Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meinaatte tehdä kun helteet tulee nyt torstaista alkaen?

Vierailija
01.06.2026 |

Itse pysyn visusti sisällä. En ole helteiden ystävä ollenkaan. Kivaa varmasti niille jotka siitä tykkäävät. Ei se pois minulta ole.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin. Ei niitä montaa tässä kylmässä maassa ole, eikä edes kovin lämpöisiä. Muualla Euroopassa Suomen kesää kutsuttaisiin kevääksi. 

Vierailija
2/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon islannissa, siellä on kylmää ja sateista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen 9 kk vuodesta joten todellakin nautin.

Vierailija
4/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule.

Tiesitkö että Suomessa on ihan itse keksitty että helleraja on 25 astetta, muualla se on jotain muuta.

Vierailija
5/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin auringosta ja lämmöstä, olen merenrannalla, tannaan mun jalat ruskeiksi ja viikonloppuna sitten bailaan uudessa minihameessa!

Vierailija
6/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän enää palella. Minulla on kaiketi huono verenkiero, koska tänä kesänä ei ole vielä kertaakaan ollut lämmin, vaan neule/huppari päällä joutunut menemään.  

Vierailija
7/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin. Ei niitä montaa tässä kylmässä maassa ole, eikä edes kovin lämpöisiä. Muualla Euroopassa Suomen kesää kutsuttaisiin kevääksi. 

Ai niin kuin viime vuoden heinäkuun 30 asteen helleputkea?

Vierailija
8/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin. Jos mahdollista niin tsekkailen missä on lämpimintä ja lähden päiväretkelle.. täällä Helsingissä meren lähellä on usein jopa kymmenen astetta viileämpää, kuin jos siirtyy ihan vaikka keski-uudellemaalle. Sama kun matkustelen, katselen aina, että mihin on tulossa lämpimintä ja siirryn sinne. Jos on yli 38 astetta, niin sitten en toki mutta kaikki alle 38 toimii mulle :) 

Vierailija
9/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan perunakellariin

Vierailija
10/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan toppatakin päälle ja villasukat, murjotan sisällä. Minähän en talvesta luovu!

Vierailija
11/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä, mutta tarkenen ehkä jo mekolla. Sitä on odotettu!

Vierailija
12/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli poikkeus, ei Suomessa kovin usein niin lämmin ole. Tietenkin se on nyt lisääntymään päin kiitos ilmastonmuutoksen. 

Vierailija
13/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viime vuosien kesät ovat olleet Suomessa ihan järkyttävän tukalia. Kuumuus on vielä pahempi kuin joissakin lämpimissä maissa, koska ilma on usein myös kostea ja aurinko porottaa lähes koko yön.

Vierailija
14/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan toppatakin päälle ja villasukat, murjotan sisällä. Minähän en talvesta luovu!

Joku vanhempi nainen oli nyt lauantaina (+23) liikenteessä pitkässä toppaliivissä, villapaidassa, paksussa kaulahuivissa ja talvikengissä. Paksut housut toki kans.

Ihan normaalin oloinen oli muuten, että vähän pisti silmään ja mietitytti mikähän tuonkin tarina lienee :D

Vierailija
15/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli poikkeus, ei Suomessa kovin usein niin lämmin ole. Tietenkin se on nyt lisääntymään päin kiitos ilmastonmuutoksen. 

On niitä superlämpimiä kesiä ollut nyt monia putkeen. Selvästi kesäajan lämpötilat kasvaneet Suomessakin.

Itse en nauti helleaalloista, tämän hetken sää olisi paras kesäsää minulle.

Vierailija
16/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa en enää ota mutta nautin muuten kesästä, lämmöstä oleilemalla ulkona lukien, täyttäen ristikoita ja vain kuunnellen lintukonserttia. Kunhan vedet lämpenee alan käydä uimassa. Täytyy nyt nauttia, pian on taas syys koleat ja vihmoo pisteliään kylmää vettä kasvoille.

Vierailija
17/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viime vuosien kesät ovat olleet Suomessa ihan järkyttävän tukalia. Kuumuus on vielä pahempi kuin joissakin lämpimissä maissa, koska ilma on usein myös kostea ja aurinko porottaa lähes koko yön.

Olisi varmaan pitänyt laittaa erikseen että minun mielestä eivät ole kovin lämpöisiä niin ei tarvitsisi kenenkään pahoittaa mieltään. Sehän on puhtaan subjektiivinen kokemus mitä pitää lämpöisenä ja mitä ei, itselleni alle 30 ei ole vielä mitenkään erityisen lämmin. 

Vierailija
18/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huolen etten tuuleta lämpöä sisälle. Kunnon tuulettimet hankin jo vuosia sitten.

Vierailija
19/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina meen Biorexiin. Siellä on ihanan viileää.

Vierailija
20/32 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyt on jo kaapissa kylmenemässä, menen ehdottomasti lähipuistoon niiden ja kahvitermoksen kera, saatan jopa hakea lähikaupan salaattibaarista salaatin. Luksusta, en vois olla onnellisempi.😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme