Mitä "epämiehekkäitä" ominaisuuksia/tapoja miehelläsi on?
Siinäpä se otsikossa lukeekin eli mitä tapoja/ominaisuuksia miehelläsi on, mitkä ovat jollain tapaa epämiehekkäitä/naisellisia? :)
Omani ei seuraa lainkaan urheilua missään muodossa. Itse taas olen kova penkkiurheilija, erityisesti intohimoinen futisfani. Mies sitten aina kyselee minulta, mitä esim. Olympialaisissa on tapahtunut tai vaikka miten Valioliigassa on mennyt, että pystyy töissä kahvipöydässä juttelemaan.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Pesee perseensä aina kakkosella käytyään.
Sama! Ja muutenkin on ihan neuroottinen perseen pyyhkimisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun kannattais pestä perseesi sen jälkeen ku miehes on käyny kakkosella?
Onko hygieniasta huolehtiminen jotenkin naisellista ?Siis vain naisille kuuluvaa. Sehän on hyvä jos mies pese peppunsakin.
Mies siivoaa ja tekee kotitöitä oma-aloitteisesti. Seitsemän vuotisen yhdessä olomme aikana emme ole kertaakaan riidelleet kotitöistä. Me riidellään todella, todella harvoin, koska se mikä monessa suhteessa aiheuttaa kitkaa, ei ole meillä ongelma.
Rakastaa kyrpää. Muitakin kuin omaansa :)
Vierailija kirjoitti:
Itse pesen myös aina käsisuihkulla. En ajatellutkaan tämän olevan epämiesmäistä :d. Pesen kyllä jatkossakin. On paljon hellempi kun paperilla ei tarvi pyyhkiä loputtomiin. Ensin suihkuttaa pahimmat pois ja lopuksi paperilla. Luontoakin säästää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastaa kyrpää. Muitakin kuin omaansa :)
Niinpä. Osalla naisista on biukko kotona.
Mies ei ole pätkääkään kiinnostunut autoista. Meillä on molemmilla kyllä autot, mutta hän ajaisi vaikka kuinka kauan autollaan ja minä joudun potkimaan hänet autokaupoille auton vaihtoon. Viimeksi minä löysin hänelle auton ja ilmoitin hänelle että tuollainen olisi.
Nalkuttaa. On varmaan oppinut sen minulta...
Vierailija kirjoitti:
Entisellä poikaystävälläni oli pieni koira jolle aina lässytti.
Se on ihanaa ja kuuluu asiaan. :)
Hoitaa naamaansa enemmän kuin minä. On rasvat ja purkit ja purnukat.
Kuuntelee Jenni Vartiaisen koko tuotantoa nonstoppina lähes päivittäin ja - arvatkaa vaan - vttu laulaa mukana! Arvatkaa miten ääliömäiseltä kuulostaa kun 100kg 188cm äijä laulaa möreällä äänellä "mun Tyttövuodet". Mä en kestä enää.
Yrittää urheasti pidättää kyyneleitä perheleffojen herkissä kohdissa. Liikuttuu muutenkin kohtuu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelee Jenni Vartiaisen koko tuotantoa nonstoppina lähes päivittäin ja - arvatkaa vaan - vttu laulaa mukana! Arvatkaa miten ääliömäiseltä kuulostaa kun 100kg 188cm äijä laulaa möreällä äänellä "mun Tyttövuodet". Mä en kestä enää.
Ahahahaa eikä :D mulla yks kaverijätkä ja täysin sama juttu! Just tota Tyttövuosia rallattaessa tuli kyllä totaalinen wtf-fiilis...
Vierailija kirjoitti:
Yrittää urheasti pidättää kyyneleitä perheleffojen herkissä kohdissa. Liikuttuu muutenkin kohtuu helposti.
Cute!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahahahaa eikä :D mulla yks kaverijätkä ja täysin sama juttu! Just tota Tyttövuosia rallattaessa tuli kyllä totaalinen wtf-fiilis...
Ihme hinttejä teillä siellä, hyi.
Fanittaa Sailor Moonia. Mies on 35 v.