Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan rehellisesti: pitääkö kukaan mies naisella lyhyistä hiuksista?

Vierailija
11.12.2015 |

Oletteko ikinä kenenkään olevan viehättynyt nimenomaan lyhythiuksisista naisista?

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti voin kertoa, että EI!

Siinä se totuus nyt on kun sitä kerran kysyttiin.

M30

Vierailija
2/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Mun mieheni tykkää kun naisella on lyhyet, tummat hiukset. Mulla on vaaleat ja pitkät hiukset, muttei se kuulemma haittaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Mun mieheni tykkää kun naisella on lyhyet, tummat hiukset. Mulla on vaaleat ja pitkät hiukset, muttei se kuulemma haittaa. :)

Niin, miehesi valehtelee koska pelkää, että römpsän saanti loppuu. AP kysyi MIEHILTÄ oikeaa totuutta, ei sinun femakkopropagandaasi. Joten suuta soukemmalle!

Vierailija
4/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammat kirjoittaa kuinka mun mies tykkää kun leikkasin lyhyet hiukset. Ja samalla ukkojen päät kääntyy pitkien hiusten perään.

Vierailija
5/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä siitä sitten mutta minulla ainakin oli lyhyet hiukset kun alettiin seurustella miehen kanssa.

Vierailija
6/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehesi valehtelee koska pelkää, että römpsän saanti loppuu. AP kysyi MIEHILTÄ oikeaa totuutta, ei sinun femakkopropagandaasi. Joten suuta soukemmalle!

Miksi mieheni valehtelisi tuollaisesta asiasta? Eikö se "römpsän saanti" olisi todennäköisempää, jos kertoisi pitävänsä minun hiuksistani (vaikkei siis ehkä pitäisikään)?

Vierailija
7/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten vaivautunut edes lukemaan kommenttia? Vastaajalla on pitkät hiukset, mutta kertoi miehensä oikeastaan pitävän lyhyistä. Jumankauta, että täällä on idiottia porukkaa, ratakiskoista on yksinkertaisinkin asia väännettävä...

Vierailija
8/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten lyhyitä tässä tarkoitetaan. Siilitukkaisista naisista en muista viehättyneeni mutta vaikka n. leukaan asti yltävän pituisista ihan jatkuvasti.

m29

Vierailija
9/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt lyhyistä hiuksista ja kampauksista paaaljon enemmän niin kauan kuin tytöt ja naiset ovat kiinnostaneet. M45

Vierailija
10/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lyhyet hiukset kuin läski. T. M33v

Vierailija
11/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin miesystävältä ja sano et tykkää myös lyhyistä hiuksista, jos ne naiselle vaan sopii. Itellä kyllä on pitkät ja paksut ja tykkää niistä erittäin paljon. Enemmän häntä kuulemma häiritsee siniset tms. värilliset hiukset.

Vierailija
12/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kovastikin, mutta prinsessoille ne omat kiharat tuntuvat olevan niin tärkeitä, niin tärkeitä. Miksi kukaan hyvännäköinen muija ei vedä ihan rehellisesti kaljuksi? Olisi parempi.

Vierailija
13/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sirot tai feminiinit kasvot kestävät sen. Pääsääntönä ei. M35

Vierailija
14/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sanoo, että hiusten pituudella ei ole väliä. Kunhan ne on tummat.

Vierailija
15/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun naisen niskasta. Siksi lyhyet hiukset tai ylös nostetut.

Roikkuvat haituvat ovat kauhistus.

Vierailija
16/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan loistavia nää akkojen "Joo mun poikkis sano et tosi hyvä juttu ku laitoin lyhyen porkkanatukan" -kommentit :facepalm: :DDDDdd

Vierailija
17/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se täytyy kyllä myöntää sekä miesten, että naisten, että parempi nätisti leikattu lyhyt kuin huonokuntoinen pitkä, jota vielä lisäkkeillä yritetään paikkailla. Itselläni se tilanne edessä, että viimeisin raskaus söi pitkän tukkani todella huonoon kuntoon. Ohenee silmissä, kasvaa liian nopeasti ja katkeilee. Pakko miettiä tosissaan jo lyhyen leikkaamista. Mieheni oli ihana, kun totesi, että aja vaikka siili, häntä ei kiinnosta.

Vierailija
18/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei miehistä ei pidä poikatukkaisista naisista, harvoin sopii toki poikkeuksiakin on , tosin harvassa

Todennäköisesti reaktio olisi 😨

Vierailija
19/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa vielä, että kadulla kulkiessa huomaa kyllä eron miesten katseiden määrässä, jos on tukka auki ja korkokengät jalassa tai tukka kiinni ja tennarit. Enemmän vastakkainen sukupuoli vaikuttaa kiinnostuvan tuosta ensimmäisestä vaihtoehdosta.

Uskon silti, ettei parisuhde ole hiusmallista kiinni ja leikkaisin tukkani lyhyeksi, jos jaksaisin laittaa sen nätisti joka päivä. Ponnari tai letti on vaan paljon helpompi, kuin lyhyt tukka.

Vierailija
20/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miehenä ihmetellyt sitä suomalaisten naisten intoa lyhyeen tukkaan - erityisesti yli 40 v on kai ihan "tyylimestareiden" vaatimus että naisen tukan tulee olla lyhyt. Kun vertaa esim amerikkalaisten naisten pitkään tukkaan niin ero on kuin maatuskalla ja missillä. Ehkä se on tarkoituskin?

Vastauksena kysymykseen  - ei, miehet eivät pidä lyhyestä tukasta !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi