Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan rehellisesti: pitääkö kukaan mies naisella lyhyistä hiuksista?

Vierailija
11.12.2015 |

Oletteko ikinä kenenkään olevan viehättynyt nimenomaan lyhythiuksisista naisista?

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten pituudelle on ihan sama, kunhan ne on pitkät!!! Siinä vaiheessa kun nainen pätkäisee ne hiuksensa, hän antaa periksi tylsyydelle. Jokunen tosi räväkkä lyhyttukkainen tehnee poikkeuksen, mutta pääsääntöisesti näin.

M46

Mun kuusikymppisellä äidilläni on pitkät paksut hiukset, ja ei ne kyllä ole mitenkään jännittävät, siinä ne roikkuu, samoin kuin itsellänikin aikoinaan. Mua vitutti pitkissä paksuissa hiuksissa just se että mitään vaihtelua niihin ei saanut kuin värjäämällä, kiharat ei pysy kirveelläkään ja kiinni ei voi pitää kun sitten päänahka tulee järjettömän kipeäksi. Nyt kun mulla on ollut jo pidempään lyhyet, en kasvattaisi ikinä enää pitkiä, nyt voin antaa hetken kasvaa, ja taas leikkauttaa ja värjätä vähän erilaisen kampauksen, mitään muuta niille ei tarvi tehdä, mutta ei ole silti tylsät, eikä todellakaan ole poikamaiset. Ja joo, mun mies tykkää lyhyistä, itsellään pitää ihan lyhyttä sänkeä, hänelle mun lyhyet on jo aika pitkät. Mies sanoi aikoinaan kun alettiin seurustella naisihanteekseen kaksi englantilaista naislaulajaa joilla oli lyhyemmät hiukset kuin mulla, mulla oli silloin vielä lähes olkapäille ulottuvat.

Vierailija
42/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen voi olla kaunis lyhythiuksisenakin, mutta on aina kauniimpi pitemmillä hiuksilla. Aina.

Lisäksi lyhyet hiukset yhdistetään yleensä varattuun vakiintuneeseen naiseen joten ei lyhythiuksisiin kiinnitetä edes niin huomiota ellei sitten ole joku milf-metsästäjä liikkeellä.

Ohuet/huonokuntoiset hiukset pitkänä on kauheinta mitä voi olla, ja varsinkin miehellä, hyi helvetti! Ei kaikillle vaan kasva päähän kauniita pitkiä hiuksia, ne pitää mielellään olla vielä taipuisatkin jotta ne saa kiharalle, aina suorana molemmin puolin päätä roikkuvat hiukset on tylsät vaikka olisivat hyväkuntoiset ja paksut, miksi ihmeessä joku pitäisi samaa kampausta koko ikänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin sellaisen hyvin lyhyen, mutta päältä hieman pidemmän, pörrötettävän mallin pari vuotta sitten. Ei ole ikinä ollut niin paljoa vientiä! Ystävät huokailivat et hekin haluavat ja kaikki tutut miehet oli aivan sekaisin:D en oo ikinä tuntenyt itseäni niin kuumaksi. Nyt taas tällainen tylsä pitkä polkka, kun ei oo varaa käydä tarpeeks usein kampaajalla... Lyhyet hiukset vaatii kyllä kasvoilra ja iholta paljon+laittautumista. Pitkät hiukset vie huomiota ja sopii tällaisella tavalliselle laiskalle pullamössölle kuin minä paljon paremmin.

Vierailija
44/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverimies on sanonut tykkäävänsä lyhyistä hiuksista. Mulla pitkät, mies sinkku ja oltiin kahdestaan joten uskon kyllä :)

Vierailija
45/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halle Berry, Jessica Alba, Rihanna, Michelle Williams... Rumia on joo... Ne joiden tarvitsee peittää mahd paljon, pitää pitkiä hiuksia, ne voi pelastaa jotain:D

Vierailija
46/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Mun mieheni tykkää kun naisella on lyhyet, tummat hiukset. Mulla on vaaleat ja pitkät hiukset, muttei se kuulemma haittaa. :)

Niin, miehesi valehtelee koska pelkää, että römpsän saanti loppuu. AP kysyi MIEHILTÄ oikeaa totuutta, ei sinun femakkopropagandaasi. Joten suuta soukemmalle!

Tässä sinulle totuus sovinistinaiselta: mieheni sanoo pitävänsä tummista lyhyistä hiuksista ja haluaisi minun leikkauttavan omani pitkät vaaleat pois. Tiedän, että todellisuudessa haluaa tätä vain siksi, että muut miehet eivät katselisi perään, kuten hän katselee kaikkia pitkät hiukset omaavia. Se on sellainen melkoinen häntäheikki.. Mutta turha kuvitella että itse rupeaisin kananperse-rekkalepsoksi ihan vaan, että markkina-arvo vähenisi, eikä tarvitsisi pelätä ottajia kun itse vieraissa juoksee.

:D Kaikista pisimmän katseen muistan mieheni luoneen yhteen naiseen, jolla oli samanlainen ihan lyhyt tukka kuin Winona Ryderilla joskus vuosia sitten. Nainen kyllä muutenkin muistutti hiukan Winonaa. Halle Berry on myös yksi mieheni suosikeista. Mieheni ei myöskään ole mustasukkaista sorttia, eikä ajattele ominaisuuksiani markkina-arvon kannalta. Eli totuutesi taisi nyt kuitenkin olla vain oma (katkera?) näkemyksesi. :)

2

Vierailija
47/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Mun mieheni tykkää kun naisella on lyhyet, tummat hiukset. Mulla on vaaleat ja pitkät hiukset, muttei se kuulemma haittaa. :)

Niin, miehesi valehtelee koska pelkää, että römpsän saanti loppuu. AP kysyi MIEHILTÄ oikeaa totuutta, ei sinun femakkopropagandaasi. Joten suuta soukemmalle!

Melkein leuka loksahti auki kun luin tämän törkykommentin. Miten kukaan kehtaa puhua noin tuntemattomalle ihmiselle? Ja lauma samanmielisiä yläpeukuttajia. Toivoisin, että voisin leikata tukkani lyhyeksi kaksi kertaa peräkkäin, että tämä kirjoittelija ei varmasti minusta kiinnotuisi.

Vierailija
48/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaverini ovat sitä mieltä, että lyhyet eivät ole nä

tit

Vierailija
49/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se lyhyt tukka on kuitenkin kuin huonokuntoiset Tuksu-pidennykset. Pitkä tukka on kaunis, jos se on hyväkuntoinen ja tarpeeksi paksu.

Vierailija
50/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska huomio: kun naisilta kysellään pitävätkö he jostakin ominaisuudesta miehellä, kaikki vastaukset alkavat: "minä ainakin...", "minun mielestäni...". Kun miehiltä kysellään, suurin osa vastauksista on "miehet eivät", "miehet tykkää..." Eli miehet kuvittelevat voivansa puhua koko sukupuolensa puolesta. Yleistä mielipidettä vastustavat miehet kommentoivat sitten paljon aremmin "olen kyllä eri mieltä, minä ainakin..."

Miehet ovat yleensäkin aina valmiimpia pönkittämään stereotypioita ja pelkäävät enemmän asettua muiden miesten mielipidettä vastaan.

Kyllä, minulla on lyhyt (upea) tukka. Huomioni pitää silti paikkansa.

Vierailija
51/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halle Berry, Jessica Alba, Rihanna, Michelle Williams... Rumia on joo... Ne joiden tarvitsee peittää mahd paljon, pitää pitkiä hiuksia, ne voi pelastaa jotain:D

Sitten voidaan keskustella seuraavaksi siitä, näyttävätkö k.o naiset paremmalta pitkillä vai lyhyillä hiuksilla. Minusta pitkillä.

Vierailija
52/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomio: kun naisilta kysellään pitävätkö he jostakin ominaisuudesta miehellä, kaikki vastaukset alkavat: "minä ainakin...", "minun mielestäni...". Kun miehiltä kysellään, suurin osa vastauksista on "miehet eivät", "miehet tykkää..." Eli miehet kuvittelevat voivansa puhua koko sukupuolensa puolesta. Yleistä mielipidettä vastustavat miehet kommentoivat sitten paljon aremmin "olen kyllä eri mieltä, minä ainakin..."

Miehet ovat yleensäkin aina valmiimpia pönkittämään stereotypioita ja pelkäävät enemmän asettua muiden miesten mielipidettä vastaan.

Minä ainakin kirjoitin "minunkin mielestäni", olen mies, olen yksilö ja pidän pitkistä hiuksista. Naiset taas eivät voi sietää sitä, että suuri osa miehistä on jostain asiasta samaa mieltä

Vierailija
53/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin stereotypiseen naiskuvaan ja halusin todella radikaalin muutoksen. Leikkautin vaaleat ristiselkäpituiset hiukset siilimittaiseksi ja värjäytin tummaksi. Oletin viennin lakkaavan siihen, mutta hämmennyksekseni se moninkertaistui.

Vierailija
54/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkistä hiuksista jos vaan hiuksia ajatellaan. Sitte ihan sama kun nainen hiusten alla kolahtaa. Sama tissien kanssa, isot pienet ihan sama. Vaikka isot on mieleen jos vaan tissejä miettii.

Vierailija
55/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kirjoitin "minunkin mielestäni", olen mies, olen yksilö ja pidän pitkistä hiuksista. Naiset taas eivät voi sietää sitä, että suuri osa miehistä on jostain asiasta samaa mieltä

Sinulta sitten jäi huomaamatta, että kirjoitin "suurin osa", en "kaikki". Sinulla oli nyt niin kiire päästä kärkkäästi kommentoimaan, että kunnolla lukemisen lisäksi unohtui vielä perustelutkin tuohon esittämääsi väitteeseen. Miksi kummassa ketään vaivaisi mitä "suuri osa" tekee? "Suuri osa" voi tarkoittaa kolmea. Suhteellinen käsite joka ei tarkoita mitään.

Vierailija
56/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihan lyhyistä. Mutta kun leikkasin pitkät sellaiseen lyhyeen polkkatyyppiseen malliin, niin sain sen jälkeen enemmän huomiota ja kehuja miehiltä. Olin sinkku, eikä kellään näistä miehistä ollut mitään syytä huijata tai teeskennellä. Itse ottivat puheeksi, en kysellyt.

Minusta minulle sopivat lyhyet tai lyhyehköt, koska kasvonpiirteeni ja niskani ovat sirot.

Vierailija
57/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta sitten jäi huomaamatta, että kirjoitin "suurin osa", en "kaikki". Sinulla oli nyt niin kiire päästä kärkkäästi kommentoimaan, että kunnolla lukemisen lisäksi unohtui vielä perustelutkin tuohon esittämääsi väitteeseen. Miksi kummassa ketään vaivaisi mitä "suuri osa" tekee? "Suuri osa" voi tarkoittaa kolmea. Suhteellinen käsite joka ei tarkoita mitään.

Kyllä sinä sanoit kaikki, naisista puhuessasi eli "kaikki vastaukset alkavat"... Minä tosiaan kirjoitin suuri osa, sillä juuri siitä minun argumentissani oli kyse, suuri osa. En tarkoittanut mitään täsmällistä yli 50% käsitettä vaan sitä että kun suuri joukko miehiä on jostain ulkonäköseikasta samaa mieltä, niin naisia monesti vituttaa. Varsinkin niitä, jotka eivät sovi siihen miesten ilmaisemaan ryhmään. Tässä tapauksessa siis lyhythiuksiset naiset älähtävät ja yrittävät kaikin keinoin argumentoida tässäkin ketjussa monen (jopa suurimman osan) miehen esittämää mielipidettä vastaan. Väittävät siis meidän miesten olevan eri mieltä kuin me sanomme olevan :)

Vierailija
58/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta pitkät, mieluummin vaaleat. Tosin jouduin nuorena miehenä muutaman kerran työn merkeissä tekemisiin naisen kanssa, jolla oli aivan lyhyt siilitukka ja kylläpä minua panetti. Hulluinta on se, ettei tuo nainen ollut edes läheskään kaunis vaan jos pitäisi määritellä ketä hän muistutti niin sanoisin, että Juice Leskistä.

Vierailija
59/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää yhtään lyhyistä hiuksista eikä kyllä entiset poikakaveritkaan. Yksi sanoi tykkäävänsä eniten polkkatukasta, mutta epäilen, että se oli piilohomo muutenkin. Meinaan oikeasti.

Vierailija
60/146 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Naisen niska on kaunis ja seksikäs. Pitkän ja paksun tukan alta saa kaivaa sen esiin mikä ei oo kivaa jos vaikka tulee antaa suukko niskaan. Johan siinä ehtii menee fiilis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi