Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan rehellisesti: pitääkö kukaan mies naisella lyhyistä hiuksista?

Vierailija
11.12.2015 |

Oletteko ikinä kenenkään olevan viehättynyt nimenomaan lyhythiuksisista naisista?

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homonaama kirjoitti:

Kummasti mä ainakin käänsin enemmän päitä lyhythiuksisena kuin pitkähiuksisena. :) about puolet vähenmän vientiä nyt pitkähiuksisena. Nykyiseen poikaystävääni tutustuin pitkähiuksisena.

N24

Taas tämä hauska tekohomo-nainen...No " ei karvoihin katsomista..."

Taas tämä joko ihan oikeasti jonneikäinen tai sitten henkisesti 13-vuotiaan tasolle jäänyt homottelija. No, joillekin karvojen pituus vain on elämää suurempi asia, ja se heille suotakoon.

Hassuja nämä palstaväännöt. Oikeassa elämässä en ole koskaan tavannut miestä, jolle naisen hiusten pituus olisi kynnyskysymys, sen enempää kuin naistakaan, jolle esim. miehen pituus olisi jotenkin äärimmäisen merkityksellinen asia.

Kannattaa ehkä tutustua siihen oikeaan reaalimaailmaan eikä muodostaa mielipidettään miehistä, naisista ja heidän mieltymyksistään Vauva-lehden Aihe vapaa -palstan perusteella. :)

Vierailija
102/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-v kirjoitti:

Mun hiukset yltää ihan alaselkään ja todella paksut. Aina oon ollu sitä mieltä et pitkät hiukset on naiselliset. Muutama viikko sitten pohdin että pitäiskö leikata niin et olis noin puoleen selkään ku on niin mahdoton näitä itse laittaa. Kysyin miehen mielipidettä. Ensin sanoin että itse päätän hiuksistani mutta kun hiukan tivasin sanoi että pitkät on paljon paremmat. Siinä siis mun miehen mielipide. Kaikki ei tietenkään voi pitkiä hiuksia pitää esim jos on tosi ohuet et toivottavasti löytyy miehiä jotka pitää lyhyestä tai joille hiukset on aivan sama.

Jos sulla on alaselkään asti ulottuvat "todella" paksut hiukset niin leikkaa ihmeessä!! Ryhtisi paranee huomattavasti. Ja niskasi on pakko olla todella miehekkään jykevä. Itselläni oli vain lapaluut peittävä mitta (mikä on kyllä todellakin pitkä eli itse pohdit välillä pitkä vai pitkä) oikeasti paksuissa hiuksissa ja voi sitä hämmennystä, kun paidat jäivät lyhyeksi ja muutamassa kuukaudessa niskani ja kaulani oli pitkä ja siro, kun leikkasin lyhyen polkan. Jotenkin tuntuu, että nämä pitkistä ja paksuista valehtelevat naiset eivät tajua näitä väritettyjä kuvailujaan kirjoittaessaan, että ensiksikin: oikeasti paksu ja hyvin pitkä tukka vaatii todella kehittyneitä niskalihaksia. Ja toisekseen, se vetää niskaa ja kaulaa kasaan. Lisäksi se venyttää pään ja kasvojen ihoa. "Todella" paksu tukka on suomalaisella naisella yhtä harvinainen kuin ruskeat silmät. Ja vaalea tukka ei koskaan ole todella paksu. Korkeintaan paksuhko, mutta sekin harvinaista. Luonnostaan vaaleat ovat lähes poikkeuksetta luirut ja vaalennetut ovat taas hamput. Eli en kehuskelisi kovin paljon pitkillä ja vaaleilla hiuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat klassiset. Klassinen nainen (kasvot pienet, kiltit ja pyöreät, isot silmät, pehmeä ja tasainen iho) on aina enemmistölle kaunis.

Vierailija
104/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla metrin pituinen paksu ruskea kuontalo.Mies sanonut useaan otteeseen etten saa leikata

Vierailija
105/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt lyhyistä hiuksista ja kampauksista paaaljon enemmän niin kauan kuin tytöt ja naiset ovat kiinnostaneet. M45

Eli olet eheytymässä oleva homo ja nyt bi-curious naiset alkoivat kiinnostaa limeisesti toissa vuonna.

En ymmärtänyt tästä mitään. Tuskin kirjoittajakaan, kunhan pääsi sanomaan "homo". Olisit nyt kerralla iskenyt vielä alemmas ja kirjoittanut selvästi sinua loukannutta mielipidettä edustaneesta "pienikullinen mies".

Vierailija
106/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-313 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomio: kun naisilta kysellään pitävätkö he jostakin ominaisuudesta miehellä, kaikki vastaukset alkavat: "minä ainakin...", "minun mielestäni...". Kun miehiltä kysellään, suurin osa vastauksista on "miehet eivät", "miehet tykkää..." Eli miehet kuvittelevat voivansa puhua koko sukupuolensa puolesta. Yleistä mielipidettä vastustavat miehet kommentoivat sitten paljon aremmin "olen kyllä eri mieltä, minä ainakin..."

Miehet ovat yleensäkin aina valmiimpia pönkittämään stereotypioita ja pelkäävät enemmän asettua muiden miesten mielipidettä vastaan.

Kyllä, minulla on lyhyt (upea) tukka. Huomioni pitää silti paikkansa.

Aika ristiriitainen viesti. Stereotypioiden pönkittäminen ja erityisesti muiden mielipiteitä vastaan asettumisen vierastaminen haiskahtaa vahvasti konformismilta, mikä on tyypillisesti feminiininen piirre.

Omien mielipiteiden yleistäminen koko omaa sukupuolta koskeviksi taas on täysin päinvastainen ilmiö. Voisi puhua konformismin sijaan vaikka ylikorostuneesta egosta.

Huomiosi siis tuskin pitää paikkaansa, koska rinnastat kaksi täysin päinvastaista asiaa keskenään.

Ja mitä AP'n kysymykseen tulee, niin joo, pidän joidenkin naisten lyhyistä hiuksista siitäkin huolimatta, että jos kysytään että pitkät tai lyhyet, niin vastaisin pitkät. Toisaalta jos kysytään tumma vai blondi niin vastaisin tumma, mutta olen silti tavannut monia äärettömän kauniita lyhythiuksisia ja/tai blondeja naisia, joten ei kumpikaan selvästikään yksiselitteisen negatiivinen piirre minulle ole.  Kauneimmat tapaamani lyhythiuksiset naiset kuitenkin kilpailevat aivan tasavertaisesti kauneimpien tapaamieni pitkähiuksisten naisten kanssa. Ehkä se oma henkilökohtainen makuni näkyy siinä, että niitä äärettömän kauniita lyhythiuksisia on tullut vastaan hieman vähemmän kuin äärettömän kauniita pitkähiuksisia.  

Eli kun nainen käyttää sukupuolisia stereotypiota (esim. naiset aina eikä miehet koskaan), hän on konformistinen. Kun mies tekee samaa hän on egoistinen? Liitätkö kenties jälkimmäiseen omasta mielestäsi enemmän positiivisia attribuutteja kuin edelliseen, kuten vahvuus ja itsenäisyys?

Niinpä niin.

Vierailija
107/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puoltoista metriä pitkä ja ihan aivan älyttömän paksu laineikas vaalea tukka, ja kaikki maailman miehet kuolaa hulluna mun perään. Siis IHAN KAIKKI!!!!!111 <3

Eli ap, vastaus otsikon kysymykseen on, että KUKAAN mies ei pidä naiseilla lyhyistä hiuksista. Aamen.

Vierailija
108/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m-v kirjoitti:

Mun hiukset yltää ihan alaselkään ja todella paksut. Aina oon ollu sitä mieltä et pitkät hiukset on naiselliset. Muutama viikko sitten pohdin että pitäiskö leikata niin et olis noin puoleen selkään ku on niin mahdoton näitä itse laittaa. Kysyin miehen mielipidettä. Ensin sanoin että itse päätän hiuksistani mutta kun hiukan tivasin sanoi että pitkät on paljon paremmat. Siinä siis mun miehen mielipide. Kaikki ei tietenkään voi pitkiä hiuksia pitää esim jos on tosi ohuet et toivottavasti löytyy miehiä jotka pitää lyhyestä tai joille hiukset on aivan sama.

Jos sulla on alaselkään asti ulottuvat "todella" paksut hiukset niin leikkaa ihmeessä!! Ryhtisi paranee huomattavasti. Ja niskasi on pakko olla todella miehekkään jykevä. Itselläni oli vain lapaluut peittävä mitta (mikä on kyllä todellakin pitkä eli itse pohdit välillä pitkä vai pitkä) oikeasti paksuissa hiuksissa ja voi sitä hämmennystä, kun paidat jäivät lyhyeksi ja muutamassa kuukaudessa niskani ja kaulani oli pitkä ja siro, kun leikkasin lyhyen polkan. Jotenkin tuntuu, että nämä pitkistä ja paksuista valehtelevat naiset eivät tajua näitä väritettyjä kuvailujaan kirjoittaessaan, että ensiksikin: oikeasti paksu ja hyvin pitkä tukka vaatii todella kehittyneitä niskalihaksia. Ja toisekseen, se vetää niskaa ja kaulaa kasaan. Lisäksi se venyttää pään ja kasvojen ihoa. "Todella" paksu tukka on suomalaisella naisella yhtä harvinainen kuin ruskeat silmät. Ja vaalea tukka ei koskaan ole todella paksu. Korkeintaan paksuhko, mutta sekin harvinaista. Luonnostaan vaaleat ovat lähes poikkeuksetta luirut ja vaalennetut ovat taas hamput. Eli en kehuskelisi kovin paljon pitkillä ja vaaleilla hiuksilla.

Mitä sanot siihen että minulla on sekä ruskeat silmät että luonnostaan hyvin tummat ja paksut hiukset jotka ovat kaiken lisäksi pitkät?

Vierailija
109/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleat tai tummat, sillä ei ole niin väliä mutta pitkät pitää olla.

Ei sinisiä tai (värjättyjä) punaisia eikä luonnonvaalea voi väräjätä mustaksi se näyttää avan naurettavalta

Vierailija
110/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut viimeksi pitkät hiukset parikymppisenä, nyt siis olen 45v. Mies on joskus sanonut, että miksen koskaan kasvata pitkiä, mutta ei ole aikomustakaan. Hiuslaatu on minulla tosi hentoa. Hiukset liukkaat ja sähköiset. Voi karmea, miltä näyttäisin pitkillä hiuksilla:-O, olisi varmasti kuin joku kuollut hiirenhäntä roikkuisi päästä. Sen lisäksi kun omistaa atooppisen ihon, on aivan kamalaa, kun sähköiset hiukset heiluu kasvoilla. Jos koko ajan joutuu pitämään hiuksia kiinni, ihan sama sitten onko ne lyhyet vai pitkät. Parturi kerran jutteli suomalaisten naisten hiuksista ja oli sitä mieltä (kun kerroin, että mies joskus sanoi, että pitkät olisi kivat), että ei yli 40kymppisten saisi pitää pitkiä. Ovat usein roikkuvat, ryhdittömät ja vanhentavat kasvoja vuosilla.

Vierailija
111/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonaama kirjoitti:

Kummasti mä ainakin käänsin enemmän päitä lyhythiuksisena kuin pitkähiuksisena. :) about puolet vähenmän vientiä nyt pitkähiuksisena. Nykyiseen poikaystävääni tutustuin pitkähiuksisena.

N24

Oho. Mitähän oon selittänyt? Siis nykyiseen poikaystävääni tutustuessa olin lyhythiuksinen. En pitkähiuksinen. Nykyisin on pitkät hiukset.

Vierailija
112/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen mielipide miesten keskuudessa taitaa olla, että lyhyt tukka ei ole naiselle suotavaa. Silti todella monet naiset esim. Suomessa leikkauttaa lyhyen tukan. Ei siinä paljon miesten mielipiteitä kysytä, jos naisen omaa silmää lyhyet hiukset enemmän miellyttää. Ja sekös miehiä vituttaa, että kaikki naiset eivät matelekaan heidän jalkojensa juurissa ja kysele lupaa siitä miltä saavat näyttää! Te miehet, joiden prioriteetti numero 1 naisessa on pitkät hiukset, niin keskittykää te vaan niihin pitkähiuksisiin naisiin. Tuli vaan mieleen kun aika usein kuulee esim. kadulla mielenosoituksellisisa kommentteja tyyliin "senkin lesbo!", niin nämä kommentit voitte pitää omana tietonanne, kiitos. :)

t. itseensä tyytyväinen nätti lyhyttukkainen nainen jolle on omat "faninsa" löytynyt

Vierailija
113/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisistä lyhyistä hiuksista tykkään http://img.beauty-box.jp/ri303_a.jpg

Siilistä en yhtään

Vierailija
114/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle  Williams on ihanin lyhyttukkainen nainen. Seksikkyys maksimoitui hiusten leikkaamisen jälkeen:

http://us.louisvuitton.com/images/is/image/lv/1/VE_FB_VISUAL9_L/louis-v…

Tällainen hän oli ennen:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/fa/b3/00/fab30043f423279598cd…

Vierailija
115/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomio: kun naisilta kysellään pitävätkö he jostakin ominaisuudesta miehellä, kaikki vastaukset alkavat: "minä ainakin...", "minun mielestäni...". Kun miehiltä kysellään, suurin osa vastauksista on "miehet eivät", "miehet tykkää..." Eli miehet kuvittelevat voivansa puhua koko sukupuolensa puolesta. Yleistä mielipidettä vastustavat miehet kommentoivat sitten paljon aremmin "olen kyllä eri mieltä, minä ainakin..."

Miehet ovat yleensäkin aina valmiimpia pönkittämään stereotypioita ja pelkäävät enemmän asettua muiden miesten mielipidettä vastaan.

Kyllä, minulla on lyhyt (upea) tukka. Huomioni pitää silti paikkansa.

Aika ristiriitainen viesti. Stereotypioiden pönkittäminen ja erityisesti muiden mielipiteitä vastaan asettumisen vierastaminen haiskahtaa vahvasti konformismilta, mikä on tyypillisesti feminiininen piirre.

Omien mielipiteiden yleistäminen koko omaa sukupuolta koskeviksi taas on täysin päinvastainen ilmiö. Voisi puhua konformismin sijaan vaikka ylikorostuneesta egosta.

Huomiosi siis tuskin pitää paikkaansa, koska rinnastat kaksi täysin päinvastaista asiaa keskenään.

Ja mitä AP'n kysymykseen tulee, niin joo, pidän joidenkin naisten lyhyistä hiuksista siitäkin huolimatta, että jos kysytään että pitkät tai lyhyet, niin vastaisin pitkät. Toisaalta jos kysytään tumma vai blondi niin vastaisin tumma, mutta olen silti tavannut monia äärettömän kauniita lyhythiuksisia ja/tai blondeja naisia, joten ei kumpikaan selvästikään yksiselitteisen negatiivinen piirre minulle ole.  Kauneimmat tapaamani lyhythiuksiset naiset kuitenkin kilpailevat aivan tasavertaisesti kauneimpien tapaamieni pitkähiuksisten naisten kanssa. Ehkä se oma henkilökohtainen makuni näkyy siinä, että niitä äärettömän kauniita lyhythiuksisia on tullut vastaan hieman vähemmän kuin äärettömän kauniita pitkähiuksisia.  

Eli kun nainen käyttää sukupuolisia stereotypiota (esim. naiset aina eikä miehet koskaan), hän on konformistinen. Kun mies tekee samaa hän on egoistinen? Liitätkö kenties jälkimmäiseen omasta mielestäsi enemmän positiivisia attribuutteja kuin edelliseen, kuten vahvuus ja itsenäisyys?

Niinpä niin.

Joo ei. Lue sekin viesti mihin vastasin ennen kun alat sekoilemaan.

Kun mies yleistää oman mielipiteensä koskemaan kaikkia muita miehiä, hän tulee samalla kiistäneeksi kaikkien muiden miesten mahdolliset eriävät mielipiteet asiasta. Tämäkö on mielestäsi konformismia?

Kun nainen korostaa kertovansa vain oman mielipiteensä (joka usein kuitenkin on se "oikea" stereotyyppinen mielipide, mikäli häneen kohdistuu ryhmäpainetta), nii sekö on mielestäsi egoismia?

Vierailija
116/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutteko selventää, että missä menee pitkien ja lyhyiden hiusten ero?

Vierailija
117/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi naiselliset kasvot niin kyllä, mutta ei sellaisilla miehekkään oloisilla yrmyilijöillä. Ja jos on povekas ja ihan lyhyet hiukset niin se jännästi stimuloi aivonystyröitä vielä enemmän.

Tässähän puhutaan ns. pixie cut tyylistä eikä mistään polkkatukasta?

t.mieshenkilö

Vierailija
118/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pidän lyhythiuksista naisista ja jos naisella on pitkät hiukset ne tulee olla ns. ylöskammattuja eli nutturalla, poninhännllä, letitettyinä jne.

Pitkät hiukset, jotka repsottavat täynnä kaksihaaraisia hiuksia on epämiellyttävä näky.

Vierailija
119/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä, mutta se ei välttämättä johdu pelkästään lyhyestä tukasta vaan siitä että liian usein koko habitus näyttää hipsteriltä. Kyllä, lyhytkin tukka saattaa olla hyvä jos muutoin on naisellinen nainen. Mutta pitkä, paksu ja luonnollinen tukka niin kyllä naisen kelpaa tämän miehen kanssa loikoilla...

Vierailija
120/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa naista ne lyhyet hiukset pukee.

Täytyy olla todella pieni ja nätti kasvoinen, hyvä kroppa jne.

Ja lyhyet hiukset ovat nätit laitettuna, vähän kohotettuna, siis vaativat todellakin laittamista.