Miksi mies ei hae eroa?
Mies on täysin feidannut suhteesta. Ei ota vastuuta yhteisistä asioista, eikä edes pyydettäessä suostu tekemään mitään. Ilmoitti, että haluaa eron. Omaisuus jakoon ja kerrotaan lapsille. Paljastui, että on ollut jo pitkään ihastunut toiseen ja pettää.
Mutta ei voi hakea eroa! Ensimmäisen vaiheen hakemuksen teki nainen, joka ei siis alkujaan halunnut eroa. Sai siihen sitten jotenkin puhuttua miehen myös, joka kävi kuittaamassa naisen tekemän hakemuksen.
Toisen vaiheen kanssa sama kitka. Kun nainen ihmettelee, että miksi mies ei ole hakenut eroa, mies sopertelee, että hän ajatteli että yhdessä sovussa haetaan.
Mitä ihmettä? Miksi miehelle on niin helppoa kaikin eri tavoin "erota" suhteesta, paitsi hakea sitä virallista eroa? En ymmärrä.
Kommentit (16)
Mies uhkailee erolla tasan niin kauan kun on oikeasti aika hakea sitä.
Tilastotkin tämän vahvistavat. Naiset yleensä hakevat eroa, vaikka miehet todennäköisesti kuitenkin ovat jo de facto eronneet (lopettaneet yhteisestä kodista ja lapsista huolehtimisen, pettävät, dokaavat, ovat väkivaltaisia jne.). Saattavat jopa ilmoittaa, että erotaan. Mutta eivät eroa!
Kertokaa miehet miksi?
Johtuuko siitä, että se kakkosnainen ei olekaan vielä valmis ottamaan miehestä koppia?
Oletko siis itse tämä toinen nainen?
Mitäpä jos erottaisit itsesi tuosta kuviosta ja lukisit vaikka raamattua pari vuotta. Ei hyvä heilu tuollaisesta touhusta.
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko siitä, että se kakkosnainen ei olekaan vielä valmis ottamaan miehestä koppia?
Jos koskaan? Kakkosnainen tulee järkiinsä, kun huomaa miten helposti vaimo on valmis luopumaan mieskullasta. Kakkosnainen tajuaa, että jämän äärellä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis itse tämä toinen nainen?
Mitäpä jos erottaisit itsesi tuosta kuviosta ja lukisit vaikka raamattua pari vuotta. Ei hyvä heilu tuollaisesta touhusta.
Miten pääsit tähän johtopäätökseen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet, missä olette? Kertokaa.
No te ä m m ä t ainakin olette luuppailemassa kelan-tukilunkalla, että teidät kyllä tietää mistä löytää😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No te ä m m ä t ainakin olette luuppailemassa kelan-tukilunkalla, että teidät kyllä tietää mistä löytää😂🤣
Mies tuli paikalle, ja heti nousi keskustelun taso. Eiku...
No ilmeisesti sinä olet tälläinen hidas eroaja. Kerro miksi?
On aivan mysteeri. Mies lintsaa kaikesta yhteisestä, ei suostu tekemään yhdessä asioita. On hapan ja v*ttumainen, nolaa puolisoa julkisesti sekä sanallisesti että pettämällä. Ilmoittaa eroavansa.
Mutta ei eroa!
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli paikalle, ja heti nousi keskustelun taso. Eiku...
No ilmeisesti sinä olet tälläinen hidas eroaja. Kerro miksi?
Äh, se on palstan vakioinceli. Se änkee jokaiseen parisuhdekeskusteluun naisia haukkumaan, vaikka ainoa kokemus naisista sillä on sen oma äiti.
Mitä väliä, mies on luomakunnan roska ja onneton p**a! Hakee itse vaan eroa ja nauttii elämästä kun pääsi turhasta taakasta eroon! Ja kakkosille tiedoksi, että se oikeasti on roska, siksi se vaimo ei haikaile perään eikä muutenkaan itke! Itse otin tällaisen "lahjan" kun osasi niin kauniisti puhua ja esittää olevansa uhri ja nyt en pääse siitä eroon vaikka haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, mies on luomakunnan roska ja onneton p**a! Hakee itse vaan eroa ja nauttii elämästä kun pääsi turhasta taakasta eroon! Ja kakkosille tiedoksi, että se oikeasti on roska, siksi se vaimo ei haikaile perään eikä muutenkaan itke! Itse otin tällaisen "lahjan" kun osasi niin kauniisti puhua ja esittää olevansa uhri ja nyt en pääse siitä eroon vaikka haluaisin.
Miksi et pääse eroon?
Meni pupu pöksyyn kun tajusi että nyt sinäkin haluat oikeasti erota, ja luultavasti ihastuskin on hiipunut, mitä todennäköisimmin sen toisen naisen osalta. Nyt mies tajuaa ettei sillä ole sua eikä toista naista ja nyt pelottaa. Miehet on kyllä eron tullessa niin prkl säälittäviä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Meni pupu pöksyyn kun tajusi että nyt sinäkin haluat oikeasti erota, ja luultavasti ihastuskin on hiipunut, mitä todennäköisimmin sen toisen naisen osalta. Nyt mies tajuaa ettei sillä ole sua eikä toista naista ja nyt pelottaa. Miehet on kyllä eron tullessa niin prkl säälittäviä. 😂
Niinhän se on. Kyllä minuakin hetken pelotti, mutta se meni ohi. Ilmeisesti hän on hukassa ilman henkilöä, johon purkaa tunteitaan.
Meillä ukko halusi erota, mutta ei hakenut kakkosvaihetta. Vittuilin sille niin kauan, että lopulta haki sitä. Sai siitä myös laskun maksettavakseen. Miksi minä olisin sitä hakenut ja maksanut, kun ero oli ukon toive.