Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos pyytää jättämään joulukukan mun nimellä alakerran pitseriaan?

Vierailija
18.12.2015 |

Tuttava tuo minulle joulukukan ja en ehkä ole juuri silloin kotona tai en ehdi avaamaan. Voin sopia asiasta alakerran pitserian kanssa. Se käy varmasti heille, koska veljeni on joskus jättänyt minun ruokakassin sinne pitseriaan.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko oikeasti syynä asuntosi sotkuisuus? Onko sinulla henkisiä ongelmia? En todellakaan tarkoita pahalla, itsellänikin joskus nimittäin ollut ja vaikutti kyllä paljon myös kodin siisteystasoon.

Jos tämä ystäväsi on läheinen, voisithan puhua hänelle asiasta? Tai hakea muuten apua, ei kenenkään tarvitse yksin pärjätä.

Jos vain millään jaksat, voisit koittaa siivota asuntoasi ennen joulua. Kuvittele sitä olotilaa siivouksen jälkeen, kun voit hengähtää raikkaassa ja puhtaassa kodissa sekä odottaa ystävääsi kahville ja tuomaan kukkaa. Ymmärrän kyllä jos et jaksa, mutta koita edes. Se on jo todella hyvin.

Tsemppiä!

Vierailija
42/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitä pizzalaatikkovuorta ap:n kämpässä :O

Ei kun ihan totta, ap, ala vähentää sitä jätemäärää. Vie roskasäkkejä vaikka yöllä roskikseen jos naapurien näkeminen hävettää. Hyötyjätettä voit viedä muuallekin kuin oman talon keräykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on töissä eikä ehdi keskellä päivää juosta vastaanottamaan kukkia, on huono ihminen? Ei yllätä, täällä.

Vierailija
44/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran täällä vedet silmissä tälle keskustelulle :D Ap:lla on niin naurettava tekosyy sille, ettei voi avata ovea. Jos sun kämppäs on paskanen läävä, niin ei sitä kyllä yksi joulukukka kaunista... Nyt oikeesti ryhdistäyty nainen!

Vierailija
45/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on outoa. En mä edes kehtaisi mennä johonkin randompizzeriaan ja tunkea niille jotain joulukukkaa samalla selittäen että se tulee yläkerran maijalle sitten.

Vierailija
46/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pitserian työntekijät ole mikään ap:n henkilökohtainen posti- ja lähettipalvelu. Nyt siivoomaan se läävä!!!

Vierailija
47/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin ketju hetkeen. Mutta, eihän tälle voi kun nauraa.

Vierailija kirjoitti:

Mä nauran täällä vedet silmissä tälle keskustelulle :D Ap:lla on niin naurettava tekosyy sille, ettei voi avata ovea. Jos sun kämppäs on paskanen läävä, niin ei sitä kyllä yksi joulukukka kaunista... Nyt oikeesti ryhdistäyty nainen!

Vierailija
48/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta mulla ainakin alkoi tehdä mieli pizzaa, kun luin tämän keskustelun. :D Oispa alakerrassa pizzeria.

Vierailija
49/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta mulla ainakin alkoi tehdä mieli pizzaa, kun luin tämän keskustelun. :D Oispa alakerrassa pizzeria.

Niinpä. Nyt on pakko kyl pitää pitsaperjantai ja käydä ostamassa joku joulukukka. Otan kukan mukaan pitsnhakureissulle pitseriaan ja laitan hetkeksi siihen tiskille ihan vaan fiilistelläkseni tämän ketjun hauskuutta :) Kiitos tästä ap:lle (tiedä sit millon ehdit lukee tän viestin, jos oot lenkil tai keittiössä tekemäs jotain) ja ketjulaisille. Hyvää viikonloppua!

Vierailija
50/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on töissä eikä ehdi keskellä päivää juosta vastaanottamaan kukkia, on huono ihminen? Ei yllätä, täällä.

No "työpaikka" ap:lle ilmestyi vasta viime metreillä... Aiemmin hän sanoi olevansa keittiössä tai lenkillä silloin, kun tuttava tulee sen kukkansa kanssa...

Vierailija
51/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Nyt on pakko kyl pitää pitsaperjantai ja käydä ostamassa joku joulukukka. Otan kukan mukaan pitsnhakureissulle pitseriaan ja laitan hetkeksi siihen tiskille ihan vaan fiilistelläkseni tämän ketjun hauskuutta :) Kiitos tästä ap:lle (tiedä sit millon ehdit lukee tän viestin, jos oot lenkil tai keittiössä tekemäs jotain) ja ketjulaisille. Hyvää viikonloppua!

Eli tämä ketju olikin oikeasti kukkakauppiaiden ja pizzanpaistajien salajuoni saada ihmiset ostamaan enemmän kukkia ja pizzaa! Ovelaa.

Vierailija
52/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista moikata ja hymyillä tietäväisesti, jos joku toinen AV-mamma sattuu olemaan kukkansa kanssa hakemassa pitsaa samaan aikaan! :)

Vierailija
53/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä pizzeriassa kotiinkuljetusta? Ne pojathan vois kuskata samalla av-mammojen joulukukat.

Vierailija
54/54 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap seksityöläinen eikä tuttava tiedä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi