Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos pyytää jättämään joulukukan mun nimellä alakerran pitseriaan?

Vierailija
18.12.2015 |

Tuttava tuo minulle joulukukan ja en ehkä ole juuri silloin kotona tai en ehdi avaamaan. Voin sopia asiasta alakerran pitserian kanssa. Se käy varmasti heille, koska veljeni on joskus jättänyt minun ruokakassin sinne pitseriaan.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika outoo.

Vierailija
2/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se outoa. Jos käytät pitserian palveluja vähintään pari kertaa viikossa, se on just ja just ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se outoa. Jos käytät pitserian palveluja vähintään pari kertaa viikossa, se on just ja just ok.

Ostan sieltä pitsan kotimatkalla ehkä kolme kertaa viikossa ja aina lauantaina. Ja he tuntevat minut hyvin. Eli voin siis pyytää tuttavaa jättämään joulukukan sinne pitseriaan?

Vierailija
4/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa siinä on? Ja siis nimenomaan outoa? On tyhmää, jos et kerro pizzeriaan tyypeille että olet pyytänyt jättämään joulukukkasi heille ja kiitä heitä siitä, että auttavat sinua tässä asiassa, mutta ei se outoa ole. 

Jouluna tuodaan kukkia ja muitakin lahjoja koteihin, ja ellei lähetti pääse rappuun, täytyy keksiä vaihtoehtoisia ratkaisuja. Ei se ole outoa, vaan luovaa. 

Vierailija
5/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa.

Et ehdi avata ovea? Ei joulukukkia sinulle

Vierailija
6/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ei "ehdi" avaamaan ovea? Mieluummin se kukka sitten oven taakse tai ei kukkaa ollenkaan. Ihme pakkomielle saada joulukukka vaikka ei ole sitä itse vastaanottamassa. Mulla jäisi kukka viemättä jos ei löydy sellaista aikaa että kukan saaja olisi kotona.

Vierailija
7/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ehdi avaamaan." Mitä vittua?

Vierailija
8/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ei "ehdi" avaamaan ovea? Mieluummin se kukka sitten oven taakse tai ei kukkaa ollenkaan. Ihme pakkomielle saada joulukukka vaikka ei ole sitä itse vastaanottamassa. Mulla jäisi kukka viemättä jos ei löydy sellaista aikaa että kukan saaja olisi kotona.

Minun talossa on alaovi kiinni ja summeri ovessa. Ei sinne ulos voi jättää kukkaa. En ehkä edes ole kotona silloin, vaan esim lenkillä.

Voi myös olla, että teen just jotain vaikka keittiössä enkä pääse avaamaan. Onko tämä siis teistä outoa, ettei pääse avaamaan jos tekee jotain esim keittiössä. Jos se on outoa, niin mitkä syyt sitten teidän mielestä ovat sellaisia, ettei ole outoa, jos ei pääse avaamaan?

Vierailija
9/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vittuja. Voi tarkoittaa sitä, että työskentelee kotona ja on esim. puhelimessa.

Vierailija
10/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä pizzaa viikossa?

Vierailija
11/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vittuja. Voi tarkoittaa sitä, että työskentelee kotona ja on esim. puhelimessa.

Niin, voin ihan hyvin olla puhelimessa, kun se tuttava tulee tuomaan joulukukkaa!

Vierailija
12/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole kaiken päivää kotona niin, että kukkakaupan lähetti voi toimnittaa kukan oikeaan osoitteeseen oman aikataulunsa mukaan. Kaupungeissa kerrostalojen rappukäytäviin ei välttämättä pääse, koska sisäänpääsy on summerin tai koodin takana, jota lähettäjä ei välttämättä tiedä. 

Mutta kylläpä ap syö paljon pizzaa! :)

4

Vierailija
13/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne pitserian pojat rauhaan, lunttu! Kyllä me sinunlaisesi tiedetään!

Vierailija
14/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on outoa. Sun tuttava on tulossa tuomaan sulle joulukukan ja toivottamaan näin hyvää mieltä. Sulla ei ole sen vertaa aikaa että olisit sen aikaa kotona? Jo on maailma menny itsekeskeiseksi, jos tuossa oli sun syyt. Mä kuvittelisin että vähintää oot töissä silloin tai pää kainalossa lääkärissä.

Vierailija
15/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi outoa jos et olisi kotona esim useampaan päivään tai tuttavalle sopii vain yksi tietty hetki toimittaa kukka etkä ole silloin kotona. 

Mutta jos kuitenkin olet kotona etkä vain "ehdi" avaamaan niin on outoa! Se kukka on joulumuistaminen ja kyllä siinä yhteydessä tuttava varmaan haluaa kuulumisetkin vaihtaa. Myös se että "saatat olla lenkillä" juuri silloin kun tuttava tuo kukan on outoa, sopikaa milloin hän tuo sen äläkä lähde silloin lenkille. 

Vierailija
16/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä kokkaamassa eikä ehdi ovea avata? WTF???

Vierailija
17/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sopiko, että tulen tuomaan sinulle joulukukan lauantaina tai sunnuntaina? Milloin olet kotona?

- En tiedä. Mulla voi olla jotain kesken keittiössä. En voi avata ovea. Tai voin olla lenkillä. Jätä alakerran pizzeriaan....

Outoa? Ei toki

Vierailija
18/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voin ihan hyvin olla puhelimessa, kun se tuttava tulee tuomaan joulukukkaa!

Tämän epäkohdan varmistaseksi, jos satut vastaamaan puhelimeen jota puhelua et ilmeisesti nyt edes odota. Sun pitää kysyä voiko alakerran pitseria ottaa sen kukan vastaan. Miten sä et voi painaa summeria puhelimessa ollessasi?

Vierailija
19/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on outoa. Sun tuttava on tulossa tuomaan sulle joulukukan ja toivottamaan näin hyvää mieltä. Sulla ei ole sen vertaa aikaa että olisit sen aikaa kotona? Jo on maailma menny itsekeskeiseksi, jos tuossa oli sun syyt. Mä kuvittelisin että vähintää oot töissä silloin tai pää kainalossa lääkärissä.

Ei ole mitään outoa, jos on puhuu puhelimeen ja samalla täytyy olla tietokoneella. Minä en ainakaan missään tapuksessa voi sanoa yhteistyökumppanille: venaas vähä, ovikello soi!

(yrittäjän arkea)

Vierailija
20/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap ei halua tavata tuttavaansa mutta haluaa saada joulukukan silti. On paitsi outoa niin myös töykeää ja epäkohteliasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän