On ihan tosiasia että monet naiset käyttäytyvät tympeästi näteille naisille
Jos tämän asian ottaa joskus puheeksi omakohtaisena kokemuksena, miksi se otetaan niin aggressiivisesti vastaan? Tai sitten yrittämällä mitätöidä asian "luulet vaan!" Vaikk naisella olisi selvää näyttöä tapahtuneesta.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Jos tämän asian ottaa joskus puheeksi omakohtaisena kokemuksena, miksi se otetaan niin aggressiivisesti vastaan? Tai sitten yrittämällä mitätöidä asian "luulet vaan!" Vaikk naisella olisi selvää näyttöä tapahtuneesta.
Mua kiinnostaa mistä sä päättelet sen johtuvan nätteydestä? Koska jos se olisi vain siitä kiinni, niin silloinhan rumia naisia kohdeltaisi tosi hyvin... ja me kaikki tiedämme, että se ei tosiaan pidä paikkaansa.
Naisia on montaa lajia: kauniita, nättejä, söpöjä, seksikkäitä, muodokkaita.. kaunispiirteiset ei välttämättä ole kadehdituimpia vaan ne jollain tapaa viehättävimmät herättää toisten naisten kateuden ja mustasukkaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että jos joku ihan nätti, siis kuitenkin todella tavallinen, nainen oikein yrittää näyttää ylimaallisen kauniilta käyttämällä kaikkia kliseisiä kikkoja, eli on liian tehdyn näköinen, niin onhan se vähän ärsyttävää. Etenkin jos henkilöstä näkee että hänellä ehkä on liian suuret kuvitelmat itsestään. Mutta taas jos joku on selvästi luonnonkaunis (vaikka meikkiä olisikin) ilman liikaa yritystä ja on käytökseltäänkin sellainen, ettei tiedosta olevansa kaunis, niin se on jotenkin mahtavaa varmaan sekä naisista että miehistä, enkä näe että he joutuisivat useinkaan tympeästi kohdelluiksi.
Ai että sekin on ihan ärsyttävää jos tavallinen nainen haluaa näyttää kauniimnalta meikillä/ vaatetuksella :D Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas rentoa ja huumorintajuista porukkaa paikalla :D
Noihin aloituksiin väsyy, kun miltei päivittäin joku perustavispirkko luulee olevansa jotain erityisen nättiä.
Olenko sanonut olevani erityisen nätti? Ap
Aloituksen perusteella voi niin päätellä.
Jos asia ei näin ole: kehitä ilmaisuasi vastaamaan eksaktimmin tarkoittamaasi.
Kehitän. Hyvä että sinä olet noin fiksu ja ohjeistat, muuten en olisi koskaan tiedostanut ongelmaani.
Ap
"On ihan tosiasia että monet naiset käyttäytyvät tympeästi näteille naisille"
Kyllä, se on totista totta. Ja ne katseet sitten! Monta kertaa olen sivustakatsojana huomannut kuinka keskiverto-ämmät kateellisina katselee jotain nuorempaa ja kauniimpaa. Hyvin rahvasta ja älytöntä käyttäytymistä. Hyi.
Kaunis ei välttämättä ärsytä muita naisia, vaan kun nainen tihkuu seksikkyyttä=uhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että jos joku ihan nätti, siis kuitenkin todella tavallinen, nainen oikein yrittää näyttää ylimaallisen kauniilta käyttämällä kaikkia kliseisiä kikkoja, eli on liian tehdyn näköinen, niin onhan se vähän ärsyttävää. Etenkin jos henkilöstä näkee että hänellä ehkä on liian suuret kuvitelmat itsestään. Mutta taas jos joku on selvästi luonnonkaunis (vaikka meikkiä olisikin) ilman liikaa yritystä ja on käytökseltäänkin sellainen, ettei tiedosta olevansa kaunis, niin se on jotenkin mahtavaa varmaan sekä naisista että miehistä, enkä näe että he joutuisivat useinkaan tympeästi kohdelluiksi.
Ai että sekin on ihan ärsyttävää jos tavallinen nainen haluaa näyttää kauniimnalta meikillä/ vaatetuksella :D Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä. :)
En mä ihan niin tarkoittanut. Vaan että jos sen laittautuneen tavallisen naisen käytöksestä ja olemuksesta huokuu se, että hän on olevinaan siinä pelkkää uskomatonta kauneutta vain, katsokaa ja kadehtikaa.
Vierailija kirjoitti:
YouTubesta katsoin videon Amerikasta. Pari näistä oli viikon töissä jossain kahvilassa ja siellähän tipit ovat usein suuremmat kuin varsinainen palkka, jos sitä edes on.
Jutun juoni oli sellainen että toisella viikolla näillä naisilla oli melkoisen suuriksi topatut rintaliivit ja kuten arvata saattoi niin topatuissa liiveissä juomarahat olivat järkyttävän paljon isommat.
Mutta erikoinen juttu tässä testissä oli että nimenomaan naisasiakkaat antoivat isorintaisille naisille vielä miehiäkin suuremmat tipit.
Tämä asia jäi jotenkin vaivaamaan, mitään selitystä asialle ei ainakaan videolla osattu antaa.
Olen kyllä joskus ollut pienirintaisille kateellinen enää en kyllä ole.
Oliko se tää Myytinmurtajien video?
Olen kaunis nainen ja sinkku. En etsi miestä, olen tyytyväinen elämääni yksin. Huomaan miesten katselevan, mutta kun en kiinnitä heihin huomiota, heidän katseensa kohdistuu muualle. Mutta eniten naiset katselevat, arvostelevasti. Naiset ovat kateellisia kauniimmille, he eivät voi sietää, jos joku on paremman näköinen. Varsinkin sinkku, joka ei etsi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ihan niin tarkoittanut. Vaan että jos sen laittautuneen tavallisen naisen käytöksestä ja olemuksesta huokuu se, että hän on olevinaan siinä pelkkää uskomatonta kauneutta vain, katsokaa ja kadehtikaa.
No musta ei kyllä sellaista huou! Olen tyytyväinen naamaani, se on ihan söpö ja nätti. En kuvittele liikoja itsestäni. Ap
Aika usealla mun tuntemalla kauniilla naisella on tosi huono itsetunto. Luulen että johtuu osittain muiden naisten kateudesta/väheksyvästä asenteesta. Nainen on naiselle susi ja kauniit naiset ovat uhkia.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis nainen ja sinkku. En etsi miestä, olen tyytyväinen elämääni yksin. Huomaan miesten katselevan, mutta kun en kiinnitä heihin huomiota, heidän katseensa kohdistuu muualle. Mutta eniten naiset katselevat, arvostelevasti. Naiset ovat kateellisia kauniimmille, he eivät voi sietää, jos joku on paremman näköinen. Varsinkin sinkku, joka ei etsi miestä.
Et nosta heidän omaa statustaan. Ei ole hyödyllistä olla sinun joukossasi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tietää a) että olet sinkku ja b) et etsi miestä?
Siis samantekevää etsitkö vai et tm, mutta lukeeko sulla otsassa sinkku vai mistä sen muut tietää?
Ellei siis tunne ja näin ollen tiedä..
Roskasakkia ovat, joilla heikko itsetunto, tai ehkä kehitysvammmaisia, jos pitää tuijottaa suu auki.
Olen huomannut tuon käytöksen mitä kauniit ihmiset kokevat, vaikka en itse sitä ole kokenut, koska en ole näyttävällä tavalla kaunis ja huoliteltu, vaan ihan vaan nätti.
Jos vaikka miehistä 95 % käyttäytyy kohteliaammin kaunista naista kohtaan ja naisistakin iso osa, tuntuu sitä pahemmalta joidenkin naisten nyreä käytös. Minulla on kollegana aivan superluokan kaunotar, jota miehetkin vähän ujostelevat ja naisista jotkut näyttävät kateutensa suoraan. Ysin naisilla ei ole samaa ongelmaa, kaikki miehet kohtelevat paremmin ja naisista vain kourallinen käyttäytyy epämiellyttävästi.
On myös naisia, jotka ovat vain omasta mielestään kauniin näköisiä ja käyttäytyvät sen vuoksi omituisesti.
Tiedätte sen naistyypin, joka näyttää enemmän dragqueenilta, mutta luulevat olevansa mielettömiä seksipommeja. Tunnustan, että saatan käyttäytyä tämän ryhmän edustajia kohtaan tympeämmin kuin muita keskimäärin.
Minusta olisi palvelus heille, jos joku kertoisi, ettei tussilla piirretyt kulmakarvat ja kilo aurinkopuuteria oikeasti kaunista. Eikä varsinkaan ne tatuoidut huultenympärysrajaukset....
En ole kaunotar, mutta laihdutuksen ja ulkonäön muun kohentamisen jälkeen siirtynyt rumasta ryhmään nätti. Kaikkialla ja kaikin tavoin miehet ikäluokasta 15-100 v. kohtelevat paljon paremmin. Myös tuntemattomat naiset ovat ystävällisempiä ja saan parempaa palvelua. Entuudestaan tutut pitävät minua kiinnostavampana kuin ennen, jos he ovat edelleen paremman näköisiä kuin minä.
Ikävä kyllä monet niistä, joiden "ohi" olen mennyt ulkonäöllisesti, käyttäytyvät tosi kurjasti. Esimerkiksi työpaikalla en sovi enää vanhaan porukkaan, mutta toisaalta minut hyväksytään nätimpien ja nuorempien joukkoon. Emme ole teini-ikäisiä niin kuin voisi kuvitella, vaan olen 40 vuotta täyttänyt. Syynäkään ei ole se, että juttelisin vaikka ulkonäöstä, ruokavaliosta tai liikunnasta. Ne ovat edelleen tylsiä aiheita ja välillä ärsyttää uuden porukan pinnallisuus. Niille toisille en vain enää kelpaa.
Olen saanut muutaman erikoisen känniavautumisen tavallisemmalta naiselta joten uskon että ap:n väittämä pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kateellisia kauniimmille, he eivät voi sietää, jos joku on paremman näköinen. Varsinkin sinkku, joka ei etsi miestä.
Naiset ovat kateellisia niille naisille jotka "painivat samassa sarjassa" heidän kanssaan. Kauniimpi, "ylemmän sarjan" nainen on sosiaalinen resurssi, jonka kanssa kannattaa verkostoitua parantaakseen omaa sosiaalista asemaa yhteisön hierarkiassa.
Näin siis jos "eläimelliset vaistomme" vastaisivat nykyisin sosiaalisesta käytöksestämme. Ne vaikuttavat taustalla toki taustalla mutta älykkään ihmisen sosiaalista statusta ja toimintaa määrittää useat muut ominaisuudet ennen ulkonäköä. Ulkonäöllisten mieltymysten ja "kauneuden" tarkoituksena oli alunperin viestittää lisääntymiskyvystä (terve eli ei epämuodostumia, kykenee synnyttämään ja hoivaamaan lasta eli leveä lantio ja rinnat, geenipoolin laajuuden takaaminen eli paria valitessa kumppanit pyrkivät välttämään liikaa itsenkaltaisuutta jälkeläisen terveyden takaamiseksi ja osin yksilöiden väliset mieltymysvaihtelut perustuvat tähän).
Niin niin.. ;)