Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten narsistipuolisosi syyllisti ja haukkui sinua?

Vierailija
16.12.2015 |

Nimittelyitä tänne!

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski vätys

Vierailija
2/106 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviäjä. Sinulta ei näytä mikään onnistuvan. Hävettää olla kanssasi. Et koskaan pärjäisi yksin. Kaikki nauravat sinulle. Luulet olevasi itsenäinen, mutta et ole. Jos en olisi suojelemassa, olisit kohta katuojassa hakattavana(?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
4/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, etkä pidä itsestäsi huolta (3 synnytystä takana, 161 cm, 60 kg). Vatsasi tursuaa jo pidemmälle kuin tissisi.

Pyjamani, rintsikkani ja pikkarini ovat kuulemma seksintappovälineitä ( käytän paituleita sekä pitsisiä rintsikoita ja pikkareita).

Käskee panostamaan kotioloissa pukeutumiseen, kieltää verkkareiden käytön koska ne ovat epäseksikkäät.

Hiuksia ei saa pitää ponnarilla, koska kuulemma näytän silloin takakireältä. Hiusten pitää olla vapaana ja vaaleaksi värjätty.

Olen asennevikainen jos haluan yöunille ennen klo 22.30. Kuulemma normaali ihmiselle riittää yöunet klo 24-06. Käyn muuten täysipäiväisesti töissä ja tuntuu että kuusi tuntia unta yössä on minulle liian vähän...

Tällaista meillä nykyään. Omaan korvaan ja sydämeen nämä miehen kommentit sattuvat, mutta onko muilla tällaista? En oikein itsekään tiedä onko tällaista muissakin perheissä?

Vierailija
5/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroi kun yritin opiskella tai tehdä töitä, olin samanlainen sokea lammas kuin muutkin bäää!

Vierailija
6/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutin ulkonäköäni, sanoi että vanha oli parempi. Kun vanha vielä oli sanoi että uusi voisi olla parempi :s

Vierailija
7/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehen epäonnistumiset oli ylipäänsä mun syy, koska hänhän oli täydellinen. Eronkin jälkeen syyttää yhä minua, vaikken hänen tekemisiin puutu.

Vierailija
8/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nauroi kun yritin opiskella tai tehdä töitä, olin samanlainen sokea lammas kuin muutkin bäää!

Mikä sinusta teki niin huvittavan, etkö vaan osannut?

se että yritin kuulua yhteiskuntaan

Vierailija
9/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksissasi olet vain sitä mitä luulet olevasi.. muut ei sitä nää..

Vierailija
10/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et oo mitään. Etkä oo saavuttanut mitään. Toisinkuin mä.

Vierailija
11/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin naamaa nimittely alkoi vasta erottuamme. Haukkuu luuseriksi, rahanimijäksi. Reppana kun joutuu maksaa elarit.

Mutta syyllisti niistä asioista, mitä itse teki. Käänsi siis mustan valkoiseksi. Niin tekee edelleen. Lisäksi syyllisti siitä, ettei ole se tärkein. Juu, ei kai lapsen edelle kukaan mene. Ja oli niin mu*kku, ettei mennyt mun hyvin rakkaan koirankaan edelle. En siis palvonut häntä ja nostanut jalustalle meitä muita ylemmäs, ja sekös riepoi.

Vierailija
12/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava, etkä pidä itsestäsi huolta (3 synnytystä takana, 161 cm, 60 kg). Vatsasi tursuaa jo pidemmälle kuin tissisi.

Pyjamani, rintsikkani ja pikkarini ovat kuulemma seksintappovälineitä ( käytän paituleita sekä pitsisiä rintsikoita ja pikkareita).

Käskee panostamaan kotioloissa pukeutumiseen, kieltää verkkareiden käytön koska ne ovat epäseksikkäät.

Hiuksia ei saa pitää ponnarilla, koska kuulemma näytän silloin takakireältä. Hiusten pitää olla vapaana ja vaaleaksi värjätty.

Olen asennevikainen jos haluan yöunille ennen klo 22.30. Kuulemma normaali ihmiselle riittää yöunet klo 24-06. Käyn muuten täysipäiväisesti töissä ja tuntuu että kuusi tuntia

Tällaista meillä nykyään. Omaan korvaan ja sydämeen nämä miehen kommentit sattuvat, mutta onko muilla tällaista? En oikein itsekään tiedä onko tällaista muissakin perheissä?

Tuollainen käytös ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää käytöstä puolisolta. Miehesi on ilkeä ja luonnevikainen. Älä kuuntele hänen ilkeyksiään. Äläkä anna hänen alistaa itseäsi. Tee niin kuin itse parhaaksi näet. Tuollainen puoliso arvostee sinua joka tapauksessa. Ja ei, ei läheskään kaikilla muilla ole samanlaista.

Vierailija
13/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä tein oli väärin ja sain kuulla syyllistystä ja ivallista naurua..

Vierailija
14/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laiska ja lapsellinen, haisin, vaatteeni olivat hävettävät, juttuni tyhmiä ja valehtelin jatkuvasti. Kaikki tämä loppui kuin taikaiskusta kun päästin irti narsusta.

Vierailija
15/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin laiska ja lapsellinen, haisin, vaatteeni olivat hävettävät, juttuni tyhmiä ja valehtelin jatkuvasti. Kaikki tämä loppui kuin taikaiskusta kun päästin irti narsusta.

Minäkin sain kuulla jatkuvast olevan tyhmä ja valehtelevani. Sekä olin epäluotettava. Lopulta menetin uskoni itseeni kun aloin itsekin uskoa noita sanoja.

Vierailija
16/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tajunnut olevani narsistin kanssa, en silloinkaan kun olin niin masentunut ja väsynyt etten päässyt enää edes sängystä ylös.

Vierailija
17/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nimitteli huoraksi, tappijalaksi, laiskaksi, vässyliksi. Jopa ammattiani haukkui ja sitä että on vakivirka...

Vierailija
18/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kuulla monesti kerta toisensa jälkeen sitä, kuinka valtavan ruma ihminen minä olen. Itseasiassa olin kuulemma niin ruma, ettei minulla voinut olla pienintä ajatustakaan siitä, kuinka todella, todella, todella ruma minä olen. Tämä tapahtui erityisesti silloin, kun emme olleet kaksin vaan paikalla oli muita ihmisiä. Lisäksi olin täysi ämmä, jos en toiminut jossain tilanteessa täsmälleen hänen haluamalla tavalla, kuten kun minä halusin mennä nukkumaan aiemmin kuin hän tms.

Vierailija
19/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukseni ja haaveeni olivat typeriä. Lyttäsi ne.

Vierailija
20/106 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haukuttiin narsistiksi, vaikka olen päinvastoin hyvin tunteellinen ja empaattinen (ihan oikeasti, näin esim. äitini ja sisareni minua kuvailevat). Oonkin alkanut epäillä että mies peilaa jotenkin itseään näin, en tiedä kutsuisinko ihan narsistiksi häntä mutta jotain hämärää tuossa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi