Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia haluamattoman avomieheni "salarakas" on raskaana, aikoo pitää lapsen. Tällaisen yhteydenoton sain facessa

Vierailija
12.12.2015 |

Eli nainen jota en ole koskaan nähnytkään, otti yhteyttä ja ilmoitti olevansa miehelleni raskaana, aikoo pitää lapsen ja vaatii isyydentunnustusta ja elatusta, toivottavaa kuulemma että "lapsen takia" olisimme myös jossain määrin mukana lapsen elämässä, "mikäli siis itse haluat vielä olla yhdessä tuollaisen petollisen pukin kanssa".

Olemme seurustelleet vuosikausia, ja yhteisesti päätetty, ettei yhteisiä lapsia tule, minulla aiemmasta suhteesta teini-ikäinen.
Mies sanoo, ettei ole koskaan edes nähnyt ko. naista, että tuo on joku sekopää, eikä mun tarvitsisi korvia lotkauttaa hänen jutuilleen. Nainen on toiselta puolelta Suomea, mutta mies on keikkatöissä, ja välillä käy missä milloinkin. Uskottomuutta en ole ikinä epäillyt. Silti tämä juttu nyt vaivaa: Mikä uppo-outo nainen randomina lähestyisi jotakin täysin vierasta? Ellei sitten ole erehtynyt henkilöstä. Ja miehen asenne hämää myös; jäähän tuosta mahdollisesta valheesta kiinni viimeistään niiden isyystestien myötä?
Joulurauhani on nyt mennyttä. Ylireagoinko?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! On miehesi suomalainen sillä tiedän että turkkilaiset eivät tee lapsia suomeen KOSKAMIETI HEILLÄ ON JO PERHE TURKISSA!! Niin paljon on suomen naisia huijattu !! Itse olen vanhempi ja leski .SAIN TIETÄÄ näiden poikien isältä , että joka pojalla on perhe Turkissa ja monta lasta siellä . Täällä heillä on kaikilla naisystävä mutta LAPSIA EI SAA TÄNNE TEHDÄ !! Kyllä tästäkin pitäisi tehdä julkinen nyt kun pakolaisia tulee näin paljon ne on ihan mahdotyomia ei mikään käy meidän KULTTUURIIN PÄÄ SIINÄ SEKOI KUN OVAT NIIN HUOLETTOMIA MUUTTOLINTUJA ... Ei mitään rajaa ei mitään ... Ole onnellinen lapsesi kanssa , lähde pois tuosta sotkusta löydät UUDEN HYVÄN SUHTEEN !! Voimia ja siunausta JOULUUSI .

Vierailija
122/127 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus AV-mammat. Mies ristiinnaulittu vaikka vannoo syyttömyyttään. Jos sukupuoliroolit olisivat toisinpäin, olisi kommentit aivan päinvastaisia. Tämä on totuus. Kaksinaismoralismi on vahvana AV:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän on niin, että mitä pitemmälle tätä ketjua lukee, huomaakin että trollihan se olikin koko juttu!

Miehen repliikit on lainattu Reginasta tai Salkkareista.

Vierailija
124/127 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! On miehesi suomalainen sillä tiedän että turkkilaiset eivät tee lapsia suomeen KOSKAMIETI HEILLÄ ON JO PERHE TURKISSA!! Niin paljon on suomen naisia huijattu !! Itse olen vanhempi ja leski .SAIN TIETÄÄ näiden poikien isältä , että joka pojalla on perhe Turkissa ja monta lasta siellä . Täällä heillä on kaikilla naisystävä mutta LAPSIA EI SAA TÄNNE TEHDÄ !! Kyllä tästäkin pitäisi tehdä julkinen nyt kun pakolaisia tulee näin paljon ne on ihan mahdotyomia ei mikään käy meidän KULTTUURIIN PÄÄ SIINÄ SEKOI KUN OVAT NIIN HUOLETTOMIA MUUTTOLINTUJA ... Ei mitään rajaa ei mitään ... Ole onnellinen lapsesi kanssa , lähde pois tuosta sotkusta löydät UUDEN HYVÄN SUHTEEN !! Voimia ja siunausta JOULUUSI .

Kas vain, ystävälläni on turkkilaisen miehen kanssa perhe, kolme lasta täällä Suomessa.

Vierailija
125/127 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän on niin, että mitä pitemmälle tätä ketjua lukee, huomaakin että trollihan se olikin koko juttu!

Miehen repliikit on lainattu Reginasta tai Salkkareista.

Luultavasti trolli,mutta viihdyttävä tarina silti,harmi jos se ei jatku enää.

Vierailija
126/127 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua keskustella koko asiasta, kurkkas pyynnöstäni naisen kuvan ja tokas vaan et "tollanen halvan näkönen pallinaamahoro, en vilkasis päinkään" (Mun mielestäni ihan tavisnätti nainen). Nainen kirjoitti, että olisi ottanut yhtyttä mieheeni suoraan, mutta tämä on kuulemma estänyt hänen puhelunsa ja facessa. ap

Jos tohon sävyyn puhuu naisesta(jota ilmeisesti pannut) jättäisin sellaisen miehen, tuskin kovin älykäs voi olla. Kenen aikuisen sanavarastoon edes kuuluu pallinaamahoro?

Vierailija
127/127 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, miten menee AP?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän