Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin polttaa 10.000 euroa käteistä

Vierailija
18.12.2015 |

Niin, olen siis koko elämäni tehnyt töitä ja haalinut rahaa. Sitä on kertynyt niin paljon, että en tiedä mitä sillä tekisin. Minulla on kaikki materia mitä tarvitsen, olen matkustellut ja lahjoittanutkin jonkin verran. Ärsyttää kun koko maailma pyörii rahan ja kuluttamisen ympärillä. Sekä köyhät että rikkaat haluavat koko ajan lisää rahaa.

Ajattelin polttaa pienen osan omaisuudestani, ihan hyvin vuoksi. Se olisi kai eräänlainen protesti nykyistä elämänmenoa vastaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge ne hanuriin

Vierailija
2/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, Tiedän yhen joka lensi shanghaihin juomaan yhden oluen, sitten lensi takas :D oli kuulemma tullissa selittämistä

-m35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäällään mielenkiintoinen statementti. Eli julistat että olet tuhlannut elämäsi turhuuteen, vedät saavutuksesi vessanpöntöstä alas ja jatkat elämääsi samaan malliin?

Vierailija
4/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh, Tiedän yhen joka lensi shanghaihin juomaan yhden oluen, sitten lensi takas :D oli kuulemma tullissa selittämistä

-m35

Mä oon joskus kattonut Lontoon lentoja siten, että olisin siellä la-aamuna klo 9 ja lentäisin samana iltana takaisin. Kävisin kattomassa mun lempparitauluja National Galleryssä, Piccadillyn Waterstones-kirjakaupassa ja  sitten lounaalla yhdessä vege-ravintolassa :) 

Vierailija
5/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäällään mielenkiintoinen statementti. Eli julistat että olet tuhlannut elämäsi turhuuteen, vedät saavutuksesi vessanpöntöstä alas ja jatkat elämääsi samaan malliin?

Ei, vaan olen tehnyt työtä josta pidän, ja saanut siitä kohtuullisen hyvää palkkaa. Elämäntyylini on vaatimaton, joten säästöön on jäänyt joka kuukausi noin tuhat euroa parin kymmenen vuoden ajan. 

-ap

Vierailija
6/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi lahjoittaa meidän perheelle kyseisen summan. Mutta eihän ap:lla olekaan sellaista summaa :(

Vierailija
7/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lahjoittaisi jollekin, joka rahat todella tarvitsee? Vaikka syöpäsairaalle lapselle tms. Se antaisi rahoille merkityksen, polttaminen ei. Protestina tuo rahojen polttaminen ei oikein toimi kun ei ketään kiinnosta, mitä omilla rahoillasi teet.

Vierailija
8/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK

Tai sitten voit antaa rahat jollekin, jolla ei oo mitään. Vanhainkodille vaikka teatteriesityksiä. Hyötyy myös persaukiset näyttelijät.

Vierailija
9/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saita ei voi sallia, että muille koituisi iloa.

Vierailija
10/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpöhöpö

Vierailija
11/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku todella hauska yllätys jollekulle. Tuolla summalla saat jonkun elämään ison pläjäyksen ilahtumista. 

Hakkaa mielestäni mennen tullen setelien polttamisen tai kuoharissa kylpemisen :)

Vierailija
12/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protestina millekään ap:n aloitus on erittäin huono. Ilmentää täydellistä tylsistymistä ja vieraantumista kaikesta. Ja mielikuvituksen puutetta.

Vierailija
13/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mielelläni voisin auttaa sua ongelmassasi ottamalla ylimääräiset, pahaa mieltä aiheuttaneet rahasi itselleni.

Vierailija
14/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi joku todella hauska yllätys jollekulle. Tuolla summalla saat jonkun elämään ison pläjäyksen ilahtumista. 

Hakkaa mielestäni mennen tullen setelien polttamisen tai kuoharissa kylpemisen :)

No se kuoharissa kylpeminenkin tuottaisi aika paljon hyvää. Yli 50% valtiolle alkon katteina ja veroina, rahtifirmalle keikka ym... Pullot alkoon raahaavakin saisi evästä moneksi päiväksi.

Vierailija
15/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ollut nyt kysymys mistään tuollaisesta. AP halusi vain näyttää keskisormea kaikille ja purkaa omaa onnettomuuttaan ja sitten valehdella itselleen että kaikki on hyvin ja jatkaa entiseen malliin elämäänsä.

Vierailija
16/16 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen noin joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän