Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "epämiehekkäitä" ominaisuuksia/tapoja miehelläsi on?

Vierailija
22.12.2015 |

Siinäpä se otsikossa lukeekin eli mitä tapoja/ominaisuuksia miehelläsi on, mitkä ovat jollain tapaa epämiehekkäitä/naisellisia? :)

Omani ei seuraa lainkaan urheilua missään muodossa. Itse taas olen kova penkkiurheilija, erityisesti intohimoinen futisfani. Mies sitten aina kyselee minulta, mitä esim. Olympialaisissa on tapahtunut tai vaikka miten Valioliigassa on mennyt, että pystyy töissä kahvipöydässä juttelemaan.

Kommentit (192)

Vierailija
81/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tuo vaatteiden vaihto ennen ulos lähtemistä, tai oikeastaan tämä koskee vain takkeja. Saattaa sovittaa 4-5 takkia ennenkuin osaa päättää minkä laittaa :D siis vaikka olisimme koirapuistoon menossa.

Vierailija
82/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ämmät valittaa kun mies pitää huolta ulkonäöstään, tai on tunteikas?

Jepjep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT/Miehekkyys on vain opittu sosiaalinen konstruktio. Opettakaa miehiänne miehekkäämmiksi, jos vaivaa av:lle asti./

Vierailija
84/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Kuun asennostahan tuo mielipiteenmuodostus johtuu.

Perus huttua!

Vierailija
85/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

82, hei käsitin että tämä on huumorilla otettava ketju, eli ei kukaan tänne kirjoita veren maku suussa että mies on epämiehekäs kun syö salaattia :D

Vierailija
86/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettomuus, vaikka meillä on aika kusinen tilanne, ei stressaa mistään, eik' ota enää vastuuta, vaan minä saan kyllä selvittää ja hoitaa kaiken työni lisäksi, toivoisin hänen vähän osallistuvan siihen, ettei tämä korttitalo kaadu, olen myös se joka tuo leivän pöytään, hoidan juoksevat asiat, kodinhoidon, ruoanlaiton, siivouksen, pyykkienpesun, siis kaiken. Luulis että puolen vuoden työttömyyden jälkeen vähän harmittas että se on akka,  joka yksin perheen elättää ja kaiken hoitaa. Mut ei, laiskistuu vaan, enää ei saa kuin yhden työhakemuksen laitettua viikon aikana, ja sekin juosten kustuna tehty.

Ja toinen on nuo vuosi vuodelta pahenevat puujalkavitsit.

Toivoisin aikuistumista ja vastuun ottoa, mutta ihan turha toivo näkyy olevan... ei mene enää kauan kun ihan oikeasti alan pyörittää tätä showta yksin ja mies saa mennä muualle aikuistumaan.

Vierailija
87/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

82, hei käsitin että tämä on huumorilla otettava ketju, eli ei kukaan tänne kirjoita veren maku suussa että mies on epämiehekäs kun syö salaattia :D

Tämä ketju on turhanaikaista paskanillittämistä ja voin vain kuvitella millaisia sotanorsuja ketjuun kirjoittelee.

Vierailija
88/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se syö salaatteja. Hävettää jos joskus automatkalla joudumme menemään vaikka ABCn buffettiin, no se hävettää muutenkin, niin tää lappaa niitä rehuja sieltä, kuin ne olisivat oikeaa ruokaa. Syö se toki ruuankin mutta niitä rehuja sen lisäksi.

Kasvisten syönti on itseasiassa todella miehekästä puhaa sillä monet kasvikset nostavat miehen testotasoja.

T: 500g parsakaalia ja 300g kanaa päivässä.

Vierailija
89/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Mä ainakin ymmärsin että monet kirjoittivat näistä ominaisuuksista ihan rakastavasti. Olihan tuossa muutama valittava, mutta suurin osa tuntui pitävän näitä luettelemiaan ominaisuuksia osana miehensä persoonallisuutta, ei minään pahana asiana. Sinä tunnut kuvittelevan, että perinteisesti "miehekkäiksi" katsotut asiat ovat automaattisesti parempia kuin "epämiehekkäiksi" katsotut, kun kuvittelet ihmisten täällä VALITTAVAN näistä piirteistä. Se että sinä ajattelet näin, ei tarkoita, että muut ajattelusivat näin. Oma mieheni on herkkä ja tunteellinen, ja se on yksi syy miksi hänestä pidän.

Vierailija
90/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon huumoria niin suuri osa naista miesvihaajista on tosissaan,  lopuksi hautaavat sairaat miehiä alistavat ajatuksensa huumorin alle "koska eihän me noin, me ollaan tosi ihania ja hyväntahtoisia"

Vierailija
91/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Mä ainakin ymmärsin että monet kirjoittivat näistä ominaisuuksista ihan rakastavasti. Olihan tuossa muutama valittava, mutta suurin osa tuntui pitävän näitä luettelemiaan ominaisuuksia osana miehensä persoonallisuutta, ei minään pahana asiana. Sinä tunnut kuvittelevan, että perinteisesti "miehekkäiksi" katsotut asiat ovat automaattisesti parempia kuin "epämiehekkäiksi" katsotut, kun kuvittelet ihmisten täällä VALITTAVAN näistä piirteistä. Se että sinä ajattelet näin, ei tarkoita, että muut ajattelusivat näin. Oma mieheni on herkkä ja tunteellinen, ja se on yksi syy miksi hänestä pidän.

Sinä naisena tiedät kaiken paremmin?

Vierailija
92/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kova ompelemaan. Tekee paljon vaatteitaan.

Tuosta urheilusta myös, mä olen se tämän perheen lätkä ja formulafani. Kanavat hankittu rouvan tahdosta. Kyllä siinä sivussa saattaa joskus jotain seurata, kuten nyt menoillaan olevaa lätkäturnausta.

Ruuanlaittoa ei vissiin enää pidetä niin naisellisena, mutta maininta siitä: pitää ruuanlaitosta ja on siinä hyvä.

Nalkuttaa, se on aivan kamala nalkuttaja! Tuli tuosta yhdestä nillittäjästä tuossa ekalla sivulla mieleen.

Vierailija
93/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalinen kiinnostuksen ja tietämyksen puute autoista ja muista moottorivehkeistä lienee epämiehekästä. Saisi jopa olla vähän kiinnostuneempi autoista, niin voitais joskus hankkia uus auto. Mutta kun vanhakin kuulemma toimii, niin mitä sitä vaihtamaan.

Mitä helvettiä kiinnostus autoihin ja uuden ostaminen liittyy toisiinsa? Eiköhän uuden osta ne jotka autoista eivät ainakaan välitä, auto on vain kulkuneuvo, autossa ei saa olla vikoja jne.

Hullua olla pankin kanssa naimisissa auton takia.

Vierailija
94/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Sinä naisena tiedät kaiken paremmin?

:D Hohhoijaa. Sanoinko niin? Kerroin oman subjektiivisen näkemykseni (korostin asiaa jopa käyttämällä minä-ilmaisua) tästä ketjusta. Jospa yrittäisit vaikka ihan argumentoida epämääräisten naisvihamielisten sutkautustesi sijaan? :) Se voisi olla vakuuttavampaa. Tämä tosin on ihan vain näin yhden naisen mielipide ;)

Vierailija
95/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on henkisesti heikompi kuin minä.

Jos on vastakkain nainen joka on kasvanut tasapainoisessa kodissa ja mies jokaon kasvanut alistavassa kodissa, suurella todennäköisyydellä nainen on henkisesti vahvempi. Hassua että miehiltä usein odotetaan tällaista, mikä ei tule sukupuolen mukana. Usein se vaan nähdään näin, että kotona ja koulussa kiusatuksi joutunut epävarma mies ei ole mies ollenkaan.

Mitä helvettiä tämä kommentti ja yläpeukut? Mies on kyllä fyysisesti naista vahvempi, mutta että henkisesti? Mites ne koulukiusatut ja alistetut miehet noin niinkun yleensä pärjää naisiin verrattuna? Naisella on enemmän tunneälyä ja coping-keinoa Eli toisinsanoen sitä henkistä vahvuutta. Miehet alkoholisoituvat ja syrjäytyvät, sekä radikalisoituvat paljon helpommin.

Keskustelun idea varmaan oli ihan hauska, mutta tällainen naisellisuuden pilkka- ja väheksyntäketjuhan tästä tuli.

Kyllä ne irakilaiset koiraat on ihan hyvä opetus kaltaisillenne siitä, että naisen väheksyminen, oli se vitsi tai ei - aiheuttaa seurauksensa.

Uskomatonta miten naiset alentuvat itse misogyniaan. Kuten sanoin, nauttikaa työnne hedelmistä!

Vierailija
96/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Riitelee "naisellisesti", eli marisee ja mäkättää, jonka jälkeen menee makkariin mököttämään. Unohtamatta oven paiskausta perässään. Leppyy nopeasti kun sille lässyttää, silittää ja pussailee.

- Rakastaa olla pikkulusikka.

- Valittaa painostaan tai "isosta" mahastaan.

Vierailija
97/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vastakkain nainen joka on kasvanut tasapainoisessa kodissa ja mies jokaon kasvanut alistavassa kodissa, suurella todennäköisyydellä nainen on henkisesti vahvempi. Hassua että miehiltä usein odotetaan tällaista, mikä ei tule sukupuolen mukana. Usein se vaan nähdään näin, että kotona ja koulussa kiusatuksi joutunut epävarma mies ei ole mies ollenkaan.

Mitä helvettiä tämä kommentti ja yläpeukut? Mies on kyllä fyysisesti naista vahvempi, mutta että henkisesti? Mites ne koulukiusatut ja alistetut miehet noin niinkun yleensä pärjää naisiin verrattuna? Naisella on enemmän tunneälyä ja coping-keinoa Eli toisinsanoen sitä henkistä vahvuutta. Miehet alkoholisoituvat ja syrjäytyvät, sekä radikalisoituvat paljon helpommin.

Keskustelun idea varmaan oli ihan hauska, mutta tällainen naisellisuuden pilkka- ja väheksyntäketjuhan tästä tuli.

Kyllä ne irakilaiset koiraat on ihan hyvä opetus kaltaisillenne siitä, että naisen väheksyminen, oli se vitsi tai ei - aiheuttaa seurauksensa.

Uskomatonta miten naiset alentuvat itse misogyniaan. Kuten sanoin, nauttikaa työnne hedelmistä!

Kyllä miehet ovat yleisesti naisia vahvempia myös henkisesti. Miehissä on paljon syrjäytyjiä se on totta. Mutta naisilla on pään sisäisiä sairauksia enemmän ja toisekseen tutkitusti huonompi paineensietokyky. Naisista ei usein ole johtajiksi koska jos eivät ole heikkoja vaan "vahvoja", ovat liian raivottaria ollakseen vakavia.

Vierailija
98/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet ovat yleisesti naisia vahvempia myös henkisesti. Miehissä on paljon syrjäytyjiä se on totta. Mutta naisilla on pään sisäisiä sairauksia enemmän ja toisekseen tutkitusti huonompi paineensietokyky. Naisista ei usein ole johtajiksi koska jos eivät ole heikkoja vaan "vahvoja", ovat liian raivottaria ollakseen vakavia.

Kyllä ne miehet ovat enemmän raivottaria, katsopa miehisen raivon globaalia vaikutusta. Johtajuus ei liity tähän mitenkään.

Mites äitiys? Siinähän ei toki tarvita paineensietokykyä tai johtamistaitoja.

Vierailija
99/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissaa istuen... ja ei, ei ole mikään minun motkotuksesta johtuva tapa, vaan on kuulemma tehnyt niin aina..

Kuinka pitkä hän on?

Itse olen 192cm ja esinahkani on suhteellisen lyhyt. Lisäksi minulla ei ole vielä eturauhasvaivoja, joten wc:n siisteyden nimissä minun on tehtävä tarpeeni istuen. Todennäköisyys, että varsinkaan lähtö ei osu, on liian suuri.

Toisaalta, miehen mittaisilla seisten virtsaaminen pyttyyn on kyseenalaista muutenkin, koska roiskeita tulee enemmän tai vähemmän, vaikka kaikki menisi oikeaan osoitteeseenkin.

Jos kusinen Wc, varsinkin kotona on sopiva hinta miehekkyydestä, niin ymmärrän kyllä senkin.

M40

Vierailija
100/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se todellinen epämiehekkyys löytyy pintaa syvemmältä. Voiko monikin käsi sydämellä todeta löytäneensä rehellisen, aidon miehen ja ihmisen? Moni luulee vain tai sulkee silmänsä pahemmilta vioilta, joiden pitäisi olla ihan oleellisia.