Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan rehellisesti: pitääkö kukaan mies naisella lyhyistä hiuksista?

Vierailija
11.12.2015 |

Oletteko ikinä kenenkään olevan viehättynyt nimenomaan lyhythiuksisista naisista?

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jean Seberg ja Audrie Hepburn ! Wow... Mia Farrow 1960-luvun menestysleffansa " Rosemaryn painajainen" aikoihin.Lyhyttukkaisissa naisissa on ollut niiiiiin monta upeaa,että tämä palsta ei riittäisi edes nimien luettelemiseen!

Vierailija
82/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomio: kun naisilta kysellään pitävätkö he jostakin ominaisuudesta miehellä, kaikki vastaukset alkavat: "minä ainakin...", "minun mielestäni...". Kun miehiltä kysellään, suurin osa vastauksista on "miehet eivät", "miehet tykkää..." Eli miehet kuvittelevat voivansa puhua koko sukupuolensa puolesta. Yleistä mielipidettä vastustavat miehet kommentoivat sitten paljon aremmin "olen kyllä eri mieltä, minä ainakin..."

Miehet ovat yleensäkin aina valmiimpia pönkittämään stereotypioita ja pelkäävät enemmän asettua muiden miesten mielipidettä vastaan.

Kyllä, minulla on lyhyt (upea) tukka. Huomioni pitää silti paikkansa.

Minä ainakin kirjoitin "minunkin mielestäni", olen mies, olen yksilö ja pidän pitkistä hiuksista. Naiset taas eivät voi sietää sitä, että suuri osa miehistä on jostain asiasta samaa mieltä

Sinulta sitten jäi huomaamatta, että kirjoitin "suurin osa", en "kaikki". Sinulla oli nyt niin kiire päästä kärkkäästi kommentoimaan, että kunnolla lukemisen lisäksi unohtui vielä perustelutkin tuohon esittämääsi väitteeseen. Miksi kummassa ketään vaivaisi mitä "suuri osa" tekee? "Suuri osa" voi tarkoittaa kolmea. Suhteellinen käsite joka ei tarkoita mitään.

Kyllä sinä sanoit kaikki, naisista puhuessasi eli "kaikki vastaukset alkavat"... Minä tosiaan kirjoitin suuri osa, sillä juuri siitä minun argumentissani oli kyse, suuri osa. En tarkoittanut mitään täsmällistä yli 50% käsitettä vaan sitä että kun suuri joukko miehiä on jostain ulkonäköseikasta samaa mieltä, niin naisia monesti vituttaa. Varsinkin niitä, jotka eivät sovi siihen miesten ilmaisemaan ryhmään. Tässä tapauksessa siis lyhythiuksiset naiset älähtävät ja yrittävät kaikin keinoin argumentoida tässäkin ketjussa monen (jopa suurimman osan) miehen esittämää mielipidettä vastaan. Väittävät siis meidän miesten olevan eri mieltä kuin me sanomme olevan :)

Mitä ihmeen järkeä väittää minun kirjoittaneen jotakin mitä en kirjoittanut, kun tekstin voi kuka hyvänsä tarkistaa tuosta?

Niin, tiedän kyllä että et kirjoittanut täsmällistä 50 % (itsehän siitä huomautin ja nyt kerrot sen minulle kuin se olisi jotain uutta), vaan käytit ilmaisua joka kuulostaa paljolta mutta ei tarkoita mitään. Halpa silmänkääntötemppu, jota ei kannata ylentää "argumentiksi".

Kukaan ei ole myöskään väittänyt miesten olevan eri mieltä kuin sanovat olevansa. Minä huomautin, miten hassua on että miehet ovat niin rehvakkaita ja kaikkitietäviä silloin kun kannattavat perinteistä stereotypiaa ja ilmaisevat mielipiteensä huomattavasti aremmin kun ovat stereotypiaa vastaan.

Ai samperi, en muistanutkaan että olit nainen. No, yritän selittää hitaammin....

Ei ole välttämättä kyse stereotypiasta vaan todennäköisesti suurin osa miehistä tietääkin jo, että suurin osa miehistä pitää pitkistä hiuksista. Eli me miehet tunnemme toisemme ja pystymme muodostamaan kokonaiskuvan, toisin kuin te naiset. Sen takia se, joka esittää valtavirrasta poikkeavan käsityksen, aloittaa lauseen "minun mielestä" tai "minä pidän".

Teille naisille taas on niin helvetin tärkeää te itse, siis minä, minä, minä. Siksi te aloitatte aina (kuten sanoit) lauseen "minä/minun", vaikka tietäisitte joka jumalattoman elollisen olennon maanpäällä olevan samaa mieltä.

Sori jos meni vaikeasti, takana 6 viskipaukkua. Mikä sun puolustuksesi on?

Millon sulle on penis kasvanut?

Se oli mulla jo syntyessä. Sillä minä omankin mielipiteeni kerroin ja sanoin pitäväni pitkistä hiuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomio: kun naisilta kysellään pitävätkö he jostakin ominaisuudesta miehellä, kaikki vastaukset alkavat: "minä ainakin...", "minun mielestäni...". Kun miehiltä kysellään, suurin osa vastauksista on "miehet eivät", "miehet tykkää..." Eli miehet kuvittelevat voivansa puhua koko sukupuolensa puolesta. Yleistä mielipidettä vastustavat miehet kommentoivat sitten paljon aremmin "olen kyllä eri mieltä, minä ainakin..."

Miehet ovat yleensäkin aina valmiimpia pönkittämään stereotypioita ja pelkäävät enemmän asettua muiden miesten mielipidettä vastaan.

Minä ainakin kirjoitin "minunkin mielestäni", olen mies, olen yksilö ja pidän pitkistä hiuksista. Naiset taas eivät voi sietää sitä, että suuri osa miehistä on jostain asiasta samaa mieltä

Sinulta sitten jäi huomaamatta, että kirjoitin "suurin osa", en "kaikki". Sinulla oli nyt niin kiire päästä kärkkäästi kommentoimaan, että kunnolla lukemisen lisäksi unohtui vielä perustelutkin tuohon esittämääsi väitteeseen. Miksi kummassa ketään vaivaisi mitä "suuri osa" tekee? "Suuri osa" voi tarkoittaa kolmea. Suhteellinen käsite joka ei tarkoita mitään.

Kyllä sinä sanoit kaikki, naisista puhuessasi eli "kaikki vastaukset alkavat"... Minä tosiaan kirjoitin suuri osa, sillä juuri siitä minun argumentissani oli kyse, suuri osa. En tarkoittanut mitään täsmällistä yli 50% käsitettä vaan sitä että kun suuri joukko miehiä on jostain ulkonäköseikasta samaa mieltä, niin naisia monesti vituttaa. Varsinkin niitä, jotka eivät sovi siihen miesten ilmaisemaan ryhmään. Tässä tapauksessa siis lyhythiuksiset naiset älähtävät ja yrittävät kaikin keinoin argumentoida tässäkin ketjussa monen (jopa suurimman osan) miehen esittämää mielipidettä vastaan. Väittävät siis meidän miesten olevan eri mieltä kuin me sanomme olevan :)

Mitä ihmeen järkeä väittää minun kirjoittaneen jotakin mitä en kirjoittanut, kun tekstin voi kuka hyvänsä tarkistaa tuosta?

Niin, tiedän kyllä että et kirjoittanut täsmällistä 50 % (itsehän siitä huomautin ja nyt kerrot sen minulle kuin se olisi jotain uutta), vaan käytit ilmaisua joka kuulostaa paljolta mutta ei tarkoita mitään. Halpa silmänkääntötemppu, jota ei kannata ylentää "argumentiksi".

Kukaan ei ole myöskään väittänyt miesten olevan eri mieltä kuin sanovat olevansa. Minä huomautin, miten hassua on että miehet ovat niin rehvakkaita ja kaikkitietäviä silloin kun kannattavat perinteistä stereotypiaa ja ilmaisevat mielipiteensä huomattavasti aremmin kun ovat stereotypiaa vastaan.

Ai samperi, en muistanutkaan että olit nainen. No, yritän selittää hitaammin....

Ei ole välttämättä kyse stereotypiasta vaan todennäköisesti suurin osa miehistä tietääkin jo, että suurin osa miehistä pitää pitkistä hiuksista. Eli me miehet tunnemme toisemme ja pystymme muodostamaan kokonaiskuvan, toisin kuin te naiset. Sen takia se, joka esittää valtavirrasta poikkeavan käsityksen, aloittaa lauseen "minun mielestä" tai "minä pidän".

Teille naisille taas on niin helvetin tärkeää te itse, siis minä, minä, minä. Siksi te aloitatte aina (kuten sanoit) lauseen "minä/minun", vaikka tietäisitte joka jumalattoman elollisen olennon maanpäällä olevan samaa mieltä.

Sori jos meni vaikeasti, takana 6 viskipaukkua. Mikä sun puolustuksesi on?

Millon sulle on penis kasvanut?

Se oli mulla jo syntyessä. Sillä minä omankin mielipiteeni kerroin ja sanoin pitäväni pitkistä hiuksista.

No eipä pistänyt pili silmään koskaan..

Vierailija
84/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Mun mieheni tykkää kun naisella on lyhyet, tummat hiukset. Mulla on vaaleat ja pitkät hiukset, muttei se kuulemma haittaa. :)

Niin, miehesi valehtelee koska pelkää, että römpsän saanti loppuu. AP kysyi MIEHILTÄ oikeaa totuutta, ei sinun femakkopropagandaasi. Joten suuta soukemmalle!

Et sitten vaivautunut edes lukemaan kommenttia? Vastaajalla on pitkät hiukset, mutta kertoi miehensä oikeastaan pitävän lyhyistä. Jumankauta, että täällä on idiottia porukkaa, ratakiskoista on yksinkertaisinkin asia väännettävä...

Et sitten vaivautunut itse lukemaan kommenttia?

Mies pitää lyhyistä tummista hiuksista, mutta naisella on vaaleat ja pitkät, (ja väittää naiselle)

ETTÄ EI KUULEMMA HAITTAA. Yeah right...

Ootko ikinä kuullu että voi ihastua/rakastua täysin eri tyyppiseen ihmiseen kuin mistä yleensä tykkää? Munkin mielestä tummat miehet ovat ihanampia, muttei vaaleus silti tee Brad Bittistä ällöä.

85/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset yltää ihan alaselkään ja todella paksut. Aina oon ollu sitä mieltä et pitkät hiukset on naiselliset. Muutama viikko sitten pohdin että pitäiskö leikata niin et olis noin puoleen selkään ku on niin mahdoton näitä itse laittaa. Kysyin miehen mielipidettä. Ensin sanoin että itse päätän hiuksistani mutta kun hiukan tivasin sanoi että pitkät on paljon paremmat. Siinä siis mun miehen mielipide. Kaikki ei tietenkään voi pitkiä hiuksia pitää esim jos on tosi ohuet et toivottavasti löytyy miehiä jotka pitää lyhyestä tai joille hiukset on aivan sama.

86/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Mun mieheni tykkää kun naisella on lyhyet, tummat hiukset. Mulla on vaaleat ja pitkät hiukset, muttei se kuulemma haittaa. :)

Niin, miehesi valehtelee koska pelkää, että römpsän saanti loppuu. AP kysyi MIEHILTÄ oikeaa totuutta, ei sinun femakkopropagandaasi. Joten suuta soukemmalle!

Et sitten vaivautunut edes lukemaan kommenttia? Vastaajalla on pitkät hiukset, mutta kertoi miehensä oikeastaan pitävän lyhyistä. Jumankauta, että täällä on idiottia porukkaa, ratakiskoista on yksinkertaisinkin asia väännettävä...

Käänteistä psykologiaa, tepsii aina! Jumankauta, että täällä on idiottia porukkaa...

87/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käänteistä psykologiaa, tepsii aina! Jumankauta, että täällä on idiottia porukkaa...

Mä en ymmärrä tätä ilmiötä tähän tukkakeskusteluun liittyen. Siis edelleen, suurin osa miehistä pitää pitkistä, tämä lienee ihan selvää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettei kukaan mies voisi tykätä lyhyistä, mutta jostain syystä tällaista mielipidettä ei suvaita. Tavallisimmat kuulemani selitykset sille miksi mies "valehtelee" tykkäävänsä lyhyestä ovat 

1) Sairaalloisen mustasukkainen, haluaa tehdä susta ruman

2) Homo

3) Ei sulla mitään miestä ole, fantasioit yksin kissojesi kanssa

4) Mies pelkää naista niin ettei uskalla sanoa mielipidettään

Tuo käänteispsykologia tuli nyt ihan uutena. 

88/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, naisten lyhyistä hiuksista tulee aika väkisin ensimmäisenä mieleen sellainen sosiaalitantan päätä koristava kynitty pulunperse. Eli tuota, ei välttämättä sovi lyhyet hiukset ihan kaikille...

89/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että tosi moni nainen näyttäisi paremmalta pidemmillä hiuksilla. Esim salkkareiden isabella. Miksi leikkasin potaksi kivat hiukset..

Vierailija
90/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti mä ainakin käänsin enemmän päitä lyhythiuksisena kuin pitkähiuksisena. :) about puolet vähenmän vientiä nyt pitkähiuksisena. Nykyiseen poikaystävääni tutustuin pitkähiuksisena.

N24

Vierailija
91/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonaama kirjoitti:

Kummasti mä ainakin käänsin enemmän päitä lyhythiuksisena kuin pitkähiuksisena. :) about puolet vähenmän vientiä nyt pitkähiuksisena. Nykyiseen poikaystävääni tutustuin pitkähiuksisena.

N24

Sama homma, eniten vientiä ollut nimenomaan lyhythiuksisena. Tiedä sitten, vaikuttiko asiaan se, että olin silloin kymmenen vuotta nuorempi ja jokusen kilon hoikempi :D

Nykyään minulla on ristiselkään asti ulottuvat (paksut) hiukset lähinnä laiskuuttani. Ei jaksa ravata koko ajan kampaajalla ja hiustenlaitto käy muutenkin näppärästi. Ei tarvitse kuin harjata hiukset ja vetää epämääräinen nuttura niskaan ja se on siinä. 

Olen kyllä  jälleen kerran suunnitellut hiusteni pätkäisyä lyhyeksi. Kesälläkin on paljon mukavampaa kun ei päänahkaa kuumota ja hiosta koko ajan, hiukset kuivuvat pesun jälkeen nopeammin, shampoota kuluu vähemmän (kuten myös hiusväriä). Sen lisäksi kasvoihini sopii paljon paremmin lyhyempi malli.  Ehkä mies myös lakkaa valittamasta irtohiuksista, joita löytyy joka paikasta :D

En tiedä, millaisesta hiustyylistä mieheni tykkää. Kun tapasimme, minulla oli lyhyet hiukset joten jos nyt lyhennän kuontaloa, hän tuskin mitään slaagia saa. 

Loppupeleissä kuitenkin pidän sellaista hiustyyliä, joka miellyttää omaa silmääni. Jos miehen kiinnostus on niinkin pienestä kiinni kuin hiusten pituus niin en voi muuta sanoa kuin että säälittävää.

Vierailija
92/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ristiriitainen viesti. Stereotypioiden pönkittäminen ja erityisesti muiden mielipiteitä vastaan asettumisen vierastaminen haiskahtaa vahvasti konformismilta, mikä on tyypillisesti feminiininen piirre.

Omien mielipiteiden yleistäminen koko omaa sukupuolta koskeviksi taas on täysin päinvastainen ilmiö. Voisi puhua konformismin sijaan vaikka ylikorostuneesta egosta.

Huomiosi siis tuskin pitää paikkaansa, koska rinnastat kaksi täysin päinvastaista asiaa keskenään.

Ja mitä AP'n kysymykseen tulee, niin joo, pidän joidenkin naisten lyhyistä hiuksista siitäkin huolimatta, että jos kysytään että pitkät tai lyhyet, niin vastaisin pitkät. Toisaalta jos kysytään tumma vai blondi niin vastaisin tumma, mutta olen silti tavannut monia äärettömän kauniita lyhythiuksisia ja/tai blondeja naisia, joten ei kumpikaan selvästikään yksiselitteisen negatiivinen piirre minulle ole.  Kauneimmat tapaamani lyhythiuksiset naiset kuitenkin kilpailevat aivan tasavertaisesti kauneimpien tapaamieni pitkähiuksisten naisten kanssa. Ehkä se oma henkilökohtainen makuni näkyy siinä, että niitä äärettömän kauniita lyhythiuksisia on tullut vastaan hieman vähemmän kuin äärettömän kauniita pitkähiuksisia.  

Vierailija
93/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Ariane Friedrichille sopii erinomaisesti lyhyet hiukset: http://previews.123rf.com/images/sportgraphic/sportgraphic1012/sportgra…

T: viesti nro 79

Vierailija
94/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt lyhyistä hiuksista ja kampauksista paaaljon enemmän niin kauan kuin tytöt ja naiset ovat kiinnostaneet. M45

Eli olet eheytymässä oleva homo ja nyt bi-curious naiset alkoivat kiinnostaa limeisesti toissa vuonna.

Vierailija
95/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt lyhyistä hiuksista ja kampauksista paaaljon enemmän niin kauan kuin tytöt ja naiset ovat kiinnostaneet. M45

Eli olet eheytymässä oleva homo ja nyt bi-curious naiset alkoivat kiinnostaa limeisesti toissa vuonna.

Totta kai jokainen lyhyistä hiuksista pitävä mies on vähintäänkin homo, tämähän on päivänselvää. Todennäköisesti hän on myös sukupuolenvaihdosleikkauksen läpikäynyt entinen rekkalesbo feministi. Ei yksikään oikea mies voi tykätä lyhyistä hiuksista naisella.

Ai miten niin miehet muka laumasieluisia, yleistäviä pölvästejä?

Vierailija
96/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Jotkut tyttöystävät ovat pikku hiljaa seurustelun edetessä leikanneet hiukset lyhyemmiksi ja lyhyemmiksi vaikka se ei heille todellakaan ole sopinut. Sitten myöhemmin taas nähnyt heitä ja ovat taas kasvattaneet pitkät hiukset.

Mielestäni hiusten pitää olla ainakin olkapäille. Ehkä joillekin erittäin harvoille sitten sopii oikein lyhyet hiukset. Nyt ei kyllä tule ketään mieleen. Kun kerran kysyit.

Vierailija
97/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut lyhyet hiukset ja silti on moni mies pitänyt minua viehättävänä. Ei ole vielä kukaan valittanut.

Ehkä ne joille pitkät hiukset on naisille must-juttu ovat pysyneet etäällä enkä ole oikeassa elämässä tämmöiseen hiuskiistaan edes törmännyt.

Vierailija
98/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonaama kirjoitti:

N24

Taas tämä hauska tekohomo-nainen...No " ei karvoihin katsomista..."

Vierailija
99/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistähän tässä puhutaan? Audrey Hepburnilla on Kaunis Sabrina-elokuvassa lyhyet hiukset ja onhan se vetävän näkönen. Mutta on se vetävän näkönen pitkilläkin hiuksilla. Oikeestihan se menee niin, että monia ihmisiä on vaikea kuvitella lyhyillä tai pitkillä hiuksilla, jos ne on nähny vain sillä yhellä pituuella. Joillekin pitemmät sopii paremmin, toisilla lyhyet on paremmat. Varmaan se riippuu vähän siitäkin miten ne osaa laittaa.

Jos nyt pitäs vaan sanoo jompikumpi, niin sanosin pitkät, koska niissä on enemmän mahollisuuksia. Ymmärrän toisaalta, että pitkät hiukset voi olla melko työläät, koska itelläni oli joskus tukka jonnekin lapojen alalaitaan. Ohuet luonnonkiharat hiukset meni tosi herkästi melko sekasin. Nostan hattua kaikille, jotka semmosten kans jaksaa pelata. Jälkikäteen aatellen kuvittelisin, että jos sen tukan letittäs yöksi, niin ehkä se helpottas, mutta enpä tajunnu kokeilla. Nykynen 0-15 millinen tukka on paljo helpompi.

m30+

Vierailija
100/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homonaama kirjoitti:

N24

Taas tämä hauska tekohomo-nainen...No " ei karvoihin katsomista..."

Taas tämä joko ihan oikeasti jonneikäinen tai sitten henkisesti 13-vuotiaan tasolle jäänyt homottelija. No, joillekin karvojen pituus vain on elämää suurempi asia, ja se heille suotakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi