Lapsia haluamattoman avomieheni "salarakas" on raskaana, aikoo pitää lapsen. Tällaisen yhteydenoton sain facessa
Eli nainen jota en ole koskaan nähnytkään, otti yhteyttä ja ilmoitti olevansa miehelleni raskaana, aikoo pitää lapsen ja vaatii isyydentunnustusta ja elatusta, toivottavaa kuulemma että "lapsen takia" olisimme myös jossain määrin mukana lapsen elämässä, "mikäli siis itse haluat vielä olla yhdessä tuollaisen petollisen pukin kanssa".
Olemme seurustelleet vuosikausia, ja yhteisesti päätetty, ettei yhteisiä lapsia tule, minulla aiemmasta suhteesta teini-ikäinen.
Mies sanoo, ettei ole koskaan edes nähnyt ko. naista, että tuo on joku sekopää, eikä mun tarvitsisi korvia lotkauttaa hänen jutuilleen. Nainen on toiselta puolelta Suomea, mutta mies on keikkatöissä, ja välillä käy missä milloinkin. Uskottomuutta en ole ikinä epäillyt. Silti tämä juttu nyt vaivaa: Mikä uppo-outo nainen randomina lähestyisi jotakin täysin vierasta? Ellei sitten ole erehtynyt henkilöstä. Ja miehen asenne hämää myös; jäähän tuosta mahdollisesta valheesta kiinni viimeistään niiden isyystestien myötä?
Joulurauhani on nyt mennyttä. Ylireagoinko?
Kommentit (127)
Nopean raivoisan keskustelun päätteeksi mies myönsi nyt, että tietää tämän "sekopäänartun" töiden kautta, on kuulemma "tunnetusti" ei-ihan -terve, paneskelee siellä täällä ja nyt on yhden tapaamisen jälkeen mieheeni kuolettavasti ihastunut, ja haluaa vaan tuhota meidän suhteen saadakseen haluamansa. Mies ei kuulemma ois halunnu kertoa koko akasta, koska halusi suojella mua ja meidän suhdetta. ap
Vierailija kirjoitti:
Nopean raivoisan keskustelun päätteeksi mies myönsi nyt, että tietää tämän "sekopäänartun" töiden kautta, on kuulemma "tunnetusti" ei-ihan -terve, paneskelee siellä täällä ja nyt on yhden tapaamisen jälkeen mieheeni kuolettavasti ihastunut, ja haluaa vaan tuhota meidän suhteen saadakseen haluamansa. Mies ei kuulemma ois halunnu kertoa koko akasta, koska halusi suojella mua ja meidän suhdetta. ap
Juu eli valehtelee. Miehes on pannu sitä eukkoa. Alkaako kyseisen naisen nimi muutem S-kirjaimella?
Vierailija kirjoitti:
Eka sanoo ettei tunne naista ja nyt tunteekin.. tiedät kyllä varmasti itsekin mikä on homman nimi.
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla totta, voipi olla ettei ole.
Selvitä asia pohjia myöten , että voit tehdä omat ratkaisusi ihan tosiasioiden pohjalta. Jos päätät jäädä niin sekin on helpompaa kun ei ole luurankoja enää kaapissa vaan kaikki on selvitetty.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuulemma, jos olen sanaakaan yhteydessä siihen "pahanilmanlintuun" tuhoan meidän suhdetta saman tien, mies vannoo, että se "nussimisjäte" jota se ehkä kantaa tai ehkä ei (pääasia saada huomiota ja sekoittaa ihmisten välejä), ei ole ainakaan mieheni, eikä halua mua "aidosti rakastamaansa puhtoista ja kaunista sielua" (heh, hänen kuvaus) lähellekään sitä ihmisjätettä.... Ahdistavaa puhetta, ahdistava olo. Tässä leivon pipareita ja torttuja.. Ja silti jotenkin pelottaa :/ ap
Jos mies ei olisi pannu tuota eukkoa, niin olisi kertonut sinulle heti että "joo kyllä tuo on töistä eräs hullu joka on ihastunut minuun." Kieltää ja raivoaa, eli selkeesti on syyllinen. Ap nyt voit uskoa mitä haluat mutta eiköhän se totuus paljastu viimeistään sitten kun lapsi syntyy.
Isyystestiin toi nyt joka tapauksessa johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sieltähän se toinenkin varoituskello pärähti soimaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuulemma, jos olen sanaakaan yhteydessä siihen "pahanilmanlintuun" tuhoan meidän suhdetta saman tien, mies vannoo, että se "nussimisjäte" jota se ehkä kantaa tai ehkä ei (pääasia saada huomiota ja sekoittaa ihmisten välejä), ei ole ainakaan mieheni, eikä halua mua "aidosti rakastamaansa puhtoista ja kaunista sielua" (heh, hänen kuvaus) lähellekään sitä ihmisjätettä.... Ahdistavaa puhetta, ahdistava olo. Tässä leivon pipareita ja torttuja.. Ja silti jotenkin pelottaa :/ ap
Eli mies on syyllinen ja ei halua, että tongit asiaa.
Ikävän kuuloinen juttu. Mutta kuten aiemmatkin täällä ovat todenneet, jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa, hän olisi kaikin tavoin valmis todistamaan sinulle että nainen ei puhu totta. Tuo "jos et usko niin tuossa on ovi" -heitto viittaa ikävä kyllä siihen, että tilanne on lopun alkua ja mies tietää paljastuvansa.
Miehesi valehteli jo. Nyt hän kertoo sinulle osatotuuksia aina tarpeen tullen, muttei koko totuutta.
Nämä nyt on nähty.
Kyllä se on tuon naisen kanssa pettänyt ja toivonut, ettei nainen kerro asiasta kenellekään. Tyypillistä myös tuo naisen haukkuminen. Muuten aivan kamala nimittely ja haukkiminen vain lisäävät epäilyksiä miestäsi kohtaan. Kuuluuko moiset sanonnat hänen yleiseen puhetyyliinsä?
Arvelen naisen kyllä olevan raskaana, mutta siitä kuka on isä, se onkin sitten eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Juu ainahan nämä sivusuhteet on sekopäitä ja paneskelevat kaikkien kanssa. Ja haluavat tuhota muiden parisuhteita jne. Ja ihan vaan suojellakseen ei mies mitään kertonut. Valehteli vielä hetki sitten päin naamaa. Ihan vaan suojellakseen, hmmm... itseään.
Jos itse joutuisin syyttömänä moisen väitteen kohteeksi, niin tod. näk. toteaisin välinpitämättömästi että "todistakoon oikeaksi". Kävisin testeissä missä vaaditaan ja thats it. Eli, miehenä kallistun kyllä ap:n miehen syyllisyyden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuulemma, jos olen sanaakaan yhteydessä siihen "pahanilmanlintuun" tuhoan meidän suhdetta saman tien, mies vannoo, että se "nussimisjäte" jota se ehkä kantaa tai ehkä ei (pääasia saada huomiota ja sekoittaa ihmisten välejä), ei ole ainakaan mieheni, eikä halua mua "aidosti rakastamaansa puhtoista ja kaunista sielua" (heh, hänen kuvaus) lähellekään sitä ihmisjätettä.... Ahdistavaa puhetta, ahdistava
olo. Tässä leivon pipareita ja torttuja.. Ja silti jotenkin pelottaa :/ ap
Oli totuus mikä tahansa, niin todella rumasti miehesi tuosta naisesta ja lapsesta puhuu.
Jos tuo nainen valehtelee kaiken ( mitä en oikein usko) niin hänhän ei ole terve selvästikään.
Ja jos puhuu edes osittain totta , niin ...
Niin kun minua kohtaan se nainen on ollut aivan asiallinen, ja jos tilanne on se, jonka hän kertoo olevan - en minä voi häntä tuomita, nainen sanoo, ettei tiennyt alkuun miehen olevan varattu, ja sitten kun se selvisi ja mies alkoi kovistella, hän oli jo raskaana... Olen sen verran inhimillinen ihminen (elämä opettaa) ettei musta ole tuomitsemaan näillä perusteilla yhtään ketään, jos joku, niin se mieheni, joka tosin kieltää olevansa isä. Tulevaisuus kertoo. Kiitos paljon kun sain tänne avata. Itketää vaan... varmaan ihan joka osapuolen takia tässä jutussa :( Nyt sitten vetäs mies muutaman mäyräkoiran turvin itsetuhokortin jos hänet jätän... Että näihin kuviin, näihin tunnelmiin.. Kiitos av-siskot <3 ap
Jaa, miehesi ensin suuttuu, valehtelee ja jopa loukkaantuu, kun kysyt asiasta. Koska et luota häneen.
Sitten myöntää osan totuudesta ja haukkuu kyseisen naisen. Sanoo suojelevansa sinua.
Sen jälkeen syyttää ja uhkailee sinua puuttumasta asiaan millään tavalla. Sitten kehuskelee sinua.
Siis aikamoiset manipuloinnin keinot käytössä.
Ja miksihän? Siksi tietenkin, että on pettänyt sinua.
Nyt kiristät äijältä totuuden ja mietit sitten, mitä teet. Minä en tuollaisen valehtelijan kanssa enää jouluakaan viettäisi, enkä odottelisi mitään testejä.
Juuri näin, komppaan näitä muita vastaajia. Mies on syyllinen ja lapsi on hänen siittämänsä. Veikkaan, että nainen tuskin on mikään mielenvikainen , vaan miehesi pissapäinen tapapettäjä. Näitä työmatkaajia on tullut nähty kuppiloissa, sormukset taskussa vonkaamassa. Heitä ukko pihalle, luottamus on jo menetetty ja elatusmaksut tulee kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin kun minua kohtaan se nainen on ollut aivan asiallinen, ja jos tilanne on se, jonka hän kertoo olevan - en minä voi häntä tuomita, nainen sanoo, ettei tiennyt alkuun miehen olevan varattu, ja sitten kun se selvisi ja mies alkoi kovistella, hän oli jo raskaana... Olen sen verran inhimillinen ihminen (elämä opettaa) ettei musta ole tuomitsemaan näillä perusteilla yhtään ketään, jos joku, niin se mieheni, joka tosin kieltää olevansa isä. Tulevaisuus kertoo. Kiitos paljon kun sain tänne avata. Itketää vaan... varmaan ihan joka osapuolen takia tässä jutussa :( Nyt sitten vetäs mies muutaman mäyräkoiran turvin itsetuhokortin jos hänet jätän... Että näihin kuviin, näihin tunnelmiin.. Kiitos av-siskot <3 ap
Jätä tuollainen p**kakasa ja anna hänen ottaa vastuunsa teoistaan.
Vai itsetuhokortin... Onko mies joskus osannut käyttäytyä kypsästi? Hän ei arvosta naisia ylipäätään. Ei sinua, kun pettää ja valehtelee, ja entäs tuo, miten puhuu toisesta naisesta kiinni jäätyään...
Mitäs itse tekisit jos joutuisit moisen sekopään uhriksi? Etkö koettais ottaa tästä selvää ja miettiä miksi se sua vainoaa. Jotenkin selvittää asian. Vai vilkasitko vaan kuvaa pikaisesti ja haukkusit? Vaikka sekopään tekoset vois sekoittaa koko sun elämän. Aika välinpitämätöntä reagointia mieheltäs.
Miehen reaktio kyllä aika selvästi osoittaa, että naisen puheet on totta. Jos ei olis niin miestä kiinnostais selvittää asia ja todistaa sulle että naisen jutut on vaan hourintaa. Nyt mies yrittää pitkittää asiaa ja toivoa että nainen luopuis ja jättäis asian silleen.