Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän ystävän käytös ihmetyttää..

Vierailija
17.12.2015 |

Ostimme tänään uuden omakotitalon. Saimme pankista sitä varten lainaa ja nyt teimme kaupat omakotitalosta. Kerroin sitten iloisesti puhelimessa, että nyt se on sitten vihdoin ja viimein totta, ostimme oman talon. Ystäväni siinä naurahti ilkeään sävyyn ja alkoi siinä sitten latelemaan kuinka meille ei omakotitalo sovi ja kuinka emme maksa velkojamme pois, emme hänen mielestä pärjää omakotitalossa. Hämmennyin todella ystäväni käytöksestä... Vaihdoinkin puheenaihetta meidän tulevaan muksuun ja sen kuulumisia, mitä neuvolassa on kerrottu.. Eipä sitä sekään enään kiinnostanut, oli vaan kamalan hiljainen, ainut mitä puhelimesta kuului, niin "Aha,selvä,joo.o"

Harmittaa koko puhelu. Heti kun minulla menee hyvin eikä huonosti, niin siltä tulee tämmöinen reagointi! Hieman ärsyttävää!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no kyllä muakin tuollainen ärsyttäisi. Itse asiassa ärsyttää kun eräs tuttavani saa toisen muksun ja on niin saatanan innoissaan, että jakelee instanssa hänen vauvatavara ostoksiaan! Aarghh!Kiehun aina kun hänen kuvia katselen!!

Kannattaisi varmaan miettiä miksi sinua ärsyttää.

Vierailija
22/27 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuollaisen ihmisen kanssa ei oikeastaan voi olla ystävä, hän ei toivo sinulle hyvää, niin on melkeinpä sama nauttia sitten kateudesta. Eipä sitä usein edes tajua saavuttaneensa jotain, ennen kuin huomaa että joku on kateellinen. Onnea talokaupoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuollaisen ihmisen kanssa ei oikeastaan voi olla ystävä, hän ei toivo sinulle hyvää, niin on melkeinpä sama nauttia sitten kateudesta. Eipä sitä usein edes tajua saavuttaneensa jotain, ennen kuin huomaa että joku on kateellinen. Onnea talokaupoista!

Kiitos onnitteluista. Ehkä parempi pitää pieni välitauko ystävääni.

Vierailija
24/27 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no kyllä muakin tuollainen ärsyttäisi. Itse asiassa ärsyttää kun eräs tuttavani saa toisen muksun ja on niin saatanan innoissaan, että jakelee instanssa hänen vauvatavara ostoksiaan! Aarghh!Kiehun aina kun hänen kuvia katselen!!

Siinähän kiehut. Ei haittaa minua pätkän vertaa!! Kateus taitaa sinuakin riivata. Mutta sinulle minä toivon todella hartaasti ettet ikinä tule saamaan lapsia, olet sen verran idiootti ettet niitä edes ansaitse!

Vierailija
25/27 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaverisi olla kateellinen. Unohda kaverisi ja etsi parempia ystäviä jotka jaksaa kuunnella sinua myös hyvinä hetkinäkin!

Vierailija
26/27 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti siis ystäväsi tuntee sinut erittäin hyvin ja pystyy antamaan sinusta tällaisen analyysin joten sinuna miettisin hyvin tarkkaan. Aistin kirjoituksestasi hivenen kipua ja tuskaa, ehkä hieman häpeääkin kun osui oikeaan kiusallinen totuus.

Vierailija
27/27 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän kiehut. Ei haittaa minua pätkän vertaa!! Kateus taitaa sinuakin riivata. Mutta sinulle minä toivon todella hartaasti ettet ikinä tule saamaan lapsia, olet sen verran idiootti ettet niitä edes ansaitse!

Samaa mieltä!