Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan rehellisesti: pitääkö kukaan mies naisella lyhyistä hiuksista?

Vierailija
11.12.2015 |

Oletteko ikinä kenenkään olevan viehättynyt nimenomaan lyhythiuksisista naisista?

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miehille oman kokemuksen perusteella riitä edes vähän yli hartioiden pituiset hiukset kun eksällä on ollut jopa alaselkään asti.

Se vaan, että omalla hiuslaadulla en koskaan kykene kasvattamaan tarpeeksi pitkiä hiuksia :( Paskat epäonnistujageenit.

Vierailija
122/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä siitä sitten mutta minulla ainakin oli lyhyet hiukset kun alettiin seurustella miehen kanssa.

"Oletteko ikinä kenenkään olevan viehättynyt nimenomaan lyhythiuksisista naisista?"

Sinulla oli finni nenässä, kun aloit seurustella = miehesi on viehättynyt nimenomaan finninaamaisista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mulla oli todella lyhyet hiukset, miehiä riitti. Baarissa en saanut hetken rauhaa, keskellä päivää kadullakin suomalaiset miehet tulivat juttelemaan ja kehumaan niitä. Nyt kun taas pitkät, kukaan ei enää huomaa.

Vierailija
124/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonaama kirjoitti:

Homonaama kirjoitti:

Kummasti mä ainakin käänsin enemmän päitä lyhythiuksisena kuin pitkähiuksisena. :) about puolet vähenmän vientiä nyt pitkähiuksisena. Nykyiseen poikaystävääni tutustuin pitkähiuksisena.

N24

Oho. Mitähän oon selittänyt? Siis nykyiseen poikaystävääni tutustuessa olin lyhythiuksinen. En pitkähiuksinen. Nykyisin on pitkät hiukset.

Entä mitä poikaystäväsi sanoi homoseksuaalisista kasvoistasi ? Tuliko siitä kynnyskysymys suhteessanne ?

Vierailija
125/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla oli lyhyt pixie-tukka, minusta viehättyivät ehkä vähän hipsterimmät ja boheemimmat miehet kuin nyt pitkällä tukalla. Pitkä tukka vetoaa kokemukseni mukaan perusjamppoihin, lyhyt mm. muusikoihin. Yllättävän moni mies, joka lähestyi minua kun olin lyhyttukkainen, oli joku dj/räppäri/radiotoimittaja/ sibelius-akatemiassa opiskeleva tms. Olen ajatellut leikata jossain vaiheessa hiukset uudelleen lyhyiksi - ja sitten kasvattaa taas. Ei se lyhyeksi leikkaaminen ole mikään lopullinen päätös. Hiukset kasvaa takaisin. N28

Vierailija
126/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Minä se kuitenkin olen, joka joutuu suihkun lattiakaivon siivoamaan, ja pitkätukkaisen naisen jäljiltä se on ihan helvettiä, kun niitä luikeroita on joka puolella. Ja petihommissa on helpompaa, kun ei tarvitse varoa ettei laske kyynärpäätään siihen tukan päälle niin että tulee ikään kuin tukistaneeksi.

Ja sitten monella naisella on kaunis niska ja hartialinja, lyhyt tukka paljastaa ne. (Toki pitkäkin, jos on joku nutturakampaus.) Lyhyt tukka on myös jotenkin ilmavampi, ei lytisty päänmukaisesti kuten painavampi letti. Jostain syystä en tykkää, kun tukka menee suorana pitkin päänahkaa.

Riippuu kyllä myös naaman ja kropan mallista, onko lyhyt vai pitkä tukka pukevampi. Ja ollakseen viehättävä lyhyen tukan pitää olla siisti, ei mikään joka suuntaan sojottava shokkivärjätty punkkarihärpäke. 

Vierailija
127/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainoastaan yhden miehen, joka aidosti tykkää lyhyistä hiuksista naisilla.

Itse en tajua, että ohut tukka pitää väkisten kasvattaa pitkäksi. Vaan koska miehet?

Vierailija
128/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme vääntöä.

itse pidän enemmn pitkistä, monestakin syistä (olen nainen). mutta lyhyet sopii joillekin,joka niitä jaksaa laittaa ja jos se lyhyt kampaus on hyvin leikattu.

äitini on tällainen "lyhyemmät on aina nätimmät" -nainen ja olen eri mieltä hänen kanssaan. minusta nimenomaan sellaiset olkapituiset sopii monelle yli nelikymppiselle ja kaunistaa monen naisen. siinä pituudessa ei vielä ohuus haittaa edes. mutta joo, lyhyet on kivat jos leikkaus sopii kantajalleen ja ne on laitettu hyvin. ei tässä asiassa ole yhtä ainoata totuutta. 

Vierailija
129/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet sanovat automaattisesti pitävänsä pitkistä hiuksista mutta eivät oikein tajua kasvojen mallia ja mikä kullekin henkilökohtaisesti sopii. Oma mieheni vannoi pitkien hiuksien nimeen mutta kun leikkasin ne niin sain hitosti kehuja miten näytän ryhdikkäämmältä ja hiukset nätimmiltä. :) 

Vierailija
130/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei on absoluuttinen totuus. Kaikille se ei vain ole niin suuri turnoff

Vierailija
131/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat kirjoittaa kuinka mun mies tykkää kun leikkasin lyhyet hiukset. Ja samalla ukkojen päät kääntyy pitkien hiusten perään.

Ikävä kyllä ainakin minulle on riittänyt miespuolisten huomiota myös lyhyillä hiuksilla, jopa enemmän kuin pitkillä. Tosi kummallista, että monet miehet tykkääkin myös lyhythiuksisista naisista vai mitä. Epäilen kyllä, että se on se ulkonäön kokonaisuus, joka joko miellyttää tai sitten ei. Toki erikoisen kauniit, paksut ja pitkät hiukset saavat varmasti huomiota aina, koska ovathan sellaiset hienot jopa naisten katsella. itsekin ihailen, jos näen jollain megatuuheat ja kauniit hiukset, mutta en välttämättä silti haluaisi sellaisia itselleni.

Vierailija
132/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullontoinen puoli sänkenä ja toinen puoli pitkänä. Sillon ku en halua miehiä lähelle käännän sängen esiin ja sit taas ku haluan miehen niin käännän kutrit esiin :D

Vierailija
133/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonaama kirjoitti:

Kummasti mä ainakin käänsin enemmän päitä lyhythiuksisena kuin pitkähiuksisena. :) about puolet vähenmän vientiä nyt pitkähiuksisena. Nykyiseen poikaystävääni tutustuin pitkähiuksisena.

N24

Niiden hiusten kasvattamiseen on mennyt jonkin aikaa...? ;)

Vierailija
134/146 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää pitkistä, ihan alaselkään ulottuvista hiuksista. Mulla on ollut suhteen aikana siilipituisista olkapäille asti vaihtelevia pituuksia. Kasvatan nyt näitä keskiselkään asti, se riittäkööt :)

Vierailija
135/146 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvaa se vaan on.

Jos se putoaa parturissa lattialle, niin kasvaahan tuo moppi takaisin siihen lerputtamaan.

Kyllä se vaan niin yleensä on, että kun se kampaajatäti saa kerran ylipuhuttua naiselle sen lyhyen tukan, niin ei siitä ikävä kyllä juuri koskaan sitä pitkää kasvateta. Eihän se ole sen kampaajankaan intressi saada lettiä kerran puolessa vuodessa leikattavaksi, jos onnistuu poikatukalla koukuttamaan kolmen viikon välein maksamaan muotoilusta.

Minä olen pätkäissyt pitkän lettini ja antanut kasvaa taas, niin monta kertaa etten edes muista. Ei siinä mitään vaikeaa minun mielestäni ole. Tällä hetkellä tukkani yltää ristiselkään, ja aion kohta puoliin taas lyhentää. Jossain vaiheessa aloin ottaa niitä poninhäntiä talteen, ja nyt niitä on jo viisi. Onpahan peruukin ainekset, jos joskus sattuisin sellaista tarvitsemaan.

Vierailija
136/146 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin selkeästi havaittavissa että lyhythiuksiset naiset vastailevat ja nimimerkkinä joku "Mies 33" :D

Mutta siis, oma mieheni ei pidä lyhyistä hiuksista naiselle.

Vierailija
137/146 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ehdottelee välillä, että leikkauttaisin lyhyen kampauksen. En tiedä miksi hän suosii lyhyttä, mahdollisesti siksi kun minulla oli ns. poikatukka, kun tapasimme vuosia sitten. Minustakin lyhyt tukka olisi kiva, mutta kun hiukset kasvavat n. sentin kuukaudessa niin sitten pitäisi vähän väliä käydä leikkauttamassa ja rahaa palaa. En ymmärrä, millä perusteella naisten hiustenleikkuu on kalliimpaa kuin miesten. En tarvitse mitään föönauksia, värjäyksiä tai muita härpäkkeitä, ihan vain hiusten lyhetäminen riittäisi.

Vierailija
138/146 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin selkeästi havaittavissa että lyhythiuksiset naiset vastailevat ja nimimerkkinä joku "Mies 33" :D

Mutta siis, oma mieheni ei pidä lyhyistä hiuksista naiselle.

Eli siis ei katso  lyhyttä hiusmallia ja kampausta sinulle sopivaksi, eikä mielellään katsele sellaisia naisia joilla ei olisi pitkää tukkaa( vaikka muuten olisivat millaisia) eli on tyypillisesti ajatteleva sellainen mies, joka ei näe kuin yhden asian kerrallaan ja itselläsi ei tietysti mitään mielipiteitä olekaan (tai jos onkin niin yrität mielessäsi aina kuitenkin ensisijaisesti  sopeuttaa ne miehesi mielipiteisiin,mukauttaa yhteneviksi niiden kanssa ja lopulta toimia niiden mukaan hänen mielikseen,eikös vain?)

Anna minun arvata: miehesi mielestä kaikki pitkätukkaiset pojat puolestaan ansaitsisivat kunnon opetuksen ja mieluiten ehkä turpaankin jossain tilanteessa ja tosi mies on vain se joka ajaa pikkupoikansakin muliksi eikä anna lapsen nauttia minuuttiakaan pitkistä hiuksistaan,ettei poika vaan kasvaisi ns.kieroon ja hänestä tulisi ( ...miehesi käsityksen mukaan automaattisesti ) homoseksuaalia (mitä täsmällistä sanaa hän ei kuitenkaan heistä käytä) Hänelle homo vain edustaa kaikkea mitä mies ei saisi olla ja ilmentää itseään tavoilla joista jokainen mies täytyy jo lapsena vieroittaa. 

Muista nyt kuitenkin,että tämä mitä sanoin oli puhdas arvaus. Toisin sanoen :se voi joko pitää paikkansa tai sitten ei....

Yleisesti ottaen olen vain havainnut,että mitä tiukemmin mies pitää kiinni jostain ns. perinnäisistä vallitsevista sukupuolikuvaan ja näkemykseen kuuluvista stereotypioista ,eli siis niistä  kaavakuvista ja malleista millainen miehen pitää olla ja millainen taas naisen, millainen pojan ja millainen tytön pitää olla että kaikki olisi ,niinkuin hänen mielestään pitäisi olla....on yleensä 1) melkoinen sovinistidiktaattori perheessään,2) on hyvin tyypillinen tasa-arvoisen avioliiton vastustaja ( huom. :ehkä hänen omakaan parisuhteensa ei taida olla niin kovin tasa-arvoinen... 3) melko järkkymätön kiinnipysyjä ristiriitaisissa käsityksissään ja suhtautuu  niihin jotka nuo samat käsitykset kyseenalaistavat, yleensä melko aggressiivisesti.

Yleensä hän kykenee keskustelemaankin vain niiden kanssa jotka ajattelevat asioista samalla tavalla kuin hän ja hänen on vaikea ymmärtää ,miksi myös muille mielipiteille,muiden valinnoille ja olemisen tavoille  pitäisi antaa olemassaolon oikeutus.(...siis niillekään mistä ei edes teoriassa voisi olla hänen elämälleen kertakaikkiaan minkäänlaista haittaa ja koskien myös niitä  ihmisiä, joita hän mitä todennäköisimmin tulee koskaan elämässään edes näkemään ) En voi kuitenkaan kieltää sitäkään, että yllättyisin todella jos naisestaan pitämisessään lähes määräämishaluinen mies osoittautuisikin muuten  avarakatseiseksi,kaikenlaiset lakeja noudattavat kansalaiset hyväksyväksi,toiseuttakin ymmärtäväksi jne. sympaattiseksi persoonaksi.

Voinhan olla toki väärässäkin ja maailmassahan on paljonkin ristiriitaisuuksia, mutta tässä tapauksessa ne  ristiriidat löytyisivät  jo ihan tuosta tapauksesta itsestään.

Vierailija
139/146 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotun naisen niskasta. Siksi lyhyet hiukset tai ylös nostetut.

Roikkuvat haituvat ovat kauhistus.

Ylös nostetut hiukset joko ponnarilla tai yhdellä tai kahdella letillä. Pääasia, että luonnollinen hiusraja niskassä ja korvan takana on esillä, eikä sitä ole koneella leikelty. Vaikutus 'pikkuveljeen' on jopa pyöreän pyllyn ja edustavien rintojen veroinen. En tiedä miksi, mutta näin on.

M60

Vierailija
140/146 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään lyhyistä pitävä? Varmaan aika harvassa.

Joihinkin päihin lyhyet istuu paremmin kuin pitkät. Ja joihinkin käy molemmat. Joihinkin sopii täyskaljukin, tain lyhyt siili.