Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia haluamattoman avomieheni "salarakas" on raskaana, aikoo pitää lapsen. Tällaisen yhteydenoton sain facessa

Vierailija
12.12.2015 |

Eli nainen jota en ole koskaan nähnytkään, otti yhteyttä ja ilmoitti olevansa miehelleni raskaana, aikoo pitää lapsen ja vaatii isyydentunnustusta ja elatusta, toivottavaa kuulemma että "lapsen takia" olisimme myös jossain määrin mukana lapsen elämässä, "mikäli siis itse haluat vielä olla yhdessä tuollaisen petollisen pukin kanssa".

Olemme seurustelleet vuosikausia, ja yhteisesti päätetty, ettei yhteisiä lapsia tule, minulla aiemmasta suhteesta teini-ikäinen.
Mies sanoo, ettei ole koskaan edes nähnyt ko. naista, että tuo on joku sekopää, eikä mun tarvitsisi korvia lotkauttaa hänen jutuilleen. Nainen on toiselta puolelta Suomea, mutta mies on keikkatöissä, ja välillä käy missä milloinkin. Uskottomuutta en ole ikinä epäillyt. Silti tämä juttu nyt vaivaa: Mikä uppo-outo nainen randomina lähestyisi jotakin täysin vierasta? Ellei sitten ole erehtynyt henkilöstä. Ja miehen asenne hämää myös; jäähän tuosta mahdollisesta valheesta kiinni viimeistään niiden isyystestien myötä?
Joulurauhani on nyt mennyttä. Ylireagoinko?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä voi olla mieheesi ihastunut nainen, joka ei ole raskaana. Sitä ei koskaan tiedä. Tai sitten joku jota perheesi ärsyttää ja hän haluaa aiheuttaa ongelmia. Tietenkin saattaa olla miehesi salapanokin ja olla raskaana miehelle, mutta jos on kyse pubiruususta niin lapsi saattaa olla myös jonkun muun. Itse en lotkauttaisi korvaanikaan ennen kuin olisin saanut miehen rakastajan vauvelin DNA testit käteeni ja mieheni myöskin testattua. Jättäisin oman mieheni vain ja tekisin ongelman asiasta, jos DNA testien perusteella mieheni voitaisiin näyttää lapsen isäksi.

Mulla oli joskus vuosia sitten tilanne, jossa miehen eksä, edelleen (silloiseen) mieheeni ihastunut, väitti olevansa raskaana miehelleni. Minunkin mies salaili asioita, eli esim sen, että oli käynyt panemassa tämän naisen kanssa vielä silloin, kun oli alkanut jo tapailemaan minua, mutta ei vielä ollut varma suhteemme tulevaisuudesta.

Nainen soitteli yötä päivää, itki ja huusi ja vaati miestä "kantamaan vastuunsa", mut haukkui perheenrikkojahuoraksi ja syyllisti, miten voin viedä syntymättömältä lapselta isän jne, jne... Ihan kamalaa aikaa tuo oli, ja todellinen tulikoe parisuhteelle. Yritimme suhtautua rakentavasti, ja pyytää jotain todistetta raskaudesta ylipäänsä (mies kun ei uskonut koko raskauteen ollenkaan, koska nainen oli kuulemma ilmoittanut siitä heti siinä vaiheessa, kun mies oli tehnyt selväksi, ettei aio enää tavata häntä, vaan on kiinnostunut toisesta), äitiyskorttia, meidän nähden tehtyä raskaustestiä tmv, mikään ei käynyt. En tiedä, miten nainen oli ajatellut homman hoitaa, jos kiristys olisi toiminut ja mies palannut hänen luokseen, olisiko tosissaan yrittänyt raskautua, vai valehdella keskenmenosta.

Kun nainen lopulta tajusi, että mahdollisesta raskaudesta huolimatta mies ei hänen luokseen palaa, luovutti ja "unohti" koko homman. Ei tullut lasta hänelle, eikä yhteiset tuttavat (silloin meillä oli pitkälti sama kaveripiiri) olleet ikinä kuulletkaan naisen puhuvan mitään raskaudesta, abortista, keskenmenosta, käytti mm alkoholia jatkuvasti kuten ennenkin (=PALJON), vaikka naisen mukaan silloin raskaus oli jo "vaikka kuinka pitkällä". Eli 99% varmasti epätoivossaan keksi koko jutun.

En nyt sano, että tässä ap:n tapauksessa näin on, mutta että kyllä näitäkin naisia on olemassa, jotka osaa pelata tosi likaista peliä, jos kuvittelevat sen jotenkin hyödyttävän omaa asemaa.

Ohis, mut ei oo totta, mulle on käynyt melkein sanasta sanaan sama juttu noin 4v. sitten. Silloin ei paljon naurattanut, nyt koko esitys lähinnä huvittaa...

Vierailija
102/127 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus omasta ja tuttavapiiristä: juuri silloin kun mies nimittelee ja haukkuu väheksyvästi jotakuta, asiassa on jotain mätää. Mm. Tuttavani mies oli aina arvostellut yhteistä tuttua vaimolleen, myöhemmin paljastui että oli ollut suhteessa ko. henkilön kanssa. Kyllähän tossa nyt mahdollisen katastrofin ainekset on kasassa. Todella kurja homma, toivottavasti olen väärässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus omasta ja tuttavapiiristä: juuri silloin kun mies nimittelee ja haukkuu väheksyvästi jotakuta, asiassa on jotain mätää. Mm. Tuttavani mies oli aina arvostellut yhteistä tuttua vaimolleen, myöhemmin paljastui että oli ollut suhteessa ko. henkilön kanssa. Kyllähän tossa nyt mahdollisen katastrofin ainekset on kasassa. Todella kurja homma, toivottavasti olen väärässä. 

Ohis - Mieheni töissä on yksi todella kaunis nainen, joka on hänen lähin kollegansa. Pukeutumistyyliltään mm. sellainen, millaista tyyliä mies yrittää minulle tuputtaa. Mies haukkuu ja naureskelee minulle aina, millainen horo ko nainen on, kun hän ilmeisesti pettää aviomiestään jatkuvasti eri miesten kanssa. Nainen on välillä lähettänyt miehelleni vähän liian tuttavallisia tekstareita mielestäni, joissa muka leikkimielisesti kirjoittaa aikovansa pussata tätä seuraavana päivänä hyvin menneen projektin takia jne. Ei voi mitään, mutta olen tosi mustasukkainen tämän johdosta.

Mutta asiaan.... Ap:n mies on jo jäänyt kiinni ja osoittautunut epävakaaksi luonteekdi ja potentiaalisesti väkivaltaiseksikin. Jättäisin heti sellaisen, onneksi ei ole yhteistä lasta teillä. Ajattele millaisen roolimallin tuo sika antaa teinillesi! Suojele edes lasta sellaiselta.

Vierailija
104/127 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nainen tietäisi sinusta mitään, että osaisi ottaa facebookin kautta yhteyttä? Miten se osaa yhdistää sinut ja miehesi? Eli kyllä sillä on jotain tekemistä ollut miehen kanssa todennäköisesti, jos on sitä kautta pystynyt jäljittämään sinutkin.

Eli nainen on luultavasti jo uhkaillut ja esittänyt vaatimuksia miehellesi aikaisemmin ja koska tämä ei ole niihin myöntynyt, hän (siis se nainen) näki ison vaivan jäljittääkseen sinut. Ikävä puoli asiassa on se, että mies on pettänyt sinua. Siitä ei kukaan tiedä, onko nainen välttämättä raskaana miehellesi vai jollekin muulle. Että isyys on ainakin selvitettävä. Haluatko jatkaa kaikesta huolimatta miehesi kanssa? Up to you.

Mulla meni taannoin alle 5min kun selvitin, että minua pokanneesta miehestä seuraavat asiat: Ikä, työpaikka, kihlauspäivä, hääpäivä, vaimon nimi, vaimon työpaikka, tyttären nimi ja ikä. Toinen 5min olisi kertonut roimasti lisää, mutta en viitsinyt tuhlata aikaani. T:Sherlock

Aika Sherlock taidat kyllä olla. Musta tai mun miehestä ei kyllä tuollaisia tietoja ihan helposti ongittaisi. Ei sillä, että niissä mitään salaista olisikaan ja varmasti eri instansseihin murtautumalla saisit nuo selvitettyä, mutta mikään viiden minuutin juttu se ei kyllä olisi :-)

Vierailija
105/127 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nainen tietäisi sinusta mitään, että osaisi ottaa facebookin kautta yhteyttä? Miten se osaa yhdistää sinut ja miehesi? Eli kyllä sillä on jotain tekemistä ollut miehen kanssa todennäköisesti, jos on sitä kautta pystynyt jäljittämään sinutkin.

Eli nainen on luultavasti jo uhkaillut ja esittänyt vaatimuksia miehellesi aikaisemmin ja koska tämä ei ole niihin myöntynyt, hän (siis se nainen) näki ison vaivan jäljittääkseen sinut. Ikävä puoli asiassa on se, että mies on pettänyt sinua. Siitä ei kukaan tiedä, onko nainen välttämättä raskaana miehellesi vai jollekin muulle. Että isyys on ainakin selvitettävä. Haluatko jatkaa kaikesta huolimatta miehesi kanssa? Up to you.

Mulla meni taannoin alle 5min kun selvitin, että minua pokanneesta miehestä seuraavat asiat: Ikä, työpaikka, kihlauspäivä, hääpäivä, vaimon nimi, vaimon työpaikka, tyttären nimi ja ikä. Toinen 5min olisi kertonut roimasti lisää, mutta en viitsinyt tuhlata aikaani. T:Sherlock

Aika Sherlock taidat kyllä olla. Musta tai mun miehestä ei kyllä tuollaisia tietoja ihan helposti ongittaisi. Ei sillä, että niissä mitään salaista olisikaan ja varmasti eri instansseihin murtautumalla saisit nuo selvitettyä, mutta mikään viiden minuutin juttu se ei kyllä olisi :-)

Jotkut laittaa kaiken avoimesti faceen, ei se muuta tarvi. Ei edes sherlockin etsintätaitoja.

Vierailija
106/127 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on niin ,että naiset pitävät oikeuksistaan kiinni. Olipa raskautettu tai laiminlyöty. Nainen on mitä ilmeisemmin miehellesi raskaana. Ellei saman nimisiä ja samalla osoitteella varustettuja ole paljoa...jos ammatti olisi vielä raksamies...niin kaikki sopisi. (tup vimppa oli asiaton kommennti) Nainen haluaa ettei vaan jää yksin..asian kanssa. Mies on vaan purkautunut häneen ja nyt yksin kestää naisena seuraukset. Hän haluaa jakaa turvattoman olonsa ja saada sinutkin takajaloilleen. Täysin käsikirjoituksen mukaista. Tottakai mies sanoo..."en tiedä...en ole koskaan tavannutkaan". vedäppä seuraava kortti.

Kerro ,että haluat tavata tuon naisen ja selvittää asian. pyydä hänet teille. Samalla näet miehesi reaktioit. Ei tarvi ehkä edes mennä niin pitkälle.

Jos olen väärässä niin hyvä...mutta Nyt ota härkää sarvista ja SELVITÄ...mutta älä häben puolestaan vaan tuo asiat hänen eteensä niim ,että hän joutuu selvittämään.Ota selvää naisesta...mikä hänen tarkoituksensa muuten on..

tsemppiä.

Vierailija
107/127 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aioin tänään vastata naiselle ihan asiallisesti, pahimman tunnemyräkän laannuttua, mutta hän on nyt näköjään joko poistanut profiilinsa, tai estänyt minut? Ilmeisesti ei sitten odottanutkaan mitään kommenttia, ainoastaan ilmoittaa asiansa? Vai miten tämä pitäisi tulkita? ap

Terve! Tiedän viimeviikolta vastaavan tapauksen. Tässäkin tapauksessa valeprofiili facesta on hävinnyt. Suhtautuisin aika varovaisesti.

Vierailija
108/127 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mt potilas stalkkaa 😨

Vierailija
109/127 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopean raivoisan keskustelun päätteeksi mies myönsi nyt, että tietää tämän "sekopäänartun" töiden kautta, on kuulemma "tunnetusti" ei-ihan -terve, paneskelee siellä täällä ja nyt on yhden tapaamisen jälkeen mieheeni kuolettavasti ihastunut, ja haluaa vaan tuhota meidän suhteen saadakseen haluamansa. Mies ei kuulemma ois halunnu kertoa koko akasta, koska halusi suojella mua ja meidän suhdetta. ap

Ja kuulemma, jos olen sanaakaan yhteydessä siihen "pahanilmanlintuun" tuhoan meidän suhdetta saman tien, mies vannoo, että se "nussimisjäte" jota se ehkä kantaa tai ehkä ei (pääasia saada huomiota ja sekoittaa ihmisten välejä), ei ole ainakaan mieheni, eikä halua mua "aidosti rakastamaansa puhtoista ja kaunista sielua" (heh, hänen kuvaus) lähellekään sitä ihmisjätettä.... Ahdistavaa puhetta, ahdistava olo. Tässä leivon pipareita ja torttuja.. Ja silti jotenkin pelottaa :/ ap

Tiedät kai, että miehellä joka puhuu naisesta noin halventavasti ja lapsesta (joka siis muka ei ole hänen) nussimisjätteenä, ei ole kaikki kotona. Pelkkää sanahelinää noi puhtoiset sielun ja muut. Ihminen jonka päästä lähtee tuollaista tekstiä, on pimeä. Sä satut nyt olemaan jotain mistä hän tykkää. Mut normaali ihminen, ei missään tilanteessa halveksi toisia, eikä puhu lapsesta nussmisjätteenä. Hyi, en olis tuollaisen ihmisjätteen kans päivääkään. Ihan itse on siihen naiseen langennut. Ei ole kenenkään muun kuin hänen oma valintansa. Jos olet aidosti rakastettu, puhtoinen ja kaunis, niin mihinköhän hän on sitten tarvinnut tuota sekopäähoroa? JOka kuitenkin on ihan tavallinen, rakkaudenkaipuinen nainen?  kyllä se miehes taitaa isä olla. Uskollinen ei ainakaan ole. Jonka lisäksi hänen puheillaan voi pyyhkiä takapuolensa. Tuollainen halveksinta ei ole tervettä. Jos jatkat tuollaisen kanssa, tulet vähä vähältä vajoamaan itsekin. ? Plus että läheisyys ja luottamus tuskin palaavat.

Vierailija
110/127 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamasi miehesi rauhallisen oloinen suhtautuminen asiaan, kielii kyllä siitä, että nainen puhuu totta. Jos mies olisi epäillyt kyseessä olevan joko erehdyksen, tai rikollisen teon, olisi mies myös alkanut laittamaan vettä myllyyn asian selvittämiseksi.

Tuollainen väite, että "kyseessä on varmaan joku sekopää", paljastaa jo sen, että mies ei epäillyt yhteydenottoa erehdykseksi, eikä myöskään pitänyt sitä rikollisena tekona. Eli eiköhän siellä taida olla miehelläsi lapsi jossain pohjoisissa.

Eli taidat olla ollut suhteessa häntäheikin kanssa.

Vierailija
111/127 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa selvittää asia, pettävät miehet pitävät pitkään kiinni "syyttömyydestään" ja sitten aletaan syyttää sitä toista naista.

Niin ja aika usein myös sitä omaa..

Vierailija
112/127 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kuitenkin seiskan, herätti tunteikasta keskustelua :)

Plussaa vielä tuosta nussimisjäte-sanasta

Vierailija
113/127 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin kuitenkin seiskan, herätti tunteikasta keskustelua :)

Plussaa vielä tuosta nussimisjäte-sanasta

Mulla nousee kasiin, vaikka en muutamaa ensimmäistä viestiä ja viimeistä sivua pidemmälle jaksanutkaan paneutua. Oli kumminkin kehitelty kohtuullinen tarina, eikä sorruttu heti avauksessa kökkömokiin ja viidennessä viestissä otti hienosti kantaa omaan aloitukseensa saaden aimo läjän peukkuja, sekä keskustelun mukavasti liikkeelle. Paljon paskempiakin trolleja nähty, joten tästä siis arvosanaksi täydet 8 pojoa.

-AV:n vanhempi trollianalyytikko-

Vierailija
114/127 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä miten urpoja nykyihmiset on. Tuo "ap":n koko stoori ontuu alusta lähtien ja on mielestäni täysin mielikuvituksen tuotetta ja draaman hakua.

Olen muutenkin huomannut että nykyään liian monelle kaikki mikä lukee netissä, on totta.

Hyvänä esimerkkinä "iPhone 2:lla eurolla" , "Nainen menetti 200000€ nettitutulle" jne

Tavatkaa ja keskustelkaa muiden ihmisten kanssa ihan livenä, ja kehittäkää ihmistuntemustanne, niin vältytte monelta harmilta, ettekä nolaa itseänne.

Olen muistaakseni lukenut yhden aiemmankin "ap":n avautumisen, jossa haettiin myöskin suurta draamaa. Etsikää ketkä viitsitte.

Vierailija
115/127 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari kirjoitti:

En voi kuin ihmetellä miten urpoja nykyihmiset on. Tuo "ap":n koko stoori ontuu alusta lähtien ja on mielestäni täysin mielikuvituksen tuotetta ja draaman hakua.

Olen muutenkin huomannut että nykyään liian monelle kaikki mikä lukee netissä, on totta.

Hyvänä esimerkkinä "iPhone 2:lla eurolla" , "Nainen menetti 200000€ nettitutulle" jne

Tavatkaa ja keskustelkaa muiden ihmisten kanssa ihan livenä, ja kehittäkää ihmistuntemustanne, niin vältytte monelta harmilta, ettekä nolaa itseänne.

Minua taas huvittaa enemmän nämä nykyajan pumpulissa kasvaneet ylimieliset kapitalistijantterit, jotka uskovat kaiken toisille tapahtuneen ikävän olevan valhetta ja, että "jokainen on oman onnensa seppä".

Eilen kerroin yhdessä ketjussa, että minua kiusattiin koulussa aikuisiällä, niin heti jotkut kirjoittajat tyrmäsivät sen varmana valheena.

Onhan se selvää, että netissä on kaikenlaisia trolleja liikkeellä, mutta uskoisin näin, että suurin osa kirjoittajista, jotka vastaavat näihin aloituksiin "tosissaan", myös ottavat sen mahdollisuuden huomioon. He eivät millään tavalla nolaa itseään. Nolompaa on minusta se, että lähtee avoimesti epäilemaan jotain juttuja epätosiksi, vaikka selvää viitettä kertomuksen epätodellisuudesta ei olisikaan.

Mä pystyn tietyistä kirjoituksen piirteistä todentamaan kirjoituksen epätodeksi, mutta niin pystyvät varmaan monet muutkin... Ihmettelen kuitenkin näitä, jotka leimaavat kirjoituksen trolliksi pelkästään sillä perusteella, että "eihän noin voi tapahtua, koska jokainen on oman onnensa seppä".

Varsinkin korkeasti koulutetut ovat tänä päivänä tosi epäileväisiä kaikkien vastokäymisten suhteen, koska he ovat itse päässeet elämässään helpolla.

Vierailija
116/127 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo!!

Vierailija
117/127 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony DiNozzo kirjoitti:

Duunari kirjoitti:

Minua taas huvittaa enemmän nämä nykyajan pumpulissa kasvaneet ylimieliset kapitalistijantterit, jotka uskovat kaiken toisille tapahtuneen ikävän olevan valhetta ja, että "jokainen on oman onnensa seppä".

Eilen kerroin yhdessä ketjussa, että minua kiusattiin koulussa aikuisiällä, niin heti jotkut kirjoittajat tyrmäsivät sen varmana valheena.

Onhan se selvää, että netissä on kaikenlaisia trolleja liikkeellä, mutta uskoisin näin, että suurin osa kirjoittajista, jotka vastaavat näihin aloituksiin "tosissaan", myös ottavat sen mahdollisuuden huomioon. He eivät millään tavalla nolaa itseään. Nolompaa on minusta se, että lähtee avoimesti epäilemaan jotain juttuja epätosiksi, vaikka selvää viitettä kertomuksen epätodellisuudesta ei olisikaan.

Mä pystyn tietyistä kirjoituksen piirteistä todentamaan kirjoituksen epätodeksi, mutta niin pystyvät varmaan monet muutkin... Ihmettelen kuitenkin näitä, jotka leimaavat kirjoituksen trolliksi pelkästään sillä perusteella, että "eihän noin voi tapahtua, koska jokainen on oman onnensa seppä".

Varsinkin korkeasti koulutetut ovat tänä päivänä tosi epäileväisiä kaikkien vastokäymisten suhteen, koska he ovat itse päässeet elämässään helpolla.

Olin kanssasi loppuun saakka samaa mieltä. Sitten sanoit korkeakoulutettujen selvinneen elämästään helpolla, ja lauseena se jos mikä syö sinulta uskottavuutta. Sori. Laajenna maailmankuvaasi.

Vierailija
118/127 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kanssasi loppuun saakka samaa mieltä. Sitten sanoit korkeakoulutettujen selvinneen elämästään helpolla, ja lauseena se jos mikä syö sinulta uskottavuutta. Sori. Laajenna maailmankuvaasi.

Eikö tässä sinun viestissäsi ole nyt pieni ristiriita? Jos koulujen käyminen on rankka tie, niin eikö ole selviö, että hyvään työputkeen päässeet korkeasti koulutetut ovat päässeet helpolla, kun ovat ylipäätään asioista selvinneet?

Laajenna sinä maailmankuvaasi. On olemassa korkeasti koulutettuja, jotka ovat syrjäytyneet yhteiskunnasta sairauksien ja rikosten kohteeksi joutumisen takia.

Vierailija
119/127 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Typerä satu.

Vierailija
120/127 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy tulevaa lasta jolla tuollainen isä joka ei kanna vastuutaan. Kuka sanoo "nussimisjätteeksi" ihmisen alkua? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän