Ihan rehellisesti: pitääkö kukaan mies naisella lyhyistä hiuksista?
Oletteko ikinä kenenkään olevan viehättynyt nimenomaan lyhythiuksisista naisista?
Kommentit (146)
99% tapauksissa pitkät hiukset näyttää paremmalta ja nuorekkaammalta.
Lyhyet hiukset, kouvolatukat yms ... en ymmärrä miksi.... :/
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat kirjoittaa kuinka mun mies tykkää kun leikkasin lyhyet hiukset. Ja samalla ukkojen päät kääntyy pitkien hiusten perään.
Mä voin kirjoittaa, että ite tykkään mun lyhyestä tukasta ja sopii mulle mun mielestä. Eikö se oo tärkeintä? Vai onko naisten tärkein kriteeri omaan kampaukseen miehen määräämä? Seuraavaksi varmaan laitatte sen pakollisen miehen määräämän huivin ihanien kampaustenne päälle, etteivät vieraiden miesten päät käänny - niinkö?
Klassinen vastaus: kokonaisuus ratkaisee. Mutta kyllä lyhyet hiukset saavat aikaan positiivisia odotuksia. Onhan lyhyt tukka useimmiten kätevä. Siis: nainen ei tuhlaa liikaa aikaa kysymyksiin, jotka ovat sittenkin toisarvoisis.
Vierailija kirjoitti:
Klassinen vastaus: kokonaisuus ratkaisee. Mutta kyllä lyhyet hiukset saavat aikaan positiivisia odotuksia. Onhan lyhyt tukka useimmiten kätevä. Siis: nainen ei tuhlaa liikaa aikaa kysymyksiin, jotka ovat sittenkin toisarvoisi..
Typo: toisarvoisia.
Tykkään, se on seksikäs ja nuorekas kampaus.. Ja tekisi mieli aina suudella kaulan syrjään.. Kaikillehan ei lyhyt tukka sovi, pitää olla sirot kasvot ja nätit korvat.. Lyhyet hiukset avaavat ilmettä ja nuorentavat kun taas pitkä tukka pidentää ja vanhentaa, varsinkin keskijakauksella joka ei sovi kenellekään.
Kun näen takaapäin pitkähiuksisen naisen, kiinnostaa nähdä hänen kasvonsa. Lyhyet tai puolipitkät hiukset eivät herätä tätä uteliaisuutta.
Kuulostaa typerältä, tiedän, mutta en ole valinnut kiinnostumistani, se on intuitiivista.
-luolamies