Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "epämiehekkäitä" ominaisuuksia/tapoja miehelläsi on?

Vierailija
22.12.2015 |

Siinäpä se otsikossa lukeekin eli mitä tapoja/ominaisuuksia miehelläsi on, mitkä ovat jollain tapaa epämiehekkäitä/naisellisia? :)

Omani ei seuraa lainkaan urheilua missään muodossa. Itse taas olen kova penkkiurheilija, erityisesti intohimoinen futisfani. Mies sitten aina kyselee minulta, mitä esim. Olympialaisissa on tapahtunut tai vaikka miten Valioliigassa on mennyt, että pystyy töissä kahvipöydässä juttelemaan.

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiehekästä taitaa olla se, ettei jaksa katsoa jääkiekkoa eikä ole kiinnostunut lainkaan penkkiurheilusta tai ainakaan niistä lajeista, joita "kaikki muut" katsoo. Mun miehelle ei myöskään kelpaa perusolut tyyliin Karhu tai Karjala, pitää olla laadukkaampaa ja kalliimpaa.

Totaalinen kiinnostuksen ja tietämyksen puute autoista ja muista moottorivehkeistä lienee epämiehekästä. Saisi jopa olla vähän kiinnostuneempi autoista, niin voitais joskus hankkia uus auto. Mutta kun vanhakin kuulemma toimii, niin mitä sitä vaihtamaan.

Vierailija
42/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelee Jenni Vartiaisen koko tuotantoa nonstoppina lähes päivittäin ja - arvatkaa vaan - vttu laulaa mukana! Arvatkaa miten ääliömäiseltä kuulostaa kun 100kg 188cm äijä laulaa möreällä äänellä "mun Tyttövuodet". Mä en kestä enää.

Ahahahaa eikä :D mulla yks kaverijätkä ja täysin sama juttu! Just tota Tyttövuosia rallattaessa tuli kyllä totaalinen wtf-fiilis...

Nyt on kyllä muijalla kestämistä. Otan todella osaa. Kosta sä jollain Robinilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei paljon ulkonäköönsä satsaa (toki on perussiisti), mutta tykkää ihan hirveästi, jos teen hänelle kasvohoidon tai jalkahoidon. Ulkomailla reissatessamme käy myös kosmetologin tekemissä hoidoissa.

Nuo nyt on muutenkin homo juttuja.

Vierailija
44/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ämmä! Reaktiivinen ja tunne-kaaos. Piikittelee ja natkuttaa. Muusta ny puhuattakaan. Juoruileva. Ja kohta ex. Halleluuja

Vierailija
45/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaa istualtaan. Aina tehnyt niin.

Kun pitää lähteä ulos, niin alkaa kampaamaan tukkaa ja kykkimään vessassa.

Yleensä just silloin, kun pitäisi olla jo ovesta ulkona.

Vierailija
46/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raavas ja isokokoinen urheilijamies. Mutta. Aina kun alkaa laulamaan esim. nyt joulubiisien tahdissa kuulostaa ihan 80-vuotiaalta Aune-mummulta joka laulaa aivan liian korkealta vanhainkodin ilta-hartaudessa. En käsitä miten tollasesta miehestä lähtee niin korkea ääni. Mutta en mä tuolle mitään viitsi sanoa kun niin innoissaan tykkää mukana laulaa kaikkialla....

Vierailija
47/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla raavas ja isokokoinen urheilijamies. Mutta. Aina kun alkaa laulamaan esim. nyt joulubiisien tahdissa kuulostaa ihan 80-vuotiaalta Aune-mummulta joka laulaa aivan liian korkealta vanhainkodin ilta-hartaudessa. En käsitä miten tollasesta miehestä lähtee niin korkea ääni. Mutta en mä tuolle mitään viitsi sanoa kun niin innoissaan tykkää mukana laulaa kaikkialla....

Nauran kyynelet silmissä, kun kuvittelen tämän "Aune-mummun" laulamassa :D

Vierailija
48/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää. Käyttää kaikenlaista kosmetiikkaa; kasvorasvaa, kuorintaa jne. Tykkää shoppailla vaatteita ja kenkiä. Lainaa minun vaatteitani, yksi päivä sillä oli mun raskaushousut kotihousuina. Värjäilee hiuksiaan. On hyvä tekemään ruokaa muttei kauheasti ymmärrä elektroniikan päälle. Ei osaa korjata mitään. Viipyy suihkussa ikuisuuden. Omistaa ison kokoelman hajuvesiä. Jne. 

Vierailija
49/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämiehekästä taitaa olla se, ettei jaksa katsoa jääkiekkoa eikä ole kiinnostunut lainkaan penkkiurheilusta tai ainakaan niistä lajeista, joita "kaikki muut" katsoo. Mun miehelle ei myöskään kelpaa perusolut tyyliin Karhu tai Karjala, pitää olla laadukkaampaa ja kalliimpaa.

Sekö on naisellista että haluaa laatukaljaa? Tykkään itsekin maistella hienommissa olutravintoloissa hyviä ulkomaisia oluita kuten Guinness vaikka peruslaageritkin menee. M22

Vierailija
50/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelee Jenni Vartiaisen koko tuotantoa nonstoppina lähes päivittäin ja - arvatkaa vaan - vttu laulaa mukana! Arvatkaa miten ääliömäiseltä kuulostaa kun 100kg 188cm äijä laulaa möreällä äänellä "mun Tyttövuodet". Mä en kestä enää.

Sehän just on miehekästä kun iso ukko uskaltaa tehdä tollasta ilman että pelkää nauramista :D

Vierailija
51/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puristelee mielellään multa finnejä.

Vierailija
52/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on henkisesti heikompi kuin minä.

Jos on vastakkain nainen joka on kasvanut tasapainoisessa kodissa ja mies jokaon kasvanut alistavassa kodissa, suurella todennäköisyydellä nainen on henkisesti vahvempi. Hassua että miehiltä usein odotetaan tällaista, mikä ei tule sukupuolen mukana. Usein se vaan nähdään näin, että kotona ja koulussa kiusatuksi joutunut epävarma mies ei ole mies ollenkaan.

Vierailija
53/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko nää epämiehekkäitä, mutta miehelle siisteys ja kodin kauneus on paljon tärkeämpää kuin minulle. Nytkin on koristellut jouluksi ja äsken pisti kynttilät palamaan kun syötiin illallista.

Tykkää keskustella. Nauttii kun teen hänelle joskus saunassa ihon kuorinnan ja kasvonaamion. Tykkää paljon enemmän makeasta kuin minä, ja on varsinkin suklaan ja kakkujen perään :) Ei katso koskaan urheilua, paitsi joskus jalkapallon arvokisoja. Käy joogassa. Neuloi itse itselleen villapuseron, kun ei löytänyt kaupoista mieleistään.

On samalla miehekkäin, suoraselkäisin ja ritarillisin ihminen, mitä olen koskaan tavannut <3

Vierailija
54/192 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttää väritöntä kynsilakkaa, koska se saa kynnet näyttämään kiiltävistä ja terveiltä.

Vierailija
55/192 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiehekkäintä mussa on varmaan se että vein äidiltä sen lapset. Ts. Lapset asuvat mun kaa. Äiti kärsii kun ei saa lapsilisiä ja elareita..lapsiaan ei haluu tavata. Tilanne on sama vieläkin vaik erosta on jo vuosia.

Vierailija
56/192 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies käyttää stay-up sukkia lähes viikoittain. Lämmittävät kuulemma mukavasti ja voi käydä helposti kusella. :-/

Vierailija
57/192 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies työskentelee lasten parissa. Ja se on muutenkin meistä se joka haluaa enemmän lapsia.

Vierailija
58/192 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesee perseensä aina kakkosella käytyään.

Sama! Ja muutenkin on ihan neuroottinen perseen pyyhkimisen kanssa.

Itselläni on peräpukamat ja ne vaativat erityistä huomiota persreiän puhtauteen jotta eivät kirvelisi.

Vedänkin "töötin" jälkeen persvaon aina puhtaaksi kostutetulla vessapaperilla. Eipä ole tullut edes mieleenkään tämän olevan erityisen epämiehekästä.

Kaikenlaista valopäätä täällä on liikkeellä.

Vierailija
59/192 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää leipomisesta, joogasta ja joululauluista.. Joskus myös "vahingossa" lässyttää kuin naiset. Mä oon se miehekkäämpi osapuoli muuten, paitsi ulkonäöltä. :D

Vierailija
60/192 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viilaa kynsiä.