Mitä "epämiehekkäitä" ominaisuuksia/tapoja miehelläsi on?
Siinäpä se otsikossa lukeekin eli mitä tapoja/ominaisuuksia miehelläsi on, mitkä ovat jollain tapaa epämiehekkäitä/naisellisia? :)
Omani ei seuraa lainkaan urheilua missään muodossa. Itse taas olen kova penkkiurheilija, erityisesti intohimoinen futisfani. Mies sitten aina kyselee minulta, mitä esim. Olympialaisissa on tapahtunut tai vaikka miten Valioliigassa on mennyt, että pystyy töissä kahvipöydässä juttelemaan.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain olen tältä palstalta oppinut, niin sen että sukupuoliroolit ovat pahasta vain silloin, kun ne ovat naisten kannalta epäedullisia. Muuten niillä voi mässäillä.
Naisvihaajalla ei ole mitään varaa tulla tänne itkemään.
Olet miljoona kertaa pahempi kuin kukaan palstan naisista.
Entäpä miesvihaajalla? Mitä naisvihaa kommentissa muka oli? Ihan asiallista juttua sukupuolirooleista.
Onhan se vähän kumma että feminismi yrittää kaikin keinoin hävittää maskuliinisuutta ja kuitenkin sitä sitten taas kaivataan.
Oma parrakas kalju mieheni, olemukseltaan siis tyypillisen miehekäs, on erittäin innoissaan huonekasveista ja niiden hoidosta. Hymyilyttää joskus kun äijä tohkeissaan kertoo rönslyliljojen ja saint paulioiden kukinnoista ja lässyttää kasveillemme :D
Ei pidä kaljasta. Juo aina kaljan sijasta siideriä, mitä makeampaa sitä parempi. Polttaa mentol-savukkeita.
Roikkuu Vuittonilla ja ostelee sieltä kaikkea sälää, ostelee minulle meikkejä Stockalta ja reissuista.
Pyytämättä siis.
Siksi mietin että nauttii siitä jotenkin salaa koska minusta tuo on todella epämiehekästä käytöstä :-o
Mieluummin tekisin nuo ostokset itse, jos antaisi minulle rahat.
t. rouva
Mies, joka häärää keittiössä tiskirätin kanssa, ja pilkuntarkasti putsaa jotain likaläikkiä, on kyllä varsinainen show stopper seksikkyyden kannalta. Samoin nalkuttava ja itseään kehuva mies on todella epämiehekäs.
Nalkutus ja iso perse. Muutoin on miehekäs ja raamikas, mutta nuo piirteet löytyvät.
Mieheni kasvattaa vihanneksia.
Hän on tehnyt kasvihuoneenkin.
Minä en kasvata mitään. Muutama sisäkukka.
Pelkää hullun lailla koiria, vaikka olis kissan kokoisia.
Kun ollaan johonkin lähdössä, se on meillä mies, joka säätää vaatteittensa kanssa. Ei tarvii kuin hiukan sanoa, että noissako meinaat lähteä, niin vaatteet vaihtuu heti!
Ei seuraa lätkää, jalkapalloa tms. Käyttää sukkahousuja.
Herkistyy usein tv:tä tai elokuvia katsellessaan, tykkää "akkamaisista" makeista drinkeistä ja on huonompi kuski kuin minä.
Ollaan muuten mekin katsottu yhdessä SatC ja Desperate Housewives, tykkäsi molemmista.
Tykkää syödä isoja annoksia lasten aamiaismuroja kulhosta (riisimuroja jne.). Tärkeän keskittyneenä mussuttaa sokeripommeja värikkäästä kulhosta. Kilisyttää ja kolisuttaa lusikalla, slurps, slurps. Hörppii lopuksi antaumuksella vielä sokerisen maidon kulhon reunalta.
(-> monen päivän turn off vaimolla taattu...)
Puhuu tunteistaan ja käy terapiassa.
On joskus ujo ja epävarma.
Syö mielellään makeisia.
Hame vain puuttuu päältä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epämiehekästä taitaa olla se, ettei jaksa katsoa jääkiekkoa eikä ole kiinnostunut lainkaan penkkiurheilusta tai ainakaan niistä lajeista, joita "kaikki muut" katsoo. Mun miehelle ei myöskään kelpaa perusolut tyyliin Karhu tai Karjala, pitää olla laadukkaampaa ja kalliimpaa.
Sekö on naisellista että haluaa laatukaljaa? Tykkään itsekin maistella hienommissa olutravintoloissa hyviä ulkomaisia oluita kuten Guinness vaikka peruslaageritkin menee. M22
En tarkoittanut, että laatuoluesta pitäminen on naisellista, vaan se, että Koffit ym. ei yksinkertaisesti kelpaa. On mieluummin ilman olutta kuin juo noita halpoja mäyräkoirakaljoja. Useimmille miehille kun uppoaa kalja kuin kalja.
Entinen mieheni käytti usein sanaa ihana.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin ilmeisesti sitten hyvin, hyvin naisellinen mies:
- en seuraa urheilua
- en ole kiinnostunut autoista, en minkäänlaisesta tekniikasta, en kasaa huonekaluja
- laulan sekä nais- että mieslaulajien biisejä (ja tietenkin myös paljon lastenlauluja)
- leikin paljon lapsen kanssa ja lepertelen hänelle..
- ..samoin lemmikkikanille
- nauran usein tyttömäisesti kikattaen
- käytän kosmetiikkaa aika ajoin (kuorinta, hajusteet, voiteet, peitepuikko, oma meikkivoide ym)
- käytän usein kotioloissa vaimon vaatteita (joskus läpällä kesähelteellä pukeuduin myös mekkoon)
- juon kaljan sijaan siidereitä, lonkeroita tai viiniä
Homo!
Mieheni lepertelee vauvallemme sellaisella hellyyttävällä falsettiäänellä. :D Lisäksi rakastaa suklaata ja jäätelöä. Ei myöskään koskaan epäröi pysähtyä kysymään neuvoa jos ollaan vaikka matkoilla vähän eksyksissä. Olen kuullut että ne on yleensä miehet jotka mieluummin hampaat irvessä kääntelee karttoja ja haluaa löytää omatoimisesti perille, meillä se olen minä..
- ei seuraa mitään urheilua, ei ymmärrä mikä siinä voi mikään ketään kiinnostaa
- ei tykkää kaljasta, lonkerot ja sidut niiden tilalta
- lässyttää meidän koirille paljon
- tykkää laitella pihaa, ostelee kukkia yms
- kikattaa välillä kun tarpeeksi kutittaa ;)
Tosin jos katsoo ympärilleen, niin tarkkaan saakin katsoa ja pitkään löytääkseen kiinnostavan naisen ystäväksi. Nykysuomalainen on pahasti sisältä vänkeröitynyt. Rehti ja suoraselkäinen - missä? Kuka uskaltaa kumota myytin ensimmäisenä? Keisarille voi heittää papan kalsongit.