Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "epämiehekkäitä" ominaisuuksia/tapoja miehelläsi on?

Vierailija
22.12.2015 |

Siinäpä se otsikossa lukeekin eli mitä tapoja/ominaisuuksia miehelläsi on, mitkä ovat jollain tapaa epämiehekkäitä/naisellisia? :)

Omani ei seuraa lainkaan urheilua missään muodossa. Itse taas olen kova penkkiurheilija, erityisesti intohimoinen futisfani. Mies sitten aina kyselee minulta, mitä esim. Olympialaisissa on tapahtunut tai vaikka miten Valioliigassa on mennyt, että pystyy töissä kahvipöydässä juttelemaan.

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies itkee herkästi

Vierailija
62/192 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ruukaan monesti kuseksia istaaltaan, säästyy käsien pesulta, kun meinaavat muutenkin kuivettua.

T. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee vaatteita moneen kertaan ennen lähtöä.

Puhuu JA pussaa.

Liikuttuu herkästi.

Mun raavas, hyväsydäminen reilu Mies ❤

Vierailija
64/192 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtii lapsistaan enemmän kuin eksänsä. Eksänsä soittelee aina miehelleni että mitä mahtaa lapsille kuulua (lapset ovat aikuisia) koska eivät puhu äitinsä kanssa kuten isänsä kanssa. Mieheni myös paapoo lapsenlapsiaan huomattavasti enemmän kuin se lastenlasten mamma.

Vierailija
65/192 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tosi tarkka siitä, että kylppärissä pitää olla bidee. Tarttee sitä kakkosella käydessään. Itse käytän bideetä samaan tarkoitukseen paljon harvemmin enkä muutenkaan sen kanssa kovin usein lotraa, menkkojen aikaan välillä.

Vierailija
66/192 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ruukaan monesti kuseksia istaaltaan, säästyy käsien pesulta, kun meinaavat muutenkin kuivettua.

T. mies

Miten niin säästyy? Esim. pöntön nupissa on edellisen käyttäjän bakteereita, etkä tiedä miten hän on kuseksinut tai mitä tehnyt. Kädet pitää pestä vessan jälkeen. Käytä käsivoidetta.

Vierailija
67/192 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seuraa urheilua, minä seuraan.

Leikkii lasten kanssa PALJON, minä vähän.

Pesee pienimmän hampaat, minä en.

Ei KOSKAAN huuda tai natkuta, minä huudan ja natkutan.

Ymmärtää tunteita, minä en.

Käyttää pienimmän hammasoikojalla AINA, minä en.

Itkee Didoa kuunnellessaan, minä en itke mummuni hautajaisissakaan

Meillä menee hyvin, on mennyt jo 20 vuotta...;) Ihana mies

68/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se otsikossa lukeekin eli mitä tapoja/ominaisuuksia miehelläsi on, mitkä ovat jollain tapaa epämiehekkäitä/naisellisia? :)

Omani ei seuraa lainkaan urheilua missään muodossa. Itse taas olen kova penkkiurheilija, erityisesti intohimoinen futisfani. Mies sitten aina kyselee minulta, mitä esim. Olympialaisissa on tapahtunut tai vaikka miten Valioliigassa on mennyt, että pystyy töissä kahvipöydässä juttelemaan.

Mies pitää hiuksiaan naisellisella nutturalla,siis sellainen Pikku Myy-kampaus.

69/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni joka on todellinen herrasmies, mutta on joitakin naisellisia tapoja mitkä hän itsekin on nauraen myöntänyt joten ei se haittaa jos kerron ne teillekin; hän pitää istuessaan jalkaansa toisen päällä, siis reisiä päällekkäin. Hän inhoaa hämähäkkejä kuten minäkin, siksi lukkien ym. löytyessä jostain tyynyn alta, arvomme, kumpi sen menee häätämään. Yleensä lukki on jo mennyt matkoihinsa kun jompi kumpi meistä saapuu metrin minuuttivauhtia, sanomalehti valkorystysessä kourassa valmiina rullattuna. Miehelläni on tapana pötköttää sängyllä pehva aavistuksen koholla, sillain neitimäisesti... Hän ei ymmärrä tekniikan tai korjaamisen suhteen mitään, minä olen koonnut kaikki huonekalut tässä taloudessa, olen koulutukseltani seppä ja mieheni on kokki. Hän myös nuuhkii kaikki mahdolliset kosmetiikkaputelit ennen niiden ostoa, ja niiden on siis tuoksuttava, minun hajusteettomat tuotteeni eivät kelpaa. Mitähän vielä oli, ai niin, hänellä on tapana nousta seksin jälkeen heti sängystä pois ja aloittaa siivoaminen tai jokin muu askare, samalla kun minä jään kädet levälläni nukkumaan sängylle. Muistaakseni tämä liittyy jotenkin testosteronitasoihin. Aina kahvia tms. juodessaan mieheni pikkurilli nousee ilmaan ja ulos ei voi lähteä ellei tukassa ole edes vähän hiusgeeliä ja kaulalla vähän (liikaa) hajuvettä.

Vierailija
70/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrofoniin laulaessaan kallistaa välillä päätään ja nostaa samalla tyttömäisesti toista jalkaa taakse polvitaipeesta taittaen. Todella äijämeininkiä... Samainen karvanaama on hyvin tunteikas ja ailahteva, liikuttuu helposti (itkuun saakka) ja on empaattisuuden euroopanmestaritasoa.Hellä ja hoivaava, aivan uskomaton lasten kanssa. Näkee enneunia ja aavistelee asioita. Peilailee ja tarkastelee asuaan vaikka se olisi vaan tyyliin rotsi-reisitaskuhousut-maiharit. Hihittelee välillä melkoisesti.

Vierailija
71/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaiset miehet pääsee parisuhteisiin... itselläni on myös jotain ei-miehekkäitä ominaisuuksia, mutta mulle lyödään mikkihiiri-leima otsaan heti alkumetreillä ja suhteet jää haaveeksi. Ei mene taas tasan nallekarkit.

Vierailija
72/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ilmeisesti sitten hyvin, hyvin naisellinen mies:

- en seuraa urheilua

- en ole kiinnostunut autoista, en minkäänlaisesta tekniikasta, en kasaa huonekaluja

- laulan sekä nais- että mieslaulajien biisejä (ja tietenkin myös paljon lastenlauluja)

- leikin paljon lapsen kanssa ja lepertelen hänelle..

- ..samoin lemmikkikanille

- nauran usein tyttömäisesti kikattaen

- käytän kosmetiikkaa aika ajoin (kuorinta, hajusteet, voiteet, peitepuikko, oma meikkivoide ym)

- käytän usein kotioloissa vaimon vaatteita (joskus läpällä kesähelteellä pukeuduin myös mekkoon)

- juon kaljan sijaan siidereitä, lonkeroita tai viiniä

Vierailija
73/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsöpöliinejä... :)

Vierailija
74/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain olen tältä palstalta oppinut, niin sen että sukupuoliroolit ovat pahasta vain silloin, kun ne ovat naisten kannalta epäedullisia. Muuten niillä voi mässäillä.

Naisvihaajalla ei ole mitään varaa tulla tänne itkemään.

Olet miljoona kertaa pahempi kuin kukaan palstan naisista.

Miesvihaaja senkun sheimaa. Miehethän eivät voi itseään ja toisten miesten "kunniaa" edes puolustaa tai heti on naisia vihaava lassukka. Voi huoh.

Vierailija
75/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhottaa real housewifeja. Ollaan katottu yhdessä despiksiä ja gossip girliä. Siis sellasia maratoneja :D

Parasta on se, että ollaan oltu bileissä jossa yks näistä sarjoista tuli esille ja mies vaan naama peruslukemilla kuunteli vaikka tiesin täsmälleen, että hänellä olisi ollut painava mielipide onko se yks hahmo liero vai ei :D

Oon myöskin kuullut, että on kavereilleen selitellyt miksi meidän digiboksi on täynnä real housewifeja, sisustusohjelmia, sex and the citya jne. "Joo tukkii muija roskallaan nää aina" Hahaha :D Kyseessä 36-vuotias duunari.

Vierailija
76/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hirveän kriittinen hiuksistaan, eikä voi lähteä edes kauppaan elleivät hiukset ole hyvin 😀 Sitten hän tuppaa tykkäämään kaikenlaisista salmiakkijauhoista, tikkareista yms. enemmän lasten mieleen olevista karkeista hyvin paljon. Myös usein yhdessä pelleilemme ja puhumme kuin lapset konsanaan 😁

Vierailija
77/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on enemmän vaatteita ja kenkiä kuin minulla. Tykkää mussuttaa karkkia, minä en. Molemmat itketään salaa toisiltamme tunteellisia elokuvia.

Vierailija
78/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa korjata autoo/remontoida.

Lässyttää välillä, tätä tosin tekee vaan mun läsnäollessa:)

Vierailija
79/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syö salaatteja. Hävettää jos joskus automatkalla joudumme menemään vaikka ABCn buffettiin, no se hävettää muutenkin, niin tää lappaa niitä rehuja sieltä, kuin ne olisivat oikeaa ruokaa. Syö se toki ruuankin mutta niitä rehuja sen lisäksi.

Vierailija
80/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää usein kaljamahansa päällä kättä silleen kun raskaana olevat naiset. Karseen näköstä, oon kyllä kehottanu laihduttaan.