Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet saanut jouluavusta/joulupuusta?

Vierailija
17.12.2015 |

Oliko lahja mieluinen? Millainen oli taloudellinen tilanteesi lahjan saannin aikaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietty et pitikö lapset :)

Vierailija
2/11 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

70€ lahjakortin ruokakauppaan, 2x50€ stockan lahjakorttia, 4x40€:n lasten toiveiden mukaiset joululahjat . Olen yh ja tulot 400€ /kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70€ lahjakortin ruokakauppaan, 2x50€ stockan lahjakorttia, 4x40€:n lasten toiveiden mukaiset joululahjat . Olen yh ja tulot 400€ /kk

Ohho! Aika kovat lahjat! Et maininnut lainkaan, olitko itse/olivatko lapsesi tyytyväisiä?

Mistä tiedät lasten lahjojen olevan 40€?

Vierailija
4/11 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai srk:lta pari kertaa ruokalahjakortteja kun olin pieni .Äitini oli 3 lapsen yksinhuoltaja. Äitini kävi töissä( ph) , ei polttanut eikä juonut.Raha vaan ei aina riittänyt, vaikka nuukasti elettiinkin.Itse en ole saanut mitään enkä edes hakenut.

Vierailija
5/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat lahjat! Varmaan helpottaa arkea? :)

Vierailija
6/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmen lapsen yksinhuoltaja ja nyt kuntoutustuella. Tulot eivät ole suuret, mutta tulemme toimeen. 

Olen saanut jonkun kerran lahjakortteja seurakunnalta ja SPR:ltä, koskaan en ole mitään pyytänyt. Ja nyt jo hiukan nolotti, kun diakonissa kiikutti pullapussia ja sukkia meille.. 

Minusta tuntuu, että on varmasti tässäkin kunnassa enemmän apua tarvitsevia kuin minä. Mutta näytän ehkä ulospäin niin köyhältä, kun ajan vanhalla autolla ja käyn hyvin harvoin kuntakeskuksessa.. En vain osaa tätä kuluttamisen riemujuhlaa näyttää ulospäin. 

Toivottavasti apua saa nekin, jotka sitä oikeasti tarvitsevat.. Siunattua joulua..

Vierailija
7/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tulot voivat olla 400 euroa kuussa? Jo lapsilisät neljästä on tuon summan, lisäksi elarit ja vähintään toimeentulotukeen on oikeutettu, samoin varmasti asumistukeen.

Vierailija
8/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tulot voivat olla 400 euroa kuussa? Jo lapsilisät neljästä on tuon summan, lisäksi elarit ja vähintään toimeentulotukeen on oikeutettu, samoin varmasti asumistukeen.

ihmettelin samaa.

Vierailija
9/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epäilevä olo. Osallistuin innoissani jouluapuun, laitoin oikeasti kalliit lahjat tulotasolleni. Lahjojen toimituksen jälkeen ei ole tullut kiitosta, paketit napattiin etuovelta kiireesti rööki suussa. Ei vaan jäänyt kiva maku suuhun. Tuli mieleen just se, että annoi paljon täysin tuntemattomalle paljon. En voi oikeasti edes tietää, onko hänellä lapsia.

uskoin asiaan vahvasti kun ostin lahjat. Nyt on vaan kummallinen olo. Alue eikä autot pihassa eivät todellakaan vaikuttaneet huonosti toimeentulevilta.

Vierailija
10/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoo?

Vierailija
11/11 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä jaetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän