydässä että tykkään saada munaa niin että tuntuu? Tosin olenhan minä ollut mieheni kanssa jo pitkän aikaa mutta kun minulla on OIKEUS kertoa siitä!
Kyllä mua ainakin kiinnostais kuulla.
Vierailija kirjoitti:
ap
Jälleen tämä väärennös kirjoittaa. :) Varo ettei kinkkusi pala uuniin.
Alkuperäinen ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jälleen tämä väärennös kirjoittaa. :) Varo ettei kinkkusi pala uuniin.
Alkuperäinen ap
Minä lopetin jo tämän huonona hetkenä syntyneen ketjuni. Lopettaisit sinäkin.
Aito ap