Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu hämmentävältä seurata sivusta tukien leikkauksoa, työtömyyttä, köyhyyttä jne kun itse elän nousukautta

Vierailija
28.05.2025 |

Lapset saatu aikuiseksi ja asuvat omillaan, asuntolainat maksettu ja perintöäkin saatu. Vakityö ja hyvä terveys.

Mitkään tukien leikkaukset tai hintojen nousut ei vaikuta. Säästötkin kasvaa osakesalkussa mukavasti. Pitäis vissiin jotenkin osata hävetä, että menee hyvin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä edes tiedät mistään tukien leikkauksista, jos et niitä itse tai tuttusi saa? Mua ei vois vähempää koko aihe kiinnostaa.

Vierailija
2/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä edes tiedät mistään tukien leikkauksista, jos et niitä itse tai tuttusi saa? Mua ei vois vähempää koko aihe kiinnostaa.

Voihan sen itsekkyytensä noinkin ilmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta jotkut seuraa uutisia ja on kiinnostuneita maailmanmenosta.

Vierailija
4/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo ajatus, että pitäisi hävetä. 

Ehkä olisi hyvä ymmärtää, että kaikilla ei mene samoin ja tuntea jonkun asteista myötätuntoa niitä kohtaan, joilla ei mene. Ja olisi myös hyvä ymmärtää, että se hyvä elämä on myös osittain sen ansiota milloin on syntynyt.

Meillä nuoremmilla on asiat vähän eri tavalla, kuin teillä. Ei tarvitse kuin kerran joutua työttömäksi niin olet pilaantunutta tavaraa loppuiäksi.

Vierailija
5/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. tällä palstalla itketään niistä kokoajan

Vierailija
6/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tässä olisit itsekkäästi muiden taskuilla. Etkö edes häpeä?

Vierailija
7/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tässä olisit itsekkäästi muiden taskuilla. Etkö edes häpeä?

Muiden taskuilla? Miten niin? Outoa puhetta.

Vierailija
8/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla huomaa hyvin, miten kateelliset köyhät poistattaa ketjut joissa puhutaan hyväosaisten asioita

Vierailija
9/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hämmennä. On multakin evätty, viety ja leikattu tässä vuosien varrella yhtä jos toista. Kukin vuorollaan.

Vierailija
10/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät varmaan hyvin miten ministerit kokevat heikoimpiin kohdistuvat leikkaukset.

Vierailija
11/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitä hilloo on niin lahjota hyväntekeväisyyteen vai haluutko vain elvistellä?

Vierailija
12/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sitä hilloo on niin lahjota hyväntekeväisyyteen vai haluutko vain elvistellä?

Hommaa omat hillosi

Vierailija
13/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PervoPersu aloitti iltatumputuket.Reppana.

Vierailija
14/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Olen kiitollinen tästä ja suhtaudun nöyrästi.

Vierailija
15/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pimeitä töitä ja pärjään. Miksen tekisi koska saan rahaa. Mielummmin teen kun makaan kotona. Jos en tee niin sen rahan saa joku muu kuitenkin ja minua pyydetään tekemään niin olen aina tehnyt. Monet muutkin tekee niin seon eikä muuksi muutu. Tuet päälle niin hyvin pärjää jos ei lähe etelän lomille.

Vierailija
16/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hävetä. Nauti vaan elämästä ja läheisistä. Olet varmasti tehnyt töitä tuon eteen ja ymmärrät miten hyvin asianne nyt ovat. 

Lahjoitan itse hyväntekeväisyyteen ja koitan kaupassa tehdä eettisiä valintoja sekä seuraan uutisia, mutta jokaisella on oma elämä ja sinä toivottavasti teet asioita jotka on sinulle merkityksellisiä.

Vierailija
17/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa omat hillosi

Niin hommaankin, en ole hyväntekeväisyyden kohde. Mutta kiitos "ystävällisestä" mielipiteestäsi, oot tosi empaattinen ihminen, oot varmaan tosi ylpeä itsestäsi?

Vierailija
18/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystuet pois pörssiyrityksiltä. Yritysverotus vastikeperusteisiksi, pienempi huonoina aikoina ja suurempi hyvinä aikoina. Työttömyyden hoitaminen ja sosiaaliturvan taso ovat erillään toisistaan . Uudistusta työpaikkojen ilmoittamiseen Norjan malliin, rekry-yritykset ja työpaikat avoimia tietoja aina. Harmaan talouden työntekijät ja työnantajat kuriin ay -liiton valvonnalla. Maahanmuuttoa Kanadan malliin, kysyntä ja tarjonta ratkaisee työnantajan oikeuden hakea ulkosuomalaista työntekijää. 

Vierailija
19/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuvitella omiasi. 

Ajatteletko noin jos et saa huomiota?

Pitäisikö sinua nyt kehua vai missä nyt mättää?

Vierailija
20/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo häpeä ihmeessä